eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa wyposażenia strzelnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Słupsk: Dostawa wyposażenia strzelnicy
Numer ogłoszenia: 318894 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, faks 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia strzelnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia strzelnicy dla Szkoły Policji w Słupsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1-4.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach zwanych dalej zadaniami: 1)zadanie nr 1 - dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy (opis w załącznikach 1.1-1.7 do SIWZ), 2)zadanie nr 2 - dostawa ochronników słuchu i wzroku oraz stoperów (opis w załącznikach 2.1-2.5 do SIWZ), 3)zadanie nr 3 - dostawa sprzętu biurowego (opis w załączniku 3.1-3.2 do SIWZ), 4)zadanie nr 4 - dostawa i montaż rolet (opis w załączniku 4.1 do SIWZ). 4.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod kodami: 37535000-7, 18444000-3, 32342100-3, 30121200-5, 39515400-9. 5.W załącznikach 1.1-4.1 zamawiający opisał przedmiot zamówienia a ponadto w załącznikach 2.1-2.4 wskazane zostały nazwy handlowe. Tym samym zamawiający wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze parametry od produktów wskazanych przez zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7.Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia musi być: 1)zgodny z opisem podanym przez zamawiającego w załącznikach nr 1.1-4.1 do SIWZ, 2)nowy i nieużywany, 3)objęty gwarancją jakości na okres wskazany w załącznikach do SIWZ nr 1.1-1.7, 2.1-2.3, 2.5, 3.1-3.2, 4.1 - 36 miesięcy oraz w załączniku do SIWZ nr 2.4 24 miesiące - licząc od dnia odbioru. 8.Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczy, rozładuje i zmontuje na swój koszt i ryzyko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 32.34.21.00 - Słuchawki 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 39.51.54.00 - Rolety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2)nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy (i montaż w zakresie zadania nr 4) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio z zakresu zadania nr 1 - 4), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Potwierdzili, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 6.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 8.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 9.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki określone w ust 3 i 4 mogą być spełnione łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw (i montaż w zakresie zadania nr 4) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających - każda z nich - swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącej przedmiot zamówienia (odpowiednio z zakresu zadania 1 - 4), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 6)dokumenty (referencje) potwierdzające, że te dostawy (odpowiednio z zakresu zadania nr 1 - 4 i montaż w zakresie zadania nr 4), zostały wykonane należycie. Wartość brutto każdej z wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 7)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a)certyfikatów, atestów i innych dokumentów wskazanych lub potwierdzających wymogi określone w załącznikach nr 1.4, 1.6, 2.3 oraz 2.4 do SIWZ, b)opisów oferowanych produktów ze wskazaniem nazwy, producenta, parametrów, itp. wyrobów opisanych w załącznikach nr 1.3, 1.5, 2.1-2.5, 3.1 i 3.2 do SIWZ. Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 7 lit. a) SIWZ, Wykonawca może załączyć do oferty równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 - 4 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk,Kancelaria Wydziału Prezydialnego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa sprzętu z przeznaczeniem na wyposażenie strzelnicy (opis w załącznikach 1.1-1.7 do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ochronników słuchu i wzroku oraz stoperów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa ochronników słuchu i wzroku oraz stoperów (opis w załącznikach 2.1-2.5 do SIWZ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu biurowego (opis w załączniku 3.1-3.2 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż rolet..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa i montaż rolet (opis w załączniku 4.1 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.