Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Miechów: ZAKUP SERWERA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WDROŻENIEM
Numer ogłoszenia: 319139 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SERWERA WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WDROŻENIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer HP ProLiant DL380G7 E5620 Base Server Procesor :IntelR XeonR Processor E5620 (2.40 GHz, 12MB L3 Cache, 80W, DDR3-1066, HT, Turbo 1-1-2-2) Cache Memory 12MB (1 x 12MB) Level 3 cache Memory 6 GB (3 x 2 GB) PC3-10600R (DDR3-1333) Registered DIMMs Network Controller Two HP NC382i Dual Port Multifunction Gigabit Server Adapters Storage Controller HP Smart Array P410i/256MB Controller Hard Drive None ship standard Internal Storage Standard: 8 SFF SAS/SATA HDD Bays Power Supply (1) 460W Hot Plug Power Supply Fans (4) (N+1 redundancy standard) Form Factor Rack (2U), Server Warranty includes 3-Year Parts, 3-Year Labor, 3-Year Onsite support with next business day response 2. Dyski HP 300GB 6G SAS 10K 2.5in DP ENT EDD - 7 szt. 3. Czytnik HP Slim 12.7mm SATA DVD Optical Kit 4. Pamięć cache do kontrolera RAID 1GB Flash 5. Drugi zasilacz 460W 6. Licencja MS Windows 2008 R2 Standard Edition 5CAL ROK 7. Licencja MS Windows 2008 5User CAL - 4 szt. Usługi: 1.Instalacja i konfiguracja dostarczonego sprzętu, w tym: aktualizacja firmware u do najnowszych wersji poszczególnych podzespołów serwera. 2.Instalacja Systemu operacyjnego Windows Server 2008 wraz z aktualizacjami. 3.Utworzenie Kontrolera Domeny Active Directory wraz z utworzeniem kont użytkowników, przypisanie praw do katalogów domowych oraz przynależność do grup z utworzeniem skryptów logowania. 4.Przeniesienie danych z kont użytkowników z systemu Novell Net Ware do Active Directory. 5.Przeniesienie danych do katalogów wydziałami oraz grupami użytkowników z odpowiednimi nadaniem odpowiednich praw poszczególnym grupom/użytkownikom. 6.Rekonfiguracja systemu kopii zapasowych CA ARCserve Backup, włączenie zasobów instalowanego serwera do obecnej polityki kopii zapasowych pracujących w oparciu o autolader taśmowy w systemie tygodniowym i miesięcznym. 7.Instalacja i konfiguracja bazy Firebird dla systemów geodezyjnych GEOBID. 8.Przeniesienie systemów finansowo księgowych: Distristus - FK Premium PSKP Polski System Kadrowo-Płacowy MDB Kasa Płatnik Sputnik - Środki Trwałe BeSti@, System Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego Budżet JB i JST Plus z serwera będącego w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Miechowie 9.Przeszkolenie Administratora w zakresie wdrożonego systemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ. (zał. Nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie
32-200 Miechów
ul. Racławicka 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie 32-200 Miechów ul. Racławicka 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji"
- "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół Nr 1 w Miechowie"
- Rozbudowa Geoportalu Powiatu Miechowskiego w celu zwiększenia efektywności pracy Starostwa i podniesienia poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców, w zakresie informacji o nieruchomościach
- Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Centrum Administracyjnego do Obsługi Placówek Socjalizacyjnych w Miechowie"
- Dostawa dronów oraz szaf metalowych na potrzeby wyposażenia BCU w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Wzrost bezpieczeństwa systemu informacji w Gminie Koźminek"
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Serwery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





