eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Poznań: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 319196 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272022 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy Pl. Wolności 17 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych i sanitarnych zlokalizowanych na I piętrze (pomieszczenia od nr 202 do nr 214 i hall-poczekalnia) oraz przy zejściu do piwnicy w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy pl. Wolności 17 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace oraz dostawę i montaż urządzeń: 1) czyszczenie posadzek i ścian pokrytych płytkami; 2) zerwanie starej wykładziny PCV; 3) położenie wykładziny rulonowej z tworzywa sztucznego z warstwą izolacyjną; 4) zerwanie starych tapet; 5) zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach; 6) pomalowanie farbami emulsyjnymi ścian; 7) wymiana puszek podtynkowych wraz z wymianą gniazd elektrycznych i wyłączników oświetlenia; 8) demontaż zabudowy grzejników; 9) wymiana grzejników na grzejniki płytowe; 10) demontaż rolet i wertikali; 11) regulacja i pomalowanie farbą olejną stolarki drzwiowej; 12) wyczyszczenie, usunięcie ubytków i pomalowanie parapetów podokiennych; 13) zamontowanie nowych drzwi płytowych do kabin ustępowych; 14) postawienie nowych ścianek działowych; 15) demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, montaż nowych opraw oświetleniowych; 16) montaż wiszącego oświetlenia, składającego się z 4 punktów świetlnych; 17) montaż punktów świetlnych nad lustrami w łazienkach; 18) ręczne zeskrobanie farby z rusztu metalowego stropu podwieszonego; 19) pomalowanie konstrukcji sufitu podwieszonego; 20) zamontowanie sufitów podwieszonych o konstrukcji metalowej, z wypełnieniem płytami gipsowymi oraz pomalowaniem; 21) wymiana płytek na posadzkach w łazienkach i pomieszczeniu socjalnym; 22) położenie cokołów w pomieszczeniu socjalnym oraz na nowej ściance działowej; 23) rozebranie wykładziny ściennej z płytek; 24) położenie płytek szkliwionych na ścianach w łazienkach i pomieszczeniu socjalnym; 25) wymiana zlewozmywaka i baterii w pomieszczeniu socjalnym; 26) montaż luster nad umywalkami; 27) wymiana ustępu na stelażu podtynkowym z miską porcelanową; 28) wymiana umywalek; 29) wymiana pisuaru na stelażu podtynkowym; 30) zamontowanie podajników na ręczniki papierowe, dozowników na mydło oraz zamykanych pojemników na rolki papierowe; 31) zamontowanie poręczy przy schodach do piwnicy; 32) naprawa schodów do piwnicy wraz z uzupełnieniem kątowników.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLAR-BUD Grzegorz Jaźwiecki, ul. Kcyńska 19, 61-046 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126071,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100272,92

  • Oferta z najniższą ceną: 100272,92 / Oferta z najwyższą ceną: 134605,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.