Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Siemiatycze: Remont w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach pn.: Likwidacja barier architektonicznych w budynku , w którym zlokalizowana jest Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Siemiatyczach oraz remont posadzki na korytarzach.
Numer ogłoszenia: 319321 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552525, 6560266, faks 085 6552525.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach pn.: Likwidacja barier architektonicznych w budynku , w którym zlokalizowana jest Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Siemiatyczach oraz remont posadzki na korytarzach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach pn:. Likwidacja barier architektonicznych w budynku, w którym zlokalizowana jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna oraz remont posadzki na korytarzach. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 3.1 likwidacja barier architektonicznych w budynku, w którym zlokalizowana jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach, w tym: - remont podłóg w pomieszczeniach zajmowanych przez poradnię polegający na wymianie istniejącej posadzki na posadzkę z gresu antypoślizgowego, - ułożenie posadzki z jedno i dwubarwnego gresu antypoślizgowego w ciągu komunikacyjnym prowadzącym do poradni (II piętro), - dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (dwie łazienki - parter) do potrzeb osób niepełnosprawnych obejmujące roboty budowlane i sanitarne, - wymiana balustrad na klatce schodowej oraz wykonanie okładziny schodów gresem antypoślizgowym i wykonanie tynku mineralnego na ścianach płaskich, 3.2 remont posadzki na pozostałym korytarzu polegający na ułożeniu posadzki w ciągach komunikacyjnych w budynku starostwa (korytarz na parterze i I piętrze) z jednobarwnego gresu antypoślizgowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa ogólnego. a) wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia. 5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji , wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa załącznik nr 2 . b) wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu prac budowlanych w zakresie prac remontowych ze szczególnym uwzględnieniem robót polegających na układaniu glazury oraz gresu . 5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) pozwalającej na realizację zamówienia w żądanym okresie przy założeniu, ze wynagrodzenie zostanie przekazane Wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego w terminie do 30 dni. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót. c) wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową 5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 ze zm..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego : 6.1. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 5.1. będzie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 6.2. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 5.2. będzie : a) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem w tym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. zał. 2 b) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu 5 ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres min. 1 robota o wartości min. 50.000 zł zał.3 Należy dołączyć dokument, potwierdzający wykonanie wymienionej w niniejszym wykazie roboty budowlanej w formie referencji lub protokołów odbioru podpisane przez przedstawicieli wykonawców ( kopia protokołu potwierdzona za zgodność z oryginałem 6.3. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 5.3 będzie : a) potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego( zawarte w formularzu ofertowym b) potwierdzenie, że dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową w wysokości - nie mniejszej niż 80 000,- zł. 6.4. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 5.4 będzie : a) oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 1 do oferty 6.5. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze - pokój nr 228 II p..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Starostwo Powiatowe , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze - pokój nr 205 II p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Remont drogi powiatowej nr 1771B na odcinku Radziwiłłówka-Borysowszczyzna
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami" dla 1 os. niepełnosprawnej w wieku od 18 lat.
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 4.
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap II)
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Mielnik
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 216 " Klonowego Liścia" w Warszawie
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.