Ogłoszenie z dnia 2005-07-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przetarg nieograniczony na usługi: A - Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku (skład), druk i dystrybucja ulotek promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; B - Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku (skład), druk i dystrybucja broszur nt. rozliczania dotacji Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrostu Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP) i Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL) oraz broszury "SPO RZL - katalog projektów". C - Wykonanie materiałów reklamowych Działania 2.3 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich oraz działań proinnowacyjnych m.in. Konkurs Polski Produkt Przyszłości (K PPP), Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw (KIP), realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, do kontaktów: Pani Justyna Domańska, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (48 22) 432 80 80, fax (48 22) 432 86 20, e-mail: biuro@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pani Justyna Domańska, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (48 22) 432 71 42, fax (48 22) 432 86 20, e-mail: j_domanska@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pani Justyna Domańska, ul. Pańska 81 lok. 83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (48 22) 432 71 42, fax (48 22) 432 86 20, e-mail: j_domanska@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pani Justyna Domańska, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (48 22) 432 71 42, fax (48 22) 432 86 20, e-mail: j_domanska@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 15. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na usługi: A - Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku (skład), druk i dystrybucja ulotek promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; B - Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku (skład), druk i dystrybucja broszur nt. rozliczania dotacji Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrostu Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP) i Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL) oraz broszury "SPO RZL - katalog projektów". C - Wykonanie materiałów reklamowych Działania 2.3 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich oraz działań proinnowacyjnych m.in. Konkurs Polski Produkt Przyszłości (K PPP), Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw (KIP), realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część A : - graficzne i techniczne opracowanie 26 ulotek - opracowanie projektów graficznych ulotek, - korekta (z wyjątkiem ulotek obcojęzycznych) językowa i stylistyczna ulotek, - przygotowanie wersji elektronicznej i dostarczenie Zamawiającemu, - archiwizacja klisz, - dystrybucja ulotek Część B: - graficzne i techniczne opracowanie 3 broszur, - opracowanie projektów graficznych broszur, - korekta językowa i stylistyczna broszur, - przygotowanie wersji elektronicznej broszur i dostarczenie zamawiającemu, - archiwizacja klisz lub płyty z plikami broszur, - dystrybucja broszur, Część C: - opracowanie projektów graficznych 39 materiałów promocyjnych, - korekta projektów graficznych zgodnie z uwagami Zamawiającego, - archiwizacja klisz, matryc, programów wzoru haftu, - dostawa materiałów promocyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.24.00.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 699 583,4 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla Części A zamówienia: 4 552,26 zł dla Części B zamówienia: 7 500 zł dla Części C zamówienia: 8 935,24 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa O zmówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami), tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie o spełnieniu wyżej wymienionych warunków, które stanowi załącznik nr 1 SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu - dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem: za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) dla części A: - wykaz wykonanych co najmniej 3 podobnych zamówień (tzn. polegających na przygotowaniu do druku i druku ulotek) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załącznik nr A/2/1 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (rekomendacje). Ponadto Wykonawca dostarczy przykład dotychczas zrealizowanych ulotek (minimum - 3, maksymalnie 10) - wykaz osób, które będą wykonywać prace, obejmujące korektę ulotek z załączeniem ich życiorysów zawodowych ( załącznik nr A/2/4 - wykaz osób, załącznik nr A/2/5 - wzór życiorysu. b) dla Części B: - wykaz wykonanych co najmniej 3 podobnych pod względem ilościowym zamówień (tzn. polegających na opracowaniu graficznym i druku broszur) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru określonego w załącznik nr B/3/3 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (rekomendacje). Ponadto Wykonawca dostarczy przykłady (minimum - 3) dotychczas wydrukowanych broszur o objętości 16 i więcej stron, (maksymalnie 6), - wykaz osób, które będą wykonywać prace, obejmujące korektę ulotek z załączeniem ich życiorysów zawodowych ( załącznik nr B/3/5 - wykaz osób, załącznik nr B/3/6 - wzór życiorysu). c) dla Części C: Wykonawca dostarczy przykłady (przynajmniej 20 pozycji wyspecyfikowanych w tabeli nr 6 dotychczas wykonanych materiałów reklamowych w formie fotografii lub port folio, a także 5 wybranych pozycji z tebeli nr 6 w formie fizycznej (jako załącznik do oferty) oraz wypełnioną tabelę zgodnie z załącznikiem C/4/1 SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 50% ocena techniczna próbek prac (załączonych przykładów) - 50% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie po wysłaniu zapotrzebowania, danych teleadresowych na adres e-mail: j_domanska@parp.gov.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 09.12.2005; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej i oferenci. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 12:30, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, sala nr 165.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrostu Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Sektorowy Program Operacyjny Rozwoju Zasobów Ludzkich. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku (skład) druk i dystrybucja ulotek promocyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Zakres lub wartość: 151 742,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opracowanie graficzne przygotowanie do druku (skład). druk i dystrybucja broszur nt. rozliczania dotacji Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrostu Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP) i Rozwoju Zasobów Ludzkich (SPO RZL) oraz broszur "SPO RZL - katalog projektów". 3) Zakres lub wartość: 250 000 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie materiałów reklamowych Działania 2.3 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich oraz działań proinnowacyjnych m.in. Konkurs Polski Produkt Przyszłości (K PPP), Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw (KIP), realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości". 3) Zakres lub wartość: 297 841,40 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Usługa druku i kolportażu gazety miejskiej Bialystok.pl
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





