Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011rok.
Numer ogłoszenia: 318309 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011rok..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału: jogurt owocowy 200g - 8200 sztuk, jogurt naturalny 250g - 8800 sztuk, kefir 250 g - 6000 sztuk, margaryna 500 g - 1200 kg, masło ekstra 0,250g - 800 kg, mleko 2% 1 L - 40000L, ser biały - 1200 kg, ser żółty -600 kg, ser topiony 100g - 1000sztuk, śmietana 18% w 1L - 1200 litrów w okresie od 2 stycznia 2011roku do 31 grudnia 2011roku z dostawą od poniedziałku do soboty do siedziby Zamawiającego środkiem transportu Dostawcy. Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w zależności od stanu osobowego mieszkańców , którego nie można przewidzieć w chwili obecnej , co oznacza, że nie stanowią podstaw do zgłaszania roszczeń prawnych i finansowych z tytułu nie zrealizowanych dostaw . Dostarczone artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczona żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. W przypadku dostarczenia produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Dostawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał ). Dostawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Dostawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.Dostawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu , konsystencji itp.)aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.22.00 - Śmietana tłusta 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.00 - Jogurt 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.53.00.00 - Masło .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Oferent winien dostarczyć wypełnione oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ ,aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru z ostatnich 6 miesięcy, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl w zakładce: Komunikaty i ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - Dział Techn. Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Dostawa artykułów mleczarskich i margaryny
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Chełmnie na rok 2026"
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





