eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockModernizacja budynku administracyjnego Ratusz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-05

Ogłoszenie nr 318091 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.

Serock: Modernizacja budynku administracyjnego Ratusz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301913-2016, data:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302670-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, krajowy numer identyfikacyjny 1557011900000, ul. Rynek  21, 05140   Serock, państwo , woj. mazowieckie, tel. 227 828 805, faks 227 827 499, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku administracyjnego Ratusz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PRI.272.2.36.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku administracyjnego Ratusza w Serocku zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ALKBUD-Usługi Inwestycyjne Leszek Kamiński, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 -140 Serock. 3.2 Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a) remont elewacji budynku: naprawa elewacji miejscowa naprawa tynku, malowanie ścian zewnętrznych, wymiana uszkodzonych płyt piaskowca, czyszczenie cokołu wokół budynku), b) wymiana stolarki okiennej na parterze (pokój nr 20, sala ślubów, pomieszczenie Straży Miejskiej) i I piętrze (pokój nr 23, 12, 11, 10, 40, 35). Wymiary okien oraz ilości zgodnie z specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Okna należy dopasować pod względem profili, kolorystyki oraz systemów rozwieralno-uchylnych do okien obecnie zamontowanych w budynku. Zamawiający informuje, że obecnie w budynku Ratusza zamontowane okna, podlegające wymianie, pochodzą od producenta Przedsiębiorstwo JOCZ z siedzibą przy ul. Świerczewskiego 38, 11 - 520 Ryn. Zamawiający wymaga aby przed montażem okien Wykonawca przedstawił certyfikat na gotowy produkt od producenta. Okna powinny ponadto posiadać deklarację zgodności zgodną z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 5 lipca 2013 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. c) naprawa dachu: uzupełnienie istniejącego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej łącznie z gąsiorami, montaż płotków przeciwśniegowych, malowanie kominów ponad dachem, wymiana wszystkich obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien na nowe z blachy stalowej powlekanej, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy zgrzewalnej na istniejącym płaskim dachu, wymiana wyłazu dachowego). d) montaż zadaszenia nad wejściem do budynku Ratusza od strony wschodniej - zgodnie z dokumentacją projektową, e) wymiana płytek na balkonie od strony zachodniej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45421132-8, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT136026.76
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOM - BUD Zakład Budownictwa Ogólnego Usługi Transportowe Tomasz Andrzej Węgłowski,  ,  ul. Kosynierów 2,  06-100 ,  Pułtusk,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168472.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168472.63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186599.49
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.