eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Elewacja budynku szkoły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Tczew: Elewacja budynku szkoły.
Numer ogłoszenia: 318540 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie , ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5310525, faks 058 5310525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sklodowska.szkola.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elewacja budynku szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie elewacji budynku szkolnego, wymiana kilku drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego budynku prowadzonej w ścianach zewnętrznych budynku, wykonanie ścianki działowej dzielącej salę nr 13 na I piętrze. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, składająca się z następujących pozycji: Projekt Architektoniczno-Budowlany wraz z załącznikami. Przedmiar robót. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków o wartości brutto nie mniejszej niż 140000 zł lub wykaże , ze będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 5 SIWZ. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a). co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót w specjalności/branży ogólnobudowlanej posiadającej: - uprawnienia, dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji obejmującej kierowanie robotami w specjalności/ branży ogólnobudowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane- Dz. U. z 2010 r. Nr 243,poz. 1623 ze zm.) - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - i która jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez wymagane doświadczenia zawodowe na danym stanowisku należy rozumieć lata czynnie przepracowane na danym stanowisku przy realizacji robót budowlanych w danej branży. Niniejsze oznacza, iż: - osoba na stanowisko kierownika budowy w specjalności (branży) ogólnobudowlanej musi posiadać doświadczenie w tej specjalności (branży) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót specjalności (branży) ogólnobudowlanej przy realizacji roboty budowlanej/ robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zamówienia/zamówień w łącznym okresie co najmniej 2 lat. b) co najmniej jedną osobą 1 osobą na stanowisku kierownika robót w specjalności/ branży elektrycznej posiadającej: - uprawnienia/ dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności/branży elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w specjalności/branży elektrycznej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych - i która jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez wymagane doświadczenia zawodowe na danym stanowisku należy rozumieć lata czynnie przepracowane na danym stanowisku przy realizacji robót budowlanych w danej branży. Niniejsze oznacza, iż: - osoba na stanowisko kierownika robót w specjalności (branży) elektrycznej musi posiadać doświadczenie w tej specjalności (branży) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót specjalności (branży) elektrycznej przy realizacji roboty budowlanej/ robót budowlanych w ramach zamówienia/ zamówień w łącznym okresie co najmniej 1 roku. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 5 SIWZ. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca wykaże, że : posiada dostęp do środków finansowych lub kredytowych w kwocie co najmniej 140000,00 PLN (słownie: stoczterdzieści tysięcy złotych 00/100) i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 140000 zł. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy, dokonana zostanie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 5 SIWZ. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - Zmiany osoby: kierownika budowy i kierownika robót- polegająca na wyznaczeniu nowych osób pełniących daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SIWZ, - Zmiany lub przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach: a. Natrafienia na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych; b.Konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dokonania zmian w projekcie oraz ewentualnie o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, c.Konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w pkt 5) , o czas niezbędny na ich realizację, d.Konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy; e.Nie zależnego od stron umowy przedłużenia się okresu trwania procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty - właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk, itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, f.Konieczności wszczęcia dodatkowych procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk, itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, g.Niezależnego od Wykonawcy przedłużenia się okresu trwania dostawy trudnodostępnych, wymagających zamówienia materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, h.Wystąpienia siły wyższej , o której mowa w pkt . 7, - Konieczności zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami SIWZ. - Konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT. - Konieczności wykonania robót zamiennych: a.W sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożliwości wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, spowodowanej warunkami terenowymi istniejącymi na placu budowy lub zaplanowanym złym doborem materiałów, technologii w trakcie robót budowlanych albo innymi błędami projektowymi- pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez projektanta. Wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego, b.W sytuacji zaistnienia możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych materiałów w stosunku do zaprojektowanych a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego. Wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego. c.W przypadku powstania niezgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym powodującej, że realizacja zgodnie z dokumentacją projektową wiązałaby się z niegospodarnością, a nowe rozwiązania zapobiegałyby tej niegospodarności. Wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego, d.W sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożliwości wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, spowodowanej natrafieniem na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych albo siedlisk ptaków lub innych zwierząt podlegających ochronie i związaną z tym potrzebą uruchomienia stosownych działań i procedur. Wykonanie robót zamiennych nie wpłynie na zmianę wysokości umówionego wynagrodzenia ryczałtowego, - Konieczności wprowadzenia zmian umowy w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia ( niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym. m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, np. w zakresie wykonania robót zamiennych, rozwiązań zamiennych. 2.Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną. 3.Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 4.Strony Umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej Umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sklodowska.szkola.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W TCZEWIE UL. SZKOŁY MORSKIEJ 1 83-110 TCZEW na I piętrze w sekretariacie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 09:00, miejsce: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W TCZEWIE UL. SZKOŁY MORSKIEJ 1 83-110 TCZEW na I piętrze w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.