eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Grudziądz: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015
Numer ogłoszenia: 319538 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265156 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ORAZ MEDYCZNYCH 2015/2017 - SPRAWA NR 116/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08; Zadanie nr 2: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej; Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz; Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica; Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3-go Maja, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 36 800 kg/rok, tj: stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 6 000 kg/ rok ( tj. ok. 500 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 10 000 kg/rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 10 000 kg/ rok (tj. ok. 833 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu ul. Hallera, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie Al. 3-go Maja, ok. 3 600 kg/ rok (tj. ok. 300 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Zleceniobiorca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu to 10 razy w ciągu roku 2016 r. i 2017 r. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: rok 2015 r. - Grudzień Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) rok 2016 Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek)Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) rok 2017 do 30 listopada Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 1 raz w tygodniu (piątek) Stołówki:przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) Stołówka:przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera 2 razy w tygodniu (wtorki i piątki) dodatkowo w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego po wcześniejszym 14 dniowym zawiadomieniu - 10 wywozów, oraz 4 pojemniki 60 litrowe w czasie trwania Poligonu w Chełmnie - Kępa Panieńska. Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywa się w terminie uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym. 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (zbiorczej ze wszystkich stołówek), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go maja 3, 3 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul.Hallera, 2 pojemniki 60 litrowe; stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 240 litrowe stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 8 pojemników 60 litrowych, 8 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6)Wykonawca winien posiadać: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów - oświadczenie Wykonawcy, o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych to: rok 2015 r. - szacowana ilość odbioru odpadów ze wszystkich ambulatoriów to 8 kg odpadów o kodzie 18 01 03* rok 2016 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema : 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa) 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów rok 2017 ok. 84,5 kg/rok, tj: ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : 18 01 03* - ok. 17 kg/rok; ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: 18 01 03* - ok. 30 kg/rok; 18 01 09 - ok. 3 kg/rok ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 18 01 03* - ok. 10 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema: 18 01 03* - ok. 12 kg/rok ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa); 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok/z dwóch gabinetów Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3)Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych miejsc w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4)Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach z późń. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 30 lipca 2010 r.(Dz. U z 2010, nr 139, poz. 940). Jednocześnie wraz z kartą przekazania odpadów Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107), będzie zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych. 5)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstawania odpadów medycznych w pojemniki 2 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 12 pojemników w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema 12 pojemników w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6)Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia i zaleceniami zawartymi: odpady gromadzone będą na terenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. dotyczącego szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (DZ. U. z 2010 r. nr 139, poz. 940) oraz zgodnie z załącznikiem A do umowy europejskiej, dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzonej w Genewie 30.09.1957 r. (Dz. U. z 2015 r., poz.882 t.j.); Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7)Wykonawca winien posiadać:Zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r.. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji z datą ważności co najmniej do 30.11.2017 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, oświadczenie Zleceniobiorcy o zawartej umowie z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiani odpadów.Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. r., o odpadach) 4.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. CHEM MIX Ewa Beata Dziub, ul. Długa 6, 46-300 Olesno Sowczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121824,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111414,96

  • Oferta z najniższą ceną: 111414,96 / Oferta z najwyższą ceną: 153100,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Odbiór transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH EKO-UTIL Monika Puc, ul. Paderewskiego 20A, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1877,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3345,30

  • Oferta z najniższą ceną: 3345,30 / Oferta z najwyższą ceną: 3345,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.