Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Warszawa: Dostawa tablic i piłek do koszykówki
Numer ogłoszenia: 318898 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Koszykówki , ul. Ciołka 10, 01-402 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-00, faks 022 8363800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzkosz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie sportowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic i piłek do koszykówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: dostawa 60 kompletów tablic do minikoszykówki (po 2 szt. w komplecie) spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy. Zadanie 2: dostawa: 1) 600 sztuk piłek do koszykówki nr 6, 2) 600 sztuk piłek do koszykówki nr 7, spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2 do projektu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.45.22.00 - Piłki do koszykówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł dla zadania 1 i 1 000,00 zł dla zadania 2III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca dla spełnienia tego warunku powinien wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: a) dla zadania 1 - wykonać co najmniej 2 (dwie) dostawy obejmujące minimum po 50 kompletów tablic do minikoszykówki, b) dla zadania 2 - wykonać co najmniej 1 (jedną) dostawę obejmującą minimum 300 piłek do koszykówki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku 1: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku 2: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzkosz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Koszykówki, 01-402 Warszawa, ul. Ciołka 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Polski Związek Koszykówki, 01-402 Warszawa, ul. Ciołka 10 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 60 kompletów tablic do minikoszykówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 60 kompletów tablic do minikoszykówki (po 2 szt. w komplecie) spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 200 szt. piłek do koszykówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1) 600 sztuk piłek do koszykówki nr 6, 2) 600 sztuk piłek do koszykówki nr 7, spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2 do projektu umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni.
- Dostawa sprzętu sportowego dla projektów pn.: Piłkarskie marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa.
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.