eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-18

POZYCJA 3188

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Jolanta Banaszek tel. 022 6234522, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Jolanta Banaszek, ul. Czerniakowska 16, Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pok. 522, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Jolanta Banaszek, ul. Czerniakowska 16, Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pok. 522, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086, www.zus.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Małgorzata Bladosz, ul. Czerniakowska 16, Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pok. 525, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia serwisu pogwarancyjnego instalacji klimatyzacyjnej DENCO, zainstalowanej i pracującej od lipca 1999r. w Centralnym Ośrodku Obliczeniowym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, obejmującej: 1) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire DC240B2AH - 2 szt., 2) skraplacz DENCO DCRA26-6 - 4 szt., 3) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire UC120B2AGH - 2 szt., 4) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 4 szt., 5) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U20AG - 2 szt., 6) skraplacz DENCO DCRA50-6 - 1 szt., 7) skraplacz Liebert-HIROSS HCE-331000G - 1 szt., 8) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U8AGH - 1 szt., 9) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 1 szt., 10) towarzyszącą instalację elektryczną zasilającą urządzenia instalacji klimatyzacyjnej, instalację chłodniczą, instalację wodną i odprowadzania skroplin. 2. Specyfikacja techniczna wymienionych wyżej urządzeń i towarzyszących instalacji stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Przed składaniem ofert dokumentacja instalacji klimatyzacyjnej oraz dokumentacja zasilającej instalacji elektrycznej będą dostępne tylko do wglądu, w siedzibie Zamawiającego (Departament Obsługi Administracyjnej ZUS, budynek "A", parter, pok. 015 b), w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 12.00. 4. Zamawiający, przed składaniem ofert, przeprowadzi dla Wykonawców wizje lokalne urządzeń w miejscu ich instalacji, tj. w Centralnym Ośrodku Obliczeniowym ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16. O ich terminie Zamawiający poinformuje Wykonawców odrębnym pismem. II. Warunki świadczenia usługi przez Wykonawcę 1. Wykonawca zapewni dostęp faksowy i telefoniczny do swojego serwisu, działającego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. 2. Czas reakcji Wykonawcy (przystąpienia do wykonania czynności serwisowych) będzie nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez Zamawiającego do serwisu Wykonawcy. Zgłoszenie przez Zamawiającego - pracowników Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS - do serwisu Wykonawcy nastąpi drogą faksową. Dodatkowo zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki nastąpi telefonicznie. Wykonawca obowiązkowo, w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia faksem, potwierdzi zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki za pomocą faksu zwrotnego przesłanego do Zamawiającego - Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS. 3. Zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki Zamawiający będzie przekazywał faksem na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, stanowiącym załącznik nr 5 do wzoru umowy. 4. Potwierdzenie zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez serwis Wykonawcy będzie następowało na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, o którym mowa wyżej. 5. Czas zakończenia naprawy będzie nie dłuższy niż 24 godziny od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii, uszkodzenia lub usterki do serwisu Wykonawcy. Przez wykonanie i zakończenie naprawy rozumie się całkowite usunięcie awarii, uszkodzenia lub usterki i przywrócenie parametrów urządzenia sprzed awarii, uszkodzenia lub usterki. Jedynie w przypadku uszkodzenia powstałego w systemach rurociągów przenoszących czynnik chłodniczy pomiędzy urządzeniami klimatyzacyjnymi a skraplaczami (rozszczelnienia instalacji chłodniczej) Zamawiający może wyrazić zgodę, na pisemną prośbę Wykonawcy, na wydłużenie czasu zakończenia naprawy maksimum do 240 godzin, pod warunkiem nieodpłatnego dostarczenia, zamontowania i uruchomienia przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia uszkodzenia faksem do serwisu Wykonawcy, na czas wykonania naprawy, urządzenia zastępczego o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 50% mocy niesprawnego obiegu chłodniczego oraz nieodpłatnego demontażu i usunięcia urządzenia zastępczego po zakończeniu naprawy. 6. Wykonawca zapewnia wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne, narzędzia itp., a wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia czy usterki (części zamiennych, podzespołów, materiałów dodatkowych, materiałów eksploatacyjnych, robocizny, dojazdu, podatków, ceł itp.) będą wliczone w cenę oferty. 7. Użyte przez Wykonawcę do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne itp. muszą być fabrycznie nowe, o nie gorszych parametrach technicznych niż wymieniane. Wykonawca musi posiadać dostęp do ich pełnego asortymentu. 8. Wykonawca raz na każdy kwartał świadczenia usługi serwisu pogwarancyjnego (włącznie z pierwszym i ostatnim niepełnymi kwartałami kalendarzowymi) wykona w ramach umowy przeglądy wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej (w zakresie co najmniej zgodnym z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego, określonym w załączniku nr 2 do wzoru umowy) wraz z dostawą nowych i wymianą zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych (filtry powietrza, baniaki wytwornic pary, paski klinowe i inne), materiałów dodatkowych oraz uzupełnieniem czynnika chłodniczego, czyszczeniem i myciem lameli skraplacza, uzupełnieniem otulin termicznych itp., a także wykona inne czynności zgodne z zaleceniami producenta urządzeń, mającymi na celu utrzymanie całej instalacji klimatyzacyjnej w należytym stanie technicznym i pełnej sprawności eksploatacyjnej. Wszystkie koszty związane z realizacją pkt 8 będą wliczone w cenę oferty. 9. Wykonywanie przez Wykonawcę, w ramach umowy, napraw oraz kwartalnych, przeglądów wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej, każdorazowo zostanie potwierdzone protokołem wykonania czynności serwisowych / przeglądów okresowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. 10. Wykonawca na własny koszt zutylizuje zużyte części zamienne, materiały eksploatacyjne i materiały dodatkowe, oraz inne wymagające tego elementy, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 11. Wykonawca - osoby z serwisu Wykonawcy, wykonujące bezpośrednio na terenie Zamawiającego usługi serwisu pogwarancyjnego (naprawy, przeglądy itp.) muszą posiadać świadectwa kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, aktualne uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV) oraz przeszkolenia techniczne w zakresie klimatyzacji precyzyjnej. 12. Płatności za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. II SIWZ, będą dokonywane kwartalnie - zgodnie z harmonogramem płatności (załącznik nr 4 do wzoru umowy), w równych ratach (z zastrzeżeniem pierwszej i ostatniej raty) - na podstawie faktury VAT (wystawionej w oparciu o załączone protokoły wykonania czynności serwisowych / przeglądów okresowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy). Wynagrodzenie za niepełny kwartał obowiązywania umowy będzie wyliczane w następujący sposób: wartość wynagrodzenia za jeden kwartał kalendarzowy podzielona przez 90 dni i pomnożona przez ilość dni wykonywania faktycznie usługi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Warszawa, ul. Czerniakowska 16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia serwisu pogwarancyjnego instalacji klimatyzacyjnej DENCO, zainstalowanej i pracującej od lipca 1999r. w Centralnym Ośrodku Obliczeniowym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, obejmującej: 1) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire DC240B2AH - 2 szt., 2) skraplacz DENCO DCRA26-6 - 4 szt., 3) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire UC120B2AGH - 2 szt., 4) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 4 szt., 5) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U20AG - 2 szt., 6) skraplacz DENCO DCRA50-6 - 1 szt., 7) skraplacz Liebert-HIROSS HCE-331000G - 1 szt., 8) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U8AGH - 1 szt., 9) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 1 szt., 10) towarzyszącą instalację elektryczną zasilającą urządzenia instalacji klimatyzacyjnej, instalację chłodniczą, instalację wodną i odprowadzania skroplin. 2. Specyfikacja techniczna wymienionych wyżej urządzeń i towarzyszących instalacji stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Przed składaniem ofert dokumentacja instalacji klimatyzacyjnej oraz dokumentacja zasilającej instalacji elektrycznej będą dostępne tylko do wglądu, w siedzibie Zamawiającego (Departament Obsługi Administracyjnej ZUS, budynek "A", parter, pok. 015 b), w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 12.00. 4. Zamawiający, przed składaniem ofert, przeprowadzi dla Wykonawców wizje lokalne urządzeń w miejscu ich instalacji, tj. w Centralnym Ośrodku Obliczeniowym ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16. O ich terminie Zamawiający poinformuje Wykonawców odrębnym pismem. II. Warunki świadczenia usługi przez Wykonawcę 1. Wykonawca zapewni dostęp faksowy i telefoniczny do swojego serwisu, działającego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. 2. Czas reakcji Wykonawcy (przystąpienia do wykonania czynności serwisowych) będzie nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez Zamawiającego do serwisu Wykonawcy. Zgłoszenie przez Zamawiającego - pracowników Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS - do serwisu Wykonawcy nastąpi drogą faksową. Dodatkowo zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki nastąpi telefonicznie. Wykonawca obowiązkowo, w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia faksem, potwierdzi zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki za pomocą faksu zwrotnego przesłanego do Zamawiającego - Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS. 3. Zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki Zamawiający będzie przekazywał faksem na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, stanowiącym załącznik nr 5 do wzoru umowy. 4. Potwierdzenie zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez serwis Wykonawcy będzie następowało na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, o którym mowa wyżej. 5. Czas zakończenia naprawy będzie nie dłuższy niż 24 godziny od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii, uszkodzenia lub usterki do serwisu Wykonawcy. Przez wykonanie i zakończenie naprawy rozumie się całkowite usunięcie awarii, uszkodzenia lub usterki i przywrócenie parametrów urządzenia sprzed awarii, uszkodzenia lub usterki. Jedynie w przypadku uszkodzenia powstałego w systemach rurociągów przenoszących czynnik chłodniczy pomiędzy urządzeniami klimatyzacyjnymi a skraplaczami (rozszczelnienia instalacji chłodniczej) Zamawiający może wyrazić zgodę, na pisemną prośbę Wykonawcy, na wydłużenie czasu zakończenia naprawy maksimum do 240 godzin, pod warunkiem nieodpłatnego dostarczenia, zamontowania i uruchomienia przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia uszkodzenia faksem do serwisu Wykonawcy, na czas wykonania naprawy, urządzenia zastępczego o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 50% mocy niesprawnego obiegu chłodniczego oraz nieodpłatnego demontażu i usunięcia urządzenia zastępczego po zakończeniu naprawy. 6. Wykonawca zapewnia wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne, narzędzia itp., a wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia czy usterki (części zamiennych, podzespołów, materiałów dodatkowych, materiałów eksploatacyjnych, robocizny, dojazdu, podatków, ceł itp.) będą wliczone w cenę oferty. 7. Użyte przez Wykonawcę do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne itp. muszą być fabrycznie nowe, o nie gorszych parametrach technicznych niż wymieniane. Wykonawca musi posiadać dostęp do ich pełnego asortymentu. 8. Wykonawca raz na każdy kwartał świadczenia usługi serwisu pogwarancyjnego (włącznie z pierwszym i ostatnim niepełnymi kwartałami kalendarzowymi) wykona w ramach umowy przeglądy wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej (w zakresie co najmniej zgodnym z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego, określonym w załączniku nr 2 do wzoru umowy) wraz z dostawą nowych i wymianą zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych (filtry powietrza, baniaki wytwornic pary, paski klinowe i inne), materiałów dodatkowych oraz uzupełnieniem czynnika chłodniczego, czyszczeniem i myciem lameli skraplacza, uzupełnieniem otulin termicznych itp., a także wykona inne czynności zgodne z zaleceniami producenta urządzeń, mającymi na celu utrzymanie całej instalacji klimatyzacyjnej w należytym stanie technicznym i pełnej sprawności eksploatacyjnej. Wszystkie koszty związane z realizacją pkt 8 będą wliczone w cenę oferty. 9. Wykonywanie przez Wykonawcę, w ramach umowy, napraw oraz kwartalnych, przeglądów wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej, każdorazowo zostanie potwierdzone protokołem wykonania czynności serwisowych / przeglądów okresowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. 10. Wykonawca na własny koszt zutylizuje zużyte części zamienne, materiały eksploatacyjne i materiały dodatkowe, oraz inne wymagające tego elementy, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 11. Wykonawca - osoby z serwisu Wykonawcy, wykonujące bezpośrednio na terenie Zamawiającego usługi serwisu pogwarancyjnego (naprawy, przeglądy itp.) muszą posiadać świadectwa kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, aktualne uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV) oraz przeszkolenia techniczne w zakresie klimatyzacji precyzyjnej. 12. Płatności za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. II SIWZ, będą dokonywane kwartalnie - zgodnie z harmonogramem płatności (załącznik nr 4 do wzoru umowy), w równych ratach (z zastrzeżeniem pierwszej i ostatniej raty) - na podstawie faktury VAT (wystawionej w oparciu o załączone protokoły wykonania czynności serwisowych / przeglądów okresowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy). Wynagrodzenie za niepełny kwartał obowiązywania umowy będzie wyliczane w następujący sposób: wartość wynagrodzenia za jeden kwartał kalendarzowy podzielona przez 90 dni i pomnożona przez ilość dni wykonywania faktycznie usługi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienie musi być wykonane w następującym terminie: 1) umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat od daty jej zawarcia. 2) świadczenie usług rozpocznie się nie wcześniej niż 28 kwietnia 2006 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 800,00 złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę (trwającą co najmniej 12 miesięcy) w zakresie serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego albo w zakresie napraw i przeglądów okresowych, dla instalacji klimatyzacji precyzyjnej o mocy chłodniczej minimum 150 kW, 2) dysponują osobami, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadającymi świadectwa kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, 3) dysponują osobami, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadającymi uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV), 4) dysponują osobami, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadającymi przeszkolenia techniczne w dziedzinie klimatyzacji precyzyjnej. II. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, umów (co najmniej jedna umowa trwającą co najmniej 12 miesięcy) w zakresie serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego albo w zakresie napraw i przeglądów okresowych, dla instalacji klimatyzacji precyzyjnej o mocy chłodniczej minimum 150 kW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 8) wykaz osób, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadających świadectwa kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami; 9) wykaz osób, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadających aktualne świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV; 10) wykaz osób, które będą wykonywały przedmiotową usługę, posiadających przeszkolenia techniczne w dziedzinie klimatyzacji precyzyjnej. 3. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt II. ppkt 2, 4, 5 i 6 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alb że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.03.2006, cena - 50,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego - Warszawa, ul. Czerniakowska 16 (budynek "Lipsk", V piętro, pok. 522).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.