eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninUSUWANIE AZBESTU



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31823

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Konin: USUWANIE AZBESTU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: KASZUBA, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.konin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AZBESTU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 45. Główne miejsce świadczenia usług: TEREN POWIATU KONIŃSKIEGO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową, np. z dachów budynków, które stanowią pokrycie dachowe oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem zdemontowanych wyrobów azbestowych, polegających w szczególności na ich odbiorze od ich posiadaczy, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko do tego przystosowane, znajdujących się na terenach nieruchomości mieszkańców gmin powiatu konińskiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1/ Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy 2/ Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy 3/ Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku usługi zostały wykonane należycie 4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem wykonawcy o przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia. 10/ decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu konińskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 11/ zaświadczenie ADR. 12/ Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obszar realizacji zamówienia - nieruchomości leżące na terenie gmin powiatu konińskiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.6. posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządze- niu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszcza- nia instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. poz. 192 poz.1876) oraz w rozporządzeniu z 2.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz.649). 1.7. Złożą wadium. 1.8. Zaakceptują projekty umów stanowiące załączniki nr 6 i 12 do SIWZ poprzez zaparafowanie i złożenie w ofercie. 1.9. Wykonawca musi wykonać usługi (co najmniej dwie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ), na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy 2/ Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy 3/ Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku usługi zostały wykonane należycie 4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem wykonawcy o przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia. 10/ decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu konińskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 11/ zaświadczenie ADR. 12/ Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.konin.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku przesłania specyfikacji pocztą-za pobraniem lub gotówką w siedzibie Starostwa, pok. 363. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, pok. 363.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.