To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Pruszcz Gdański: Likwidacja eternitu na budynkach gospodarczych chlewni położonych na terenie
fermy Czernin, Gm. Sztum
Numer ogłoszenia: 318911 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286057 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja eternitu na budynkach gospodarczych chlewni położonych na terenie fermy Czernin, Gm. Sztum.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiot zamówienia stanowi usunięcie eternitu z budynków pięciu chlewni nr 8A, 8B, 8C, 8D, 8E położonych na fermie Czernin, działka nr 155/5, obręb Barlewice, Gm. Sztum. Zamówienie obejmuje: a) rozbiórkę eternitu, b) spakowanie eternitu na palety c) załadunek palet z eternitem d) wywózce i przekazaniu na składowisko odpadów, które posiada docelową kwaterę na składowanie eternitu. Usunięcie eternitu na powierzchni - 4.357,44 m2 x szt. 5 = 21.787,20 m2 Szacunkowa ilość wynosi - 65,36 tony x szt. 5 = 326,80 ton Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej - Administrator GNiAZ w Malborku, tel. (055) 272-23-82. 4.2 Wytyczne dla Wykonawców: 1) utrzymywanie porządku na placu, przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych na placu, 3) zagospodarowanie materiałów zawierających azbest w sposób zgodny z przepisami o ochronie środowiska, 4) usuniecie odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 20 czerwca 2001 roku (Dz.U. z 2001r, nr 62, poz. 628 ze zm.) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U. z 2005r, nr 236, poz. 2008 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004r, w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest, 5) przekazanie na składowisko odpadów, które posiada docelową kwaterę na składowanie eternitu, 6) udokumentowanie Zamawiającemu przekazania odpadów, 7) zabezpieczenie podczas transportu przewożonych materiałów przed utratą stateczności, rozsypywaniem, stwarzaniem zagrożenia dla osób i pojazdów poruszających się po drogach publicznych, 8) faktyczna ilość eternitu i wielkość prac w stosunku do zakładanych ilości opisanych w przedmiocie zamówienia może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń w przypadku mniejszej lub większej ilości eternitu niż podano w przedmiocie zamówienia, 9) za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych, 10) Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac. Ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacja zamówienia, 11) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 4.3 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zadania oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Przyjęcie przez wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374039,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130505,33
Oferta z najniższą ceną: 130505,33 / Oferta z najwyższą ceną: 424840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym jednej na wózku" w ramach Projektu FEPM.05.17.IZ.00-0057/24 z EFS +
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Rozbudowa budynku powiatu przy ul. Raciborskiego 2A w Pruszczu Gdańskim o Oddział Pomocy Doraźnej".
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów w branży Hotelarsko- Gastronomiczno-Turystycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G Rusocin-Kaczki-Gołębiewo w miejscowości Rusocin
- Dostawa wraz z montażem nowych tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Prace remontowe - naprawa i konserwacja konstrukcji drewnianej zadaszenia tarasu w budynku C Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 128.
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Remont drogi wewnętrznej ul. Starowiejskiej w Bobrku - na odcinku od posesji 32 do posesji 44
- Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Halnej 20 w Warszawie
- Adaptacja pomieszczenia na laboratorium SIMS w części biurowej kompleksu biurowo-produkcyjno-laboratoryjnego przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby IWC PAN.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.