eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sompolnoprzebudowa dachu - wymiana konstrukcji oraz pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Lubstów przy ul. Jeziornej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Sompolno: przebudowa dachu - wymiana konstrukcji oraz pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Lubstów przy ul. Jeziornej
Numer ogłoszenia: 318772 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291270 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dachu - wymiana konstrukcji oraz pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Lubstów przy ul. Jeziornej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę konstrukcji i pokrycia dachu budynku oraz wykonanie odwodnienia budynku, w szczególności: -roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie pokrycia dachu z płyt falistych azbestowo- cementowych i ich utylizacja przez wyspecjalizowaną brygadę - ok.488 m2 , rozebranie ścian poddasza i kominów - ok. 62 m3 oraz elementów z blachy (rynien i rur spustowych) i drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu; -roboty betonowe i murowe: wykonanie wieńca żelbetowego wokół budynku-ok.12 m3, wykonanie ścian poddaszowych z cegieł budowlanych pełnych wraz z tynkami ok. 67 m2,wybudowanie kominów z cegły klinkierowej-ok. 7 m3, wykonanie tynku na ścianach i wieńcach od strony zewnętrznej; -konstrukcję i pokrycie dachu: wykonanie nowej konstrukcji dachu pod nowe pokrycie - z tarcicy iglastej ok. 2 m3, wiązary deskowe z tarcicy iglastej wymiarowej, nasyconej - ok. 386 m2, deskowanie dachu- ok. 412 m2 oraz pokrycie z dwuwarstwowej papy termozgrzewalnej na uprzednio przybitej do podkładu drewnianego papy izolacyjnej, wykonanie podbitki drewnianej- ok. 48 m2 , wykonanie opierzeń blacharskich i montaż nowych rynien i rur spustowych systemowych z blachy powlekanej w kol. stalowym- ok.110 m; -odtworzenie zasilania energetycznego budynku i odtworzenie oświetlenia poddasza, -odwodnienie budynku: wykonanie opaski z betonu - ok. 3 m3 i ułożenie koryt odwadniających na podbudowie z pospółki- ok. 7 m; -wykonanie innych prac przewidzianych w SIWZ oraz dokumentach do niej załączonych: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2)Uwaga: roboty budowlane prowadzone będą w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, w którym zamieszkuje 5 rodzin. Dlatego też Wykonawca winien wykonywać prace z zachowaniem szczególnej ostrożności, przy pełnym bezpieczeństwie z wygrodzeniem stref zagrożonych spadającymi z wysokości elementami rozbieranej konstrukcji i pokrycia. 3)Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Nazwy, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. 4)Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe WART-EKO Sp. z o.o., ul. Zakładowa 3, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175143,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200729,64

  • Oferta z najniższą ceną: 200729,64 / Oferta z najwyższą ceną: 200729,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.