eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup asysty technicznej oprogramowania antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Warszawa: zakup asysty technicznej oprogramowania antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym
Numer ogłoszenia: 319494 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup asysty technicznej oprogramowania antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie asysty oprogramowania antywirusowego tj. pakietów usług Maintenance dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Security Suite (lub nowsze) wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy (wznowienie z abonamentem dwuletnim). 2. W ramach usługi asysty technicznej Zamawiający nabędzie prawo do: a) aktualizacji bazy danych sygnatur oprogramowań złośliwych, b) aktualizacji oprogramowania, które będą udostępniane Zamawiającemu poprzez automatyczną informację wysłaną przez program lub pocztą elektroniczną, c) pobierania w postaci elektronicznej nowych wersji posiadanego oprogramowania, d) pobierania poprawek do posiadanego oprogramowania, e) dostępu do bazy wiedzy producenta. 3. W ramach usługi wsparcia technicznego Zamawiający nabędzie prawo do: a) pomocy technicznej w zakresie użytkowania oprogramowania, b) zgłaszania i uzyskiwania pomocy w zakresie problemów i błędów oprogramowania bezpośrednio od producenta. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem w/w oprogramowania. Usługi wparcia technicznego będą świadczone w dni robocze, w godz. 9:00-17:00. 5. Wsparcie techniczne świadczone będzie przez Wykonawcę za pomocą następujących kanałów: a) telefonicznie, na numer telefonu podany przez Wykonawcę, b) za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenia kierowane będą na podany przez Wykonawcę adres e-mail. 6. Obsługa zgłoszeń odbywać się będzie w języku polskim. 7. W przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędnego działania oprogramowania antywirusowego, Wykonawca na podstawie zgłoszenia problemu, podejmie działania zmierzające do usunięcia nieprawidłowości. Czas reakcji na zgłoszony problem wynosi 8 godzin roboczych. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w przeciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, upoważniony przez Wykonawcę specjalista techniczny zgłosi się w ciągu kolejnych 8 godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu wsparcia przy usuwaniu problemów. Za czas zgłoszenia liczy się datę i godzinę wysłania wiadomości pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie poczty elektronicznej, zgłoszenia dokonuje się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmuje się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NADIKOM Marcin Siwiński, ul. Sikorskiego 16/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 303072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 303072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 374608,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.