Ogłoszenie z dnia 2011-10-04
Szczecin: DOSTAWY PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO MODERNIZACJI 9 SZT. WAGONÓW TRAMWAJOWYCH TATRA TYPU KT4DT NA POTRZEBY TRAMWAJÓW SZCZECIŃSKICH SP. Z O.O. W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU
PN. MODERNIZACJA TABORU TRAMWAJOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO
ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Numer ogłoszenia: 318356 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394420, faks (091) 4394420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH PRZEZNACZONYCH DO MODERNIZACJI 9 SZT. WAGONÓW TRAMWAJOWYCH TATRA TYPU KT4DT NA POTRZEBY TRAMWAJÓW SZCZECIŃSKICH SP. Z O.O. W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. MODERNIZACJA TABORU TRAMWAJOWEGO WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa przewodów elektrycznych i elektroenergetycznych przeznaczonych do modernizacji 9 szt. wagonów tramwajowych TATRA typu KT4Dt, zwanych dalej towarami, fabrycznie nowych, których szczegółowa specyfikacja tj.: nazwa towarów, nazwa i kod CPV, cechy techniczne towarów oraz normy, j.m., oraz ilości ujęte są w tabeli nr 1 umieszczonej w ofercie cenowej (zał. nr 1 do siwz). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 siwz - według załącznika nr 1 do siwz.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 siwz). 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy będą mogły być dokonane w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zmian wysokości stawki podatku VAT, jeżeli ceny wskazane w § 5 ust. 1 skalkulowane zostały z uwzględnieniem innej obowiązującej stawki tego podatku - dopuszczalna jest zmiana ceny w sposób uwzględniający nowe stawki podatku VAT (cena netto nie podlega zmianie); 2) w przypadku wystąpienia wypadku losowego lub zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, które mają wpływ na wykonanie umowy; 3) w przypadku konieczności dokonania zmian redakcyjnych umowy - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie; 4) w przypadku konieczności dokonania zmian umowy będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie; 5) w przypadku konieczności dokonania zmian umowy dotyczących danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych - dopuszczalne są zmiany umowy w tym zakresie. 3. Wskazane w § 9 ust. 2 możliwości zmian umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny wskazanej w § 5 ust. 1. 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pok. nr 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, w kancelarii spółki - pok. nr 31 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 6 Rozwój Funkcji Metropolitalnych. Działanie 6.4 Zintegrowany system transportu publicznego na obszarze metropolitalnym Projekt pn. Modernizacja taboru tramwajowego realizowany na podstawie umowy nr UDA-RPZP.06.04.00-32-004/10-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Roboty remontowe w lokalu mieszkalnym przy ul. Krasińskiego 86 m 11 w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
- DOSTAWA TRANSFORMATORA WRAZ Z KOMPLEKSOWYM DOSTOSOWANIEM TRAFOSTACJI 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE - drugie postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, urządzeń sieciowych typu NAS w podziale na trzy części
- Ochrona nieruchomości w systemie monitoringu elektronicznego i elektroniczno - wizyjnego w obiektach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





