eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie robót budowlanych dla projektów



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31840

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wykonanie robót budowlanych dla projektów: 1. Przebudowa drogi krajowej Nr 1 - Al. Włókniarzy na odcinku od ul. Zgierskiej do ul. Pabianickiej. 2. Modernizacja ciągu komunikacyjnego Wojska Polskiego - Brzezińska na odcinku od ul. Strykowskiej do ul. Spiskiej wraz z wiaduktem (droga krajowa Nr 72). Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Ewa Kopeć, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 638-49-58, e-mail: e.kopec@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych dla projektów: 1. Przebudowa drogi krajowej Nr 1 - Al. Włókniarzy na odcinku od ul. Zgierskiej do ul. Pabianickiej.2. Modernizacja ciągu komunikacyjnego Wojska Polskiego - Brzezińska na odcinku od ul. Strykowskiej do ul. Spiskiej wraz z wiaduktem (droga krajowa Nr 72) 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I Część - Przebudowa drogi krajowej Nr 1 - Al. Włókniarzy na odcinku od ul. Zgierskiej do ul. Pabianickiej, w podziale na zadania: a) Zadanie Nr 1 od ul. Zgierskiej do ul. Limanowskiego, b) Zadanie Nr 2 od ul. Limanowskiego do ul. Drewnowskiej, c) Zadanie Nr 3 od ul. Legionów do ul. A. Struga, d) Zadanie Nr 4 od ul. Obywatelskiej do ul. Pabianickiej. II Część - Modernizacja ciągu komunikacyjnego - Wojska Polskiego - Brzezińska na odcinku od ul. Strykowskiej do ul. Spiskiej wraz z wiaduktem (droga krajowa Nr 72). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: I Część - Łódź - Al. Włókniarzy II Część - Łódź - ul. Wojska Polskiego - Brzezińska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.24 - Drogi dwupasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.24 - Roboty budowlane w zakresie dróg dwupasmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: I Część - przebudowa Al. Włókniarzy, stanowiącej fragment drogi krajowej Nr 1: - rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni łącznie z krawężnikami i opaskami, - wykonanie nowej konstrukcji oraz odtworzenie opasek, - budowa i przebudowa sygnalizacji świetlnej, - przebudowa odwodnienia, - usunięcie kolizji z kablami SN i nn, - przebudowa oświetlenia ulicznego; II Część - modernizacja ciągu komunikacyjnego - Wojska Polskiego - Brzezińska na odcinku od ul. Strykowskiej do ul. Spiskiej wraz z wiaduktem (droga krajowa Nr 72): - przebudowa odcinka drogi o długości 0,9 km wraz z budową i modernizacją ciągów pieszych z rozbiórką istniejącej nawierzchni i chodników, - całkowite rozebranie istniejącego wiaduktu łukowego o konstrukcji żelbetowej nad torami PKP w ciągu ul. Brzezińskiej oraz budowa nowego obiektu z belek prefabrykowanych typu "T", zaprojektowanego na klasę obciążenia A, o całkowitej długości 45 m, - przebudowa sieci trakcyjnej typu C120-2C, - budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia, - usunięcie kolizji energetycznych, oświetleniowych, teletechnicznych i wodociągowych, - budowa sygnalizacji świetlnej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: a) W związku z możliwością składania ofert częściowych wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi odpowiednio: I Cześć - 500 tys. PLN; II Część - 100 tys. PLN. b) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla każdej części - 3% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej brutto. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1. Spełnia warunki podmiotowe art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: I część: 1) uzyskał w ostatnim roku obrotowym przychód (na podstawie "rachunków zysków i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 50 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) uzyskał wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden (Xpb większy lub równy 1) w odsatnim roku obrotowym. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe; 3) posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN. 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 5 mln PLN. II część: 1) uzyskał w ostatnim roku obrotowym przychód (na podstawie "rachunków zysków i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 15 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) uzyskał wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden (Xpb większy lub równy 1) w ostatnim roku obrotowym. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe; 3) posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN; 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1 mln PLN. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe dla każdej z części powinny być spełnione w następujący sposób: a) warunek określony w pkt 1, 3 i 4 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę b) warunek określony w pkt 2 musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców składających wspólną ofertę; 3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tzw. kluczowym personelem) posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia. Kluczowy personel wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje co najmniej zgodne z wymogami przedstawionymi w poniższej tabeli: I część: Stanowisko - Ogólne doświadczenie (lat) - Doświadczenie na proponowanym stanowisku (lat) 1 - 2 - 3 1. Przedstawiciel wykonawcy - 10 - 6 2. Kierownik budowy - 8 - 5 3. Kierownik robót drogowych - 5 - 3 4. Specjalista ds. technologii w zakresie robót drogowych - 5 - 3 5. Kierownik robót energetycznych - 5 - 3 6. Kierownik robót sanitarnych - 5 - 3 7. Geodeta - 5 - 3 II część: Stanowisko - Ogólne doświadczenie (lat) - Doświadczenie na proponowanym stanowisku (lat) 1 - 2 - 3 1. Przedstawiciel wykonawcy - 10 - 6 2. Kierownik budowy - 8 - 5 3. Kierownik robót drogowych - 5 - 3 4. Kierownik robót mostowych - 5 - 3 5. Kierownik robót sanitarnych - 5 - 3 6. Kierownik robót energetycznych - 5 - 3 7. Kierownik robót gazowych - 5 - 3 8. Kierownik robót telekomunikacyjnych - 5 - 3 9. Geodeta - 5 - 3 Kluczowy personel, z wyłączeniem stanowisk Przedstawiciela Wykonawcy i Specjalisty d.s. technologii w zakresie robót drogowych winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalnościach oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba na stanowisko Geodety powinna posiadać uprawnienia geodezyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie I i III. Osobami/Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ww. wymagania. 4. Posiada co najmniej wyszczególnione w tabeli poniżej urządzenia i sprzęt niezbędny dla wykonania przedmiotu zamówienia: I część: L.p. - OPIS - Min. wydajność/inne parametry - Ilość sztuk 1 - Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości zapewniającej nieprzekroczenie czasu 2h od załadunku do rozładunku masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 160 t/h - 1 2 - Wytwórnia betonu ze sterowaniem w pełni automatycznym - 50 m sześc./h - 1 3 - Rozkładarka mas bitumicznych - 11 m - 1 4 - Walce statyczne samojezdne - 10-15t - 4 5 - Walce ogumione samojezdne - 10t - 2 6 - Równiarki - 100-150KM - 2 II część: L.p. - OPIS - Min. wydajność/inne parametry - Ilość sztuk 1 - Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości zapewniającej nieprzekroczenie czasu 2h od załadunku do rozładunku masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 120t/h - 1 2 - rozkładarka mas bitumicznych - 7,5m - 1 3 - Walce statyczne samojezdne - 10-15t - 2 4 - Walec ogumiony samojezdny - 10t - 1 Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. 5. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: I część: - roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (wykonał nie mniej niż 80 000 m kw. nawierzchni ulic miejskich z SMA lub betonu asfaltowego z polimeroasfaltem, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, w ramach jednego, dwóch lub trzech projektów); II część: - roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia (wykonał nie mniej niż 30 000 m kw. nawierzchni ulic miejskich z SMA lub betonu asfaltowego z polimeroasfaltem, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, w ramach jednego, dwóch lub trzech projektów); - 3 wiadukty z prefabrykatów o długości nie mniejszej niż 30 m, w tym co najmniej jednego nad czynnymi torami PKP. Warunek wymieniony w pkt 5 powyżej musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 6. Spełnia pozostałe wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.Oświadczenie to musi złożyć Wykonawca/Wykonawca-Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie to muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdz. 6, p. 6.2.1.3), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdz. 6, p. 6.2.1.4). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Informacja o kluczowym personelu wykonawcy, - Życiorysy zawodowe kluczowego personelu wykonawcy wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz uprawnień geodezyjnych, 2. Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym wykonawcy; 3. Doświadczenie zawodowe - Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: - Informacje o zrealizowanych zamówieniach, - Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 57 - 54648 z dnia 22.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 26/R/IP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - 800 PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za materiały należy wpłacać na rachunek zamawiającego w GETIN Banku w Łodzi - Nr konta 13 1520 0008 0003 6201 2000 0003. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego - Łódź, ul. Piotrkowska 175 - pok. 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport (SPO-T). Procedura wg ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, realizacja według Warunków kontraktu na budowę robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego - (czerwona książeczka FIDIC 1999). 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00, 45.23.32.24, 45.31.62.12, 45.31.61.10, 45.11.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część I - Przebudowa drogi krajowej Nr 1 - Al. Włókniarzy na odcinku od ul. Zgierskiej do ul. Pabianickiej. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00, 45.22.11.21, 45.23.31.00, 45.23.13.00, 45.31.62.12, 45.23.14.00, 45.23.23.10, 45.23.41.21, 45.11.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część II - Modernizacja ciągu komunikacyjnego - Wojska Polskiego - Brzezińska na odcinku od ul. Strykowskiej do ul. Spiskiej wraz z wiaduktem (droga krajowa Nr 72). 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.