eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › przebudowa i modernizacja ulicy Kamiennej w Rumi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31859

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rumia: przebudowa i modernizacja ulicy Kamiennej w Rumi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Rumia, do kontaktów: Stanisław Urbaniak, ul. Sobieskiego 7 lok. 204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, fax 058 6796517, e-mail: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl, www.miasto.rumia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja ulicy Kamiennej w Rumi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej - ulicy Kamiennej w Rumi na odcinku od ul. Zdrojowej do pętli autobusowej w kierunku Łężyc oraz na odcinku od ul. Młyńskiej do ul. Św. Józefa (nawierzchnia bitumiczna z mieszanki SMA) w zakresie robót instalacyjnych, budowy kanalizacji teletechnicznej, prac budowlano-montażowych, prac ziemnych oraz prac wykończeniowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Miejska Rumia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej - ulicy Kamiennej w Rumi na odcinku od ul. Zdrojowej do pętli autobusowej w kierunku Łężyc na odcinku od ul. Młyńskiej do ul. Św. Józefa (nawierzchnia bitumiczna z mieszanki SMA) w zakresie robót instalacyjnych, budowy kanalizacji teletechnicznej, prac budowlano-montażowych, prac ziemnych oraz prac wykończeniowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 25000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, warunek musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: a/ dysponowanie środkami finansowymi lub kredytem (lub promesą kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł., b/ posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązania do zawarcia umowy ubezpieczeniowej na czas realizacji robót od odpowiedzialności cywilnej. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż zaoferowana przez wykonawcę cena wykonania zamówienia. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykaz co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł netto wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. 4 Spełnienie pozostałych warunków ujętych w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. nr 204.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.