eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaDOSTAWA I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ DREWNIANEJ W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC GMINY ZŁOTORYJA ZARZĄDZANYCH PRZEZ REJONOWE PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Złotoryja: DOSTAWA I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ DREWNIANEJ W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC GMINY ZŁOTORYJA ZARZĄDZANYCH PRZEZ REJONOWE PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O.
Numer ogłoszenia: 319821 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, faks 076 8783682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ DREWNIANEJ W ZASOBACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚC GMINY ZŁOTORYJA ZARZĄDZANYCH PRZEZ REJONOWE PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej drewnianej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółkę z o.o. 2. Zakres robót obejmuje: - demontaż starych skrzydeł i ościeżnic do mieszkań lokatorskich i wejściowych do budynku, - dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej drewnianej, - założenie progów drzwiowych i wykonanie obróbek tynkarskich ościeży, - wywóz gruzu, starej stolarki i innych odpadów powstałych w trakcie prac montażowych, łącznie z ich przekazaniem na składowisko odpadów, - uporządkowanie miejsca po robotach, Szczegółowy zakres robót oraz minimalne wymagania dla stolarki zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargach mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, c. zaoferują stolarkę odpowiadającą określonym normom; d. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f. spełniają pozostałe warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b. wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 5 do niniejszej Specyfikacji, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określonym w cz. IV SIWZ wraz z dokumentami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykazane roboty bez załączonych referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Inwestora lub kopii protokołu odbioru robót lub innych dokumentów zawierających powyższe informacje, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. Zamawiający wymaga min. 3 referencji potwierdzających. c. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (aprobaty techniczne, certyfikaty itp. dokumenty). d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 2. W przypadku brak dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oferta musi zawierać: a) ofertę cenową sporządzoną wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i przedmiaru robót - załącznik nr 3A; b) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone w dziale VII i VIII niniejszej specyfikacji. c) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów; d) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w formie pieniądza - dowód przelewu na konto; w przypadku gwarancji lub innej dopuszczonej ustawowo formy wadium - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty składające się na ofertę, wymienione w pkt 1, mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (-ych) przedstawiciela (-i) Wykonawcy. 3. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale XXI (w formie wypełnionych załączników). 4. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy w złożonej przez siebie ofercie dołączą załączniki o innej treści niż określone w niniejszej specyfikacji, to ich oferty zostaną odrzucone. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 59-500 Złotoryja al. Miła 2 (pokój Nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 59-500 Złotoryja al. Miła 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.