eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówRemont II piętra - I etap (remont łazienek, pomieszczenia socjalnego oraz dwóch pokojów biurowych) w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Ciechanów: Remont II piętra - I etap (remont łazienek, pomieszczenia socjalnego oraz dwóch pokojów biurowych) w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58
Numer ogłoszenia: 319062 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont II piętra - I etap (remont łazienek, pomieszczenia socjalnego oraz dwóch pokojów biurowych) w budynku Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem II piętra - I etap (łazienki, pomieszczenie socjalne oraz dwa pokoje biurowe) w budynku Urzędu Skarbowego położonym w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58, polegających na: remoncie sanitariatów - 2 pomieszczenia, w tym: skucie glazury, rozbiórka warstw podłogowych i wykonanie nowych (posadzka z terakoty układanej w karo), rozbiórka części ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego z płyty gipsowo-kartonowej (wodoodpornej, na przegrody ognioochronne) na ruszcie metalowym ułożonej dwuwarstwowo, ułożenie glazury do wysokości 2,6 m, wykonanie gładzi gipsowej pasa nad glazurą, wymiana urządzeń sanitarnych - umywalki z półpostumentem, sedesy na stelażu typu GEBERITH; wymiana kratek ściekowych i armatury, wymiana podejść do sedesów i umywalek oraz przesunięcie i wymiana pionu wodociągowego i kanalizacyjnego, demontaż nieczynnego pionu kanalizacyjnego, montaż wentylatorów w przewodach wentylacyjnych, obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, malowanie sufitu i części ścian farbą akrylową dwukrotne; - rodzaj oraz kolorystyka glazury i terakoty nawiązująca wyglądem do aktualnie występującej w łazienkach na I piętrze budynku do uzgodnienia z zamawiającym; remoncie pomieszczenia socjalnego - 1 pomieszczenie, w tym: skucie glazury, rozbiórka warstw podłogowych i wykonanie nowych (posadzka z terakoty układanej w karo), rozbiórka części ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych oraz sufitu podwieszonego z płyty gipsowo-kartonowej (wodoodpornej, na przegrody ognioochronne na ruszcie metalowym ułożonej dwuwarstwowo), ułożenie glazury (pas między szafkami), wykonanie gładzi gipsowej oraz malowania farbą akrylową, wymiana zlewu żeliwnego (wraz z podejściem) na nowy jednokomorowy z ociekaczem z blachy nierdzewnej z baterią stojącą, demontaż podłączenia gazowego do kuchni, montaż wentylatora w przewodzie wentylacyjnym, montaż dodatkowego zlewu jednokomorowego do brudnej wody po sprzątaniu; rodzaj oraz kolorystyka glazury i terakoty nawiązująca wyglądem do aktualnie występującej w pomieszczeniu socjalnym na I piętrze budynku do uzgodnienia z zamawiającym; remoncie tynków wewnętrznych ścian i sufitów - pomieszczenia biurowe, w tym: wykonanie części nowych tynków, wykonanie gładzi gipsowej, obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, pomalowanie farbą akrylową dwukrotne na kolor uzgodniony w Zamawiającym; remoncie podłoży i posadzek - pomieszczenia biurowe, w tym: zerwanie starych posadzek, wyrównanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej i nowych posadzek, posadzki w pokojach biurowych - tarket (z wywinięciem na ściany) przeznaczony dla obiektów użyteczności publicznej spełniający min. wymagania - gr. 2 mm , ścieralność - duża odporność na ścieranie powyżej 90 mm2 przy nacisku 5N Grupa T<0.08 mm, wgniecenie resztkowe < 0,05 mm, właściwości antyelektrostatyczne < - 2KV, właściwości antypoślizgowe R10> - 0,3, oddziaływanie na krzesła na rolkach - bardzo odporna R> 2,4, trwałość kolorów >6, trudnozapalna, dobra odporność chemiczna, dobrze tłumiąca dźwięk tłumienie do 10dB; Uwaga ! kolory do uzgodnienia z Zamawiającym; rozbiórce starych szaf wbudowanych; wymianie stolarki drzwiowej - wykucie ościeżnic drzwiowych, likwidacja naświetli, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych -oklejonych dwustronnie płytą HDF (np. PORTA), montaż listew progowych i odbojów; Uwaga ! kolory do uzgodnienia z Zamawiającym, remoncie instalacji elektrycznej wewnętrznej - demontaż istniejącej oraz montaż nowej rozdzielni i wewnętrznych linii zasilających w pomieszczeniach objętych remontem (łazienki, pomieszczenie socjalne, dwa pomieszczenia biurowe); wymiana przewodów, wymiana włączników, opraw oświetleniowych jarzeniowych, plafonier w łazienkach i pomieszczeniu socjalnym oraz montaż opraw świetlówkowych nad lustrami, gniazd wtykowych podwójnych, tablic rozdzielczych piętrowych wraz z wyposażeniem; wymianie grzejników c.o. żeliwnych T-1 i TA-1 na stalowe, płytowe z zaworem i głowicą termostatyczną oraz zaworem odpowietrzającym (np. Purmo) oraz łazienkowych, wykonaniu nowych gałązek przyłączeniowych z ukryciem ich w bruzdach, montaż zaworów odpowietrzających na pionach; likwidacja orurowania; przesunięciu 1 szt. szafki hydrantowej połączone z wymianą przyłącza i pionu w obrębie kondygnacji, demontażu odbojnic i montaż nowych na ścianach pokoi biurowych; Zakres prac opisany jest przez specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Oprócz robót w nich wyszczególnionych w zakres prac wchodzą także wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczenia pomieszczeń i poszczególnych elementów budowlanych przed ich uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac, wydzielenie remontowanych pomieszczeń na II piętrze od pozostałych użytkowanych pomieszczeń biurowych, roboty porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, wykonanie, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy, wykonanie zabezpieczeń dla użytkowników obiektu i przechodniów w trakcie wykonywania prac (usuwanie gruzu), zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót (o ile będzie potrzebne), uporządkowanie placu budowy, przygotowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (o ile będzie wymagany), utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac i inne związane z realizacją zamówienia. Prace muszą uwzględniać warunki szczególne polegające na wykonywaniu prac w obiekcie, w którym będzie toczyła się praca biurowa. Wyłączenia prądu i centralnego ogrzewania należy uzgodnić każdorazowo z Zamawiającym. Stacja trafo znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nieruchomości Urzędu (ok. 15 m). Na zapleczu budynku znajduje się utwardzony plac, który może być wykorzystany na zlokalizowanie zaplecza. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Materiały wykończeniowe, w tym ich kolorystyka, podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Budynek Urzędu położony jest w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 58, w bezpośrednim sąsiedztwie chodnika dla pieszych. Jest obiektem zlokalizowanym w zabudowie zwartej, trzypiętrowym, podpiwniczonym, o powierzchni użytkowej 2.079 m2 i kubaturze 10125 m3. Długość obiektu wynosi 30,86 m, maksymalna wysokość muru wynosi ~16 m. Stolarka okienna z PCV. Dach o konstrukcji kleszczowo-płatwiowej kryty blachą. Powierzchnia użytkowa remontowanej części II piętra wynosi 55,2 m2. Posadzki są wykonane: 1) z płytek PCV na podłożu betonowym - pokoje biurowe 2) z terakoty - łazienki i herbaciarnia. Tynki - cem. - wap. kat. III malowane farbą emulsyjną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 3. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Remont pomieszczeń biurowych w zakresie objętym zamówieniem podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 2.500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 09 1010 1010 0070 5413 9120 0000 w NBP o/o w Warszawie: z adnotacją: Wadium - 1403/NO/ZP-251-11/2010. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 80.000 zł brutto każda robota budowlana

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotą budowlaną opisaną w przedmiocie zamówienia, która posiada wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz że osoba ta będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usciechanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.