eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iławadostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Iława: dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie
Numer ogłoszenia: 31811 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484124, fax 089 6499711.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Ośrodek Pomocy Społecznej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem owoców i warzyw do siedziby Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: banan (kod CPV: 01131111-5)- 300 kg; brzoskwinia (kod CPV:01121232-0)-150 kg; burak (kod CPV: 01121111-2)- 800 kg; cebula (kod CPV: 01121113-6)- 400 kg; cytryny (kod CPV: 01131210-9)- 50 kg; czosnek (kod CPV: 01121100-2)- 50 kg; fasola suszona typu Jaś itp. (kod CPV: 01121210-6)- 80 kg; groch łuskany (kod CPV: 01121220-9)- 60 kg; fasola szparagowa (kod CPV: 01121212-0) - 50 kg; gruszki (kod CPV: 01131322-7) - 200 kg; jabłko (kod CPV: 01131321-0)- 300 kg; kalafior (kod CPV: 01121420-1)- 100 szt.; kapusta świeża (kod CPV: 01121410-8)- 800 kg; kapusta kiszona (kod CPV: 15331142-4)- 500 kg; kapusta pekińska (kod CPV: 01121410-8)- 100 kg; kapusta czerwona (kod CPV: 01121410-8)- 200 kg; kiwi (kod CPV: 01131118-4)- 100 kg; kompot aroniowy (kod CPV: 15321700-1) -100 szt; kompot wiśniowy (kod CPV: 15321700-1) -50 szt; kompot śliwkowy (kod CPV: 15321700-1)-50 szt; koperek -(kod CPV: 01112000-5) 100- szt; mandarynka (kod CPV: 01131240-8)- 300 kg; marchew (kod CPV: 01121112-9)- 600 kg; ogórek świeży (kod CPV: 01121270-4)100kg; ogórek kiszony (kod CPV: 01121270-4)- 200 kg; papryka czerwona (kod CPV: 01121230-2)- 10 kg; papryka zielona (kod CPV: 01121230-2)- 10 kg; papryka żółta (kod CPV: 01121230-2)- 10 kg; pieczarka (kod CPV: 01121260-1)- 200 kg; pietruszka (kod CPV: 01121100-2)- 50 kg; pietruszka nać (kod CPV: 01121100-2) 50 szt; pomarańcza (kod CPV: 01131220-2)- 200 kg; pomidor (kod CPV: 01121240-5)- 100 kg; por (kod CPV: 01121100-2)- 200 kg; rzodkiewka (kod CPV: 01121100-2)- 10 szt., sałata (kod CPV: 01121310-7)- 300 szt., seler (kod CPV: 01121100-2)- 500 kg; szczypior (kod CPV: 01121113-6)- 50 szt,; śliwka suszona (kod CPV: 01131334-4)- 50 kg; śliwka (kod CPV: 01131334-4)- 100 kg; truskawka(kod CPV: 01131313-1) - 100 kg; winogrono (kod CPV: 01131340-0)- 100 kg; wiśnie (kod CPV: 01131333-7)- 100 kg; ziemniaki (kod CPV: 01112100-6)- 600 kg. Opis przedmiotu zamówienia zawiera także załącznik nr 2 do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy podając nazwy, adresy, nabywców przedmiotów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek ten musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) wg załącznika nr 3 do SIWZ - ofertę na formularzu oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 2 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ. - parafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawa-um.bip-wm.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 102.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-200 Iława, ul. Grunwaldzka 6a, pok. 112.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.