Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Grojec: Roboty remontowo-budowlane w PZOL Grojec
Numer ogłoszenia: 318122 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w PZOL Grojec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie odwadniania gruntu, Roboty w zakresie kształtowania terenu, Roboty budowlane w zakresie układania chodników, Roboty w zakresie naprawy dróg dojazdowych, Roboty budowlane w zakresie powiększenia parkingu , Instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne, Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian, Licowanie ścian płytkami, Montowanie drzwi i okien..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.19.00 - 45.43.19.00 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 3.000 złotych, opłata potwierdzona przelewem bankowym. Wadium należy wpłacać na konto Zamawiającego -Bank Spółdzielczy w Zatorze, nr rachunku 80 8136 0000 0030 0171 2000 0010 Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: I. zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-wykonawca winien przedstawić potwierdzenie bankowe o zdolności finansowej lub kredytowej powyżej 200.000,- PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Przedstawią polisę OC na wartość co najmniej 800.000,- PLN. III. Przedstawią co najmniej 3 referencje wykonania robót w placówkach Służby Zdrowia. IV. Wykonawca winien zatrudniać lub dysponować minimum 10 pracownikami w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budowlano-instalacyjnej. Ponadto akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - załącznik nr 1 - wzór oferty. - załącznik nr 2 - sporządzony na podstawie obmiaru robót i dokumentacji technicznej, - załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust 1 i 2 ustawy, - Załącznik nr 5 - podpisany projekt umowy. - wykaz dokumentów określonych w załączniku nr 6. - Załącznik nr 7 - wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót. - Załącznik nr 8 - wykaz podwykonawców lub oświadczenie. - Dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00.80
- 2 - Termin wykonania - 00.10
- 3 - Okres gwarancji - 00.10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat PZOL w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na stronie internetowej dostepna będzie SIWZ z załącznikami bez wytycznych projektowych wraz z planem zagospodarowania istniejacych dróg dojazdowych i parkingów-dokumentację tą można odebrać w siedzibie Zamawiającego..
INNE PRZETARGI GROJEC
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GRÓJCU
- Roboty budowlane niwelujące bariery architektoniczne w budynku SOSW w Nowym Mieście nad Pilicą
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia żłobka samorządowego GRÓJMISIE przy ul. Okrężnej w Grójcu - postępowanie podzielone na 3 części
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Budowa zewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem zewnętrznego kotła gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią - skrzydło zachodnie - remont pomieszczeń oraz remont dachu budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.