Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Lipno: Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie
Numer ogłoszenia: 319076 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Powstańców Wlkp. 7, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5340257, 5340921, faks 0-65 5340109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac do wykonania : - wymiana pokrycia dachu z papy, - docieplenie stropodachu wełną mineralną w granulacie, - wymiana opierzeń, rynien i rur spustowych, - wymiana sufitu podwieszonego, - wymiana stolarki drzwiowej ewakuacyjnej, - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym, - likwidacja progu w holu sali widowiskowej, - montaż instalacji wentylacji wraz urządzeniami. 2. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : a)sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b)urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, c)ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, d)odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, e)zabezpieczeniem placu budowy, f)wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, g)zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, h)pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, i)ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,0 zł. (słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3)Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, 4)Wniosą wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wymienionych w paragrafie V specyfikacji wg. formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy. 2. Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie o aktualności odpisu wystawione przez właściwy organ, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Uprawnienia zawodowe kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej (w zakresie wentylacji) oraz zaświadczenie o ich członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7.Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat (minimum jedna), których przedmiotem był remont obiektu kubaturowego z podaniem ich zakresu, wartości, miejsca i daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru). 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 tys. złotych. 9.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 10.Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie - umowa regulująca współpracę pomiędzy tymi podmiotami. 11.Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót i dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 12.Dowód wpłaty wadium. 13.Harmonogram rzeczowo - finansowy przedsięwzięcia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury
ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 64-111 Lipno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 64-111 Lipno, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- "Zakup sprzętu medycznego dla Szpital Lipno Sp. z o.o."
- Przygotowanie oraz dostawa gorącego posiłku dla dzieci przedszkolnych i szkolnych w roku szkolnym 2025/2026
- Cyberbezpieczny samorząd
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Wilkowie-Osiedlu
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomości Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy al. Zjednoczenia 34
więcej: Instalowanie wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.