eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla jednostek publicznych służb zatrudnienia w związku z rozwojem infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31912

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla jednostek publicznych służb zatrudnienia w związku z rozwojem infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Gospodarki i Pracy, do kontaktów: Paweł Cichecki, pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6610.., fax 022 6610.., e-mail: ...@mpips.gov.pl, http://www.mgip.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Biuro Dyrektora Generalnego, Paweł Cichecki, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6610465, fax 022 6610243, e-mail: pawel_cichecki@mpips.gov.pl, http://www.mgip.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 317, Paweł Cichecki, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, tel. 022 6610465, fax 022 6610243, e-mail: paweł_cichocki@mpips.gov.pl, http://www.mgip.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla jednostek publicznych służb zatrudnienia w związku z rozwojem infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest kupno i dostawa następującego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1. Serwer typ I - liczba szt.: 18 2. Serwer typ I MS Windows - liczba szt.: 10 3. Serwer typ II - liczba szt.: 20 4. Serwer typ II MS Windows - liczba szt.: 4 5. Serwer typ III - liczba szt.: 18 6. Serwer typ III MS Windows - liczba szt.: 3 7. Komputer klasy PC typ I - liczba szt.: 90 8. Komputer klasy PC typ II - liczba szt.: 95 9. Monitor LCD 15" - liczba szt.: 178 10. Monitor LCD 17" - liczba szt.: 192 11. Monitor CRT 17" - liczba szt.: 79 12. Sieciowa drukarka laserowa lub LED typ I - liczba szt.: 23 13. Sieciowa drukarka laserowa lub LED typ II - liczba szt.: 19 14. Lokalna drukarka laserowa lub LED czarno-biała - liczba szt.: 181 15. Lokalna drukarka laserowa lub LED kolorowa - liczba szt.: 130 16. Wielofunkcyjne urządzenie laserowe lub LED - liczba szt.: 88 17. Lokalna drukarka igłowa - liczba szt.: 54 18. Skaner typ I - liczba szt.: 33 19. Skaner typ II - liczba szt.: 73 20. Notebook typ I - liczba szt.: 63 21. Notebook typ II - liczba szt.: 100 22. Projektor - liczba szt.: 52 23. Napęd DVD+/_ RW - liczba szt.: 105 24. Przełącznik switch - liczba szt.: 41 25. UPS - liczba szt.: 150 26. Pendrive - liczba szt.: 347 27. Pakiet MS Office 2003 Standard PL - liczba szt.: 517 28. Pakiet MS Office 2003 Professional PL - liczba szt.: 204 29. Novell NetWare w ramach programu sprzedaży CLA - liczba szt.: 919 Szczegółowa specyfikacja techncizna jest opisana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem zostanie dostarczony do 351 lokalizacji na terenie Polski (zgodnie z warunkami umowy). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 31.15.60.00 - Przestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.60.00 - Przestojowe źródła energii Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia 1 657 558,94 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: 100 000 zł. Uwaga: wadium wnosi się z upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177). 2) posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym 3) należycie zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości brutto każda nie mniejsza niż 5 000 000 zł 4) dysponują co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe - kierunek informatyka 5) posiadają do realizacji zamówienie środki finansowe własne lub pochodzące z kredytu łącznie w wysokości nie niższej niż 8 200 000 zł bądź osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (2004 r.) przychód w wysokości nie mniejszej niż 50 000 000 zł B) Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, zamawiający zastosuje kwalifikację wniosków zgodnie z następującymi warunkami: 1) ocena ofert zostanie przeprowadzona systemem punktowym 2) ocena punktowa wniosków zostanie obliczona matematycznie według wzoru: P = D1 + D2 + D3 + ... + Di/5000000 x (100 pkt) P - liczba punktów uzyskanych przez oceniony wniosek D1, D2, D3 .. Di - oznaczają wartości przedstawionych we wniosku dostaw 3) przy ocenie punktowej wniosków zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie jednorazowe dostawy, które: a) polegają na dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem b) ich wartość wynosi co najmniej 5 000 000 zł brutto c) zostały potwierdzone dokumentami, że wykonano je należycie. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z ww. zasadami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A) Na potwierdzenie warunków określonych w pkt III.2.1) A) ppkt 1,2 i 4 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) w sytuacji gdy wykonawca jest podmiotem zbiorowym - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji (wykształcenie wyższe - kierunek informatyka) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum/spółki cywilne) a) oświadczenie - podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (chyba, że wynika to z umowy). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 5 wykonawca przedstawia dokumenty określone w pkt 1) oraz (do wyboru) pkt 2), bądź pkt 3) 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o danym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy (2004 r.). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku, określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 3: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw muszą odpowiadać dostawom wyszczególnionym w wykazie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zgodnie z treścią art. 52 ust. 3 informacja o przedmiotowym postępowaniu została zawarta we wstępnym ogłoszeniu informacyjnym dotyczącym zamówień planowanych w terminie 12 miesięcy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 37 - 35481 z dnia 22.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BDG-VI-281-46-PC/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Rozwoju Zasobów Ludzkich, priorytet 1, działanie 1.1, schemat a); projekt: "Rozwój infrastruktury informatycznej dla potrzeb Systemu Informacyjnego Publicznych Służb Zatrudnienia Syriusz". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.