Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Szczecin: PN-28/11: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI DWÓCH OBIEKTÓW ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 318386 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii , ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-28/11: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI DWÓCH OBIEKTÓW ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wykonaniem remontu elewacji dwóch obiektów tj.: budynku Oddziału Klinicznego Radioterapii o powierzchni zabudowy 2.659,00 m2 (kubatura 19.462,00 m3), powierzchni ścian ok. 2.000 m2 i budynku Hotelu Radioterapii o powierzchni zabudowy 205,00 m2 (kubatura 1.865,00 m3), powierzchni ścian ok. 360 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego określonego w zawartej umowie, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.43.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wysokość wadium: - na Pakiet nr 1 przedmiotu zamówienia wynosi 6 350,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych), - na Pakiet nr 2 przedmiotu zamówienia wynosi 1 650,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta powinna zawierać: 1. Ofertę cenową w formie wypełnionego lub wykonanego przez WYKONAWCĘ formularza pod warunkiem, że będzie ona identyczna, co do treści, z formularzem określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i/lub Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności WYKONAWCA przedkłada: 2.1. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający status prawny składającego ofertę - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA: 2.2.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.2.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.2.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.2.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia WYKONAWCA przedkłada: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 roboty budowlane, z których każda odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za odpowiadającą swoim rodzajem robotę budowlaną ZAMAWIAJĄCY uzna, w odniesieniu do pakietu, na jaki złożono ofertę, remont elewacji budynku o kubaturze i powierzchni ścian co najmniej równej, opisanej w rozdziale I pkt 1 SIWZ. 2. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 1. zostały wykonane z należytą starannością potwierdzoną przez inwestora.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia WYKONAWCA przedkłada: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przedłoży dokumenty stwierdzające, że osoba ta, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie opisem w punkcie III.3.3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - dla pakietu 1: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), - dla pakietu 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej warunek ten musi być spełniony odrębnie przez każdego z WYKONAWCÓW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
ul. Strzałowska 22
71-730 Szczecin
budynek administracyjny,I piętro
dział administracyjno-gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii budynek administracyjny, I piętro,pokój 101 ul. Strzałowska 22 71-730 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonaniem remontu elewacji budynku Oddziału Klinicznego Radioterapii o powierzchni zabudowy 2.659,00 m2 (kubatura 19.462,00 m3), powierzchni ścian ok. 2.000 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniem remontu elewacji budynku Oddziału Klinicznego Radioterapii o powierzchni zabudowy 2.659,00 m2 (kubatura 19.462,00 m3), powierzchni ścian ok. 2.000 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu elewacji budynku Hotelu Radioterapii o powierzchni zabudowy 205,00 m2 (kubatura 1.865,00 m3), powierzchni ścian ok. 360 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu elewacji budynku Hotelu Radioterapii o powierzchni zabudowy 205,00 m2 (kubatura 1.865,00 m3), powierzchni ścian ok. 360 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.43.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej wraz z wyjazdowym posiedzeniem Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji.
- Wykonanie robót remontowych klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Łokietka 1 of w Szczecinie
- Dostawa radiotelefonów i anten na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa automatycznych urządzeń ładujących piasek do worków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego w Szczecinie - etap II b
- Wymiana nawierzchni pod placem składowania odpadów przy ul. Kolumba 33 w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.