eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › ZP 01/01/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Chorzów: ZP 01/01/09
Numer ogłoszenia: 31877 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 01/01/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy pakiety: Pakiet nr 1: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet nr 2: Dostawa kopert dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Pakiet nr 3: Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: posiadają wszelkie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe warunki są warunkami koniecznymi jakie oferent musi spełnić, w przypadku nie spełniania powyższych warunków oferta zostanie odrzucona; oferent zapewnia o spełnieniu warunków składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, ocenia warunków nastąpi na zasadzie określenia spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, oddzielenie na pakiet nr 1, pakiet nr 2, pakiet nr 3. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, warunki dot. udziału w postępowaniu będą rozpatrywane dla każdej części osobno. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, nie musi przedstawiać kilku kompletów wymaganych dokumentów podmiotowych. W takim przypadku wystarczy jeden komplet dokumentów wymienionych w pkt. 4,6,7. Formularze oświadczeń przygotowane przez Zamawiającego za wyjątkiem pkt. 4, 6 i 7 należy złożyć oddzielnie dla każdego pakietu, zaznaczając w formularzach, którego pakietu dotyczą. 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 PZP na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców); 2) wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy); 3) w zależności od pakietu na który zostaje złożona oferta: a) wypełniony i podpisany formularz zestawienia asortymentowego artykułów biurowych stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) wypełniony i podpisany formularz zestawienia asortymentowego kopert stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji; c) wypełniony i podpisany formularz zestawienia asortymentowego papieru do drukowania stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy; W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na każdego ze wspólników osobno); 5) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy); 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy); 8) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa. Ponadto Pełnomocnictwo powinno wskazywać czy dotyczy reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, bądź tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. 9). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,6,7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10) Dokumenty wymienione w pkt 4,6,7 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem . 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokumenty wymienione w pkt. 4,6,7 składane są w formie oryginału, odpisu wyciągu lub kopii, przetłumaczonej na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 12) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione zastrzeżenia i wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 13) W toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz z zastrzeżeniem ust. 1a, 2 art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 14) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 15) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. złożone na wezwania Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. dr Józefa Rostka 2 41-500 Chorzów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. dr Józefa Rostka 2 41-500 Chorzów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik- zestawienie asortymentowe artykułów biurowych dostępne jest pod adresem www.chorzow.sr.gov.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie asortymentowe kopert dostępne jest pod adresem www.chorzow.sr.gov.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie asortymentowe papieru dostępne jest pod adresem www.chorzow.sr.gov.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.