eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 319066 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie artykułów biurowych, zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 8 do SIWZ - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia - Oferta wykonawcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.81.50.00 - Notatniki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł brutto. Zamawiający za główną dostawę uzna dostarczenie artykułów biurowych o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda. Ponadto, Wykonawcy załączą poświadczenie potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację niniejszego zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację niniejszego zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoże oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami, o których mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert; i/lub b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia. c) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. III.3.2) ogłoszenia, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) i b);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: a) następujące wzory: Poz. 49 Blok biurowy A-4/min.100k w kratkę, klejony po krótszym boku, obydwie okładki wykonane z kartonu; Poz. 53 Kołonotatnik A-4/min.80k, w kratkę - twarda oprawa w neutralnych kolorach i wzorach, podwójna spirala, perforacja kartek, dziurki do segregatora; Poz. 57 Zeszyt A-4/min.96k, szyty, kratka - kolor neutralny, twarda oprawa kartonowa, lakierowana, neutralny wzór okładki; Poz. 145 Obwoluta kartonowa o wym. 23 x 32 cm, kolorowa dwustronnie, kolory pastelowe, bigowana, gramatura min. 300 g/m2; Poz. 152 Teczka wiązana biała z obu stron, wykonana z tektury litej bezkwasowej, gramatura min. 400 g/m2, wymiary teczki 24,5 x 32,5 cm z możliwością archiwizacji dokumentów do 3,5 cm; 2 wewnętrzne klapy dł. 20x12 cm, 1 klapa 32,5x12,5 cm od wewnątrz wklejony paskiem (dł. paska 32 cm , szer. paska 2,5 cm) mocny sznurek introligatorski w rozstawie 8 cm (do zasznurowania przedziurkowanych akt), końce sznurka dł. 28 cm każdy, wiązanie teczki: mocna tasiemka biała, końce tasiemki dł. 25 cm każda; Poz. 178 Podkładka na biurko o wym. min. 49 x 65 cm, kolor czarny pokryta od spodu gąbką antypoślizgową, z góry wysoko przeźroczysta folia umożliwiająca przechowywanie telefonów, adresów itp.; Poz. 209 Kalendarz biurowy, stojący, jedna strona - jeden tydzień, z miejscem na notatki w bieżącym tygodniu roboczym, podział godzinowy dnia pracy, kalendaria skrócone trzech miesięcy na każdej stronie, podstawka o profilu trójkątnym, wym. 29,5x13x9 cm (?10 mm), papier: offset 80 g/m2, biała spirala grzbietu, duża średnica spirali, umożliwiająca łatwe przekładanie kart, nadruk na okładce neutralny; Poz. 210 Kalendarz biurowy, leżący - planer, format B3, papier offsetowy, podkładka kartonowa z listwą zabezpieczającą dolną krawędź przed zaginaniem kart, min. 50 kart do zapisywania i odrywania, kalendarium na każdej stronie. Poz. 211 Kalendarz książkowy, format A5, kalendarz o układzie dziennym 1strona=1 dzień, numeracja tygodni, imieniny, święta. Na każdej rozkładówce całoroczne lub 6-miesięczne lub 3-miesięczne kalendarium skrócone. Druk: 2-kolorowy, druk offsetowy wysokiej jakości. Papier: biały lub chamois min. 70g/m2. Wykończenie: oprawa twarda, szyta. Kapitałka: 1 tasiemka. Część informacyjno-adresowa, mapy, zintegrowany notes teleadresowy. Kolorystyka okładki stonowana; Poz. 213 Kalendarz książkowy, format A4, kalendarz o układzie tygodniowym, 2 strony=1 tydzień, numeracja tygodni, imieniny, święta. Na każdej rozkładówce całoroczne lub 6-miesięczne lub 3-miesięczne kalendarium skrócone. Druk: 2-kolorowy, druk offsetowy wysokiej jakości. Papier: biały lub chamois min. 70g/m2. Wykończenie: oprawa twarda, szyta. Kapitałka: 1 tasiemka. Część informacyjno-adresowa, mapy, zintegrowany notes teleadresowy. Kolorystyka okładki stonowana. b) Wzory wszystkich wyrobów składanych jako równoważne (do produktów, w których została określona nazwa).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena jakości oferowanych wyrobów - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta; b) zmiany stawki podatku (VAT) na zakupy będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.kprp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Główna, wejście D, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.