eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Nr sprawyROA.271.51.2011.ZP - Wykonanie , dostawa i montaż mebli biurowych na wymiar dla Urzędu Gminy Dopiewo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Dopiewo: Nr sprawy: ROA.271.51.2011.ZP - Wykonanie , dostawa i montaż mebli biurowych na wymiar dla Urzędu Gminy Dopiewo.
Numer ogłoszenia: 318597 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269941 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: ROA.271.51.2011.ZP - Wykonanie , dostawa i montaż mebli biurowych na wymiar dla Urzędu Gminy Dopiewo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV : 39.13.00.00 - Meble biurowe meble biurowe 1.1 Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest : - wykonanie mebli zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A oraz załącznikami graficznymi stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oraz ich rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Dopiewo przy ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, ustawienie, montaż części składowych, sprawdzenie oraz odebranie opakowań związanych z dostawą i montażem. 1.2. Po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram wykonywania i montażu mebli w poszczególnych pomieszczeniach. Montaż mebli w biurze nr 7 i 13 może odbywać się w godzinach pracy urzędu , montaż mebli w pozostałych biurach odbywać się będzie nie wcześniej niż od godz. 15.00. 1.3. Zamawiający po podpisaniu umowy zastrzega konieczność dokonania przez Wykonawcę szczegółowych pomiarów ścian - dotyczy w szczególności zabudowy ścian szafami przesuwnymi. 1.4. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty i atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty/atesty przy dostawie mebli. Dostarczone meble muszą być nowe i kompletne. 1.5. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się , aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest w takiej sytuacji wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opisane w niniejszej SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 1.6. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania min. 36 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 1.7. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLMAC Sp. z o.o., ul. Stawiszyńska 92,, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24659,04

  • Oferta z najniższą ceną: 19060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33030,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.