Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-10-05
Ogłoszenie nr 318030 - 2016 z dnia 2016-10-05 r.
Gdańsk: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY TEATRU WYBRZEŻE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
tak
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", krajowy numer identyfikacyjny
27910800000, ul.
ul. Świętego Ducha
2,
80834
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
, tel.
583 011 836, e-mail
sekretariat@teatrwybrzeze.pl, faks
583 012 046.
Adres strony internetowej (URL): www.teatrwybrzeze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.teatrwybrzeze.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem poszczy lub innego operatora lub dostarczone osobiście
Adres:
Gdańsk ul. Św. Ducha 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY TEATRU WYBRZEŻE
Numer referencyjny: N/5/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: cz. I Komputery ,,standardowe" 28 szt. cz. II Komputery ,,rozszerzony" 1 szt. cz. III Urządzenia wielofunkcyjne (urządzenie ksero, drukarka sieciowa, skaner) 1 szt. cz. IV Ploter 1 szt. cz. V Notebook ,,standardowe" 6 szt. cz. VI Notebook ,,rozszerzone" 2 szt. cz. VII Notebook z systemem operacyjnym OS X 3 szt. cz. VII Oprogramowanie 8 szt. cz. IX System bezprzewodowej emisji sygnału internetowego w systemie WI-FI - 1 sztuka 1 szt. cz. X Części komputerowe (rozbudowa istniejącego serwera) 1 kpl.
II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste
Dodatkowe kody CPV:30233231-9, 30232140-7, 30213100-6, 30213000-5, 30237000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 30 |
termin dostawy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków a mianowicie: 1)zmiany terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 2)w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania PZP oraz w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach SIWZ. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/10/2016, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Komputery ,,standardowe"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor I.5 lub równoważny
Pamięć 8GB
HDD SSD 256 GB + HDD 1TB
Płyta Min 6 portow USB, HDMI, VGA,
Napęd DVD-RW
System operacyjny Windows 10 Profesjonall
Obudowa w kolorze grafitowym lub czarnym
Klawiatura Przewodowa
Mysz Laserowa
Monitor Matowa matryca min 23" do 24" , regulacja pozioma, pionowa i regulacja nachylenia
Ms Office Molp 1. Licencje oprogramowania :
1)nie mogą być licencjami typu OEM,
2)nie mogą być ograniczone czasowo (licencje bezterminowe), z zastrzeżeniem prawa do podwyższenia wersji, które wygasa w terminie określonym w SIWZ.
3)muszą pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi/serwerami (np. w przypadku wymiany stacji roboczej/serwera),
4)muszą zapewniać możliwość korzystania z wcześniejszych wersji określonego oprogramowania (min. do dwóch wersji w dół), z wyłączeniem licencji o której mowa w ust. 1 część IV pkt 2 SIWZ, z możliwością bezpośredniej instalacji wersji docelowej.
2.Oprogramowanie równoważne, o którym mowa w Części I ust. 1musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1)Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a)pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.
b)prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych.
2)Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
a)posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
b)ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 113),
3)Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców.
4)W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).
5)Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.
6)Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
a)edytor tekstów
b)arkusz kalkulacyjny
c)narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
d)narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych
e)narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
f)narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.
7)Edytor tekstów musi umożliwiać:
a)edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
b)wstawianie oraz formatowanie tabel.
c)wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
d)wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
e)automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
f)automatyczne tworzenie spisów treści.
g)formatowanie nagłówków i stopek stron.
h)śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w doumencie.
i)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
j)określenie układu strony (pionowa/pozioma).
k)wydruk dokumentów.
l)wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pohodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
m)pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003, 2007, 2010 i 2013, wykorzystywanych przez Zamawiającego, z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
n)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
o)wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem.
p)wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa.
8)Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a)tworzenie raportów tabelarycznych
b)tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
c)tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d)tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
e)obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych
f)tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych
g)wyszukiwanie i zamianę danych
h)wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
i)nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
j)nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k)formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem
l)zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
m)zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003, 2007, 2010 i 2013 wykorzystywanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
n)zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
9)Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a)przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
b)prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
c)drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
d)zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
e)nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
f)opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
g)umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
h)umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
i)odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
j)możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
k)prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
l)pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft PowerPoint 2003, 2007, 2010 i 2013 wykorzystywanych przez Zamawiającego.
10)Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać:
a)tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych
b)tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów.
c)edycję poszczególnych stron materiałów.
d)podział treści na kolumny.
e)umieszczanie elementów graficznych.
f)wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej
g)płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji.
h)eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF.
i)wydruk publikacji.
j)możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.
11Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a)pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego
b)filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców
c)tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną
d)automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule
e)tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy
f)oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia
g)zarządzanie kalendarzem
h)udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
i)przeglądanie kalendarza innych użytkowników
j)zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach
k)zarządzanie listą zadań
l)zlecanie zadań innym użytkownikom
m)zarządzanie listą kontaktów
n)udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom
o)przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników
p)możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.
UPS UPS do zasilania i podtrzymania stanowiska komputerowego w kolorze grafitowym lub czarnym wymagane podtrzymanie stanowisk komputerowych (komputer + monitor ) na min 10 min przy braku zasilania. Ilość gniazd podtrzymywanych bateryjnie min 2 I min 2 gniazda podtrzymywane przepięciowo
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin gwarancji | 30 |
okres dostawy | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Komputer ,,rozszerzony"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor I.7 lub równoważny
Pamięć 16
HDD 2 dyski SSD 256 + HDD 1TB
Płyta Min 6 portow USB, HDMI, VGA,
Napęd DVD-RW
Napęd DVD-RW
Obudowa w kolorze grafitowym lub czarnym
Klawiatura Przewodowa
Mysz Laserowa
Monitor Matowa matryca min 23" do 24" , regulacja pozioma, pionowa i regulacja nachylenia
Ms Office Molp Jak w części I
UPS UPS do zasilania i podtrzymania stanowiska komputerowego w kolorze grafitowym lub czarnym wymagane podtrzymanie stanowisk komputerowych (komputer + monitor ) na min 10 min przy braku zasilania. Ilość gniazd podtrzymywanych bateryjnie min 2 I min 2 gniazda podtrzymywane przepięciowo
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Termin dostawy | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne (urządzenie ksero, drukarka sieciowa, skaner)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Typ urządzenia Wielofunkcyjne urządzenie do kopiowania, skanowania i drukowania w formacie do SRA3
Technologia Laserowa, elektrograficzna, urządzenie kolorowe.
Parametry fizyczne
1. Prędkość kopiowania w formacie A4 minimum 40 stron/minutę cz-b / 35 stron/minutę kolor
2. Czas wykonania pierwszej kopii nieprzekraczający 6,0 sekund cz-b / 9 sekund kolor
3. Czas nagrzewania: w trybie normalnym nie dłuższy niż 32 sekundy; w trybie szybkiego uruchomienia nie dłuższy niż 8 sekund
4. Przywracanie działania z trybu uśpienia: nie dłużej niż 19 sekund
5. Interfejsy: Ethernet 10/100/1000, USB
6. Kopiowanie obustronne realizowane za pomocą wbudowanego modułu dupleksu
7. Urządzenie musi być wyposażone w automatyczny podajnik oryginałów (z dupleksem) o pojemności minimum 100 oryginałów
8. Obsługiwany format papieru dla tacy ręcznej: minimum A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 99x139,7 mm do 320x457,2 mm
9. Obsługiwana gramatura papieru w zakresie nie mniejszym niż 52-256 g/m2, przy wydruku dwustronnym 52-220 g/m2
10. Wbudowane dwie uniwersalne kasety o pojemności minimum 550 arkuszy formatu A4. Obsługiwane formaty dla pierwszej kasety: A4, A4R, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 139,7x182 mm do 304,8x390 mm. Obługiwane formaty dla drugiej kasety: A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, B5, format niestandardowy od 139,7x182 mm do 304,8x457,2 mm.
11. Wbudowany dysk twardy o pojemności minimum 320 GB z możliwością rozszerzenia do 1 TB.
12. Dotykowy panel sterujący urządzeniem, będący integralnym modułem urządzenia.
13. Zużycie energii: maksymalnie 1,5 kW, w trybie gotowości do 110 W, w trybie oszczędności energii do 60 W, w trybie uśpienia do 0,9 W
Parametry drukarki 1. Języki opisu strony: UFRII, PCL5e/6
2. Urządzenie musi zapewniać rozdzielczość optyczną druku nie mniejszą niż 1200x1200 dpi.
Parametry skanera 1. Prędkość minimalna uzyskiwana przez podajnik oryginałów - 50 obrazów na minutę w formacie A4 - jednostronnie; 19 obrazów na minutę w formacie A4 - dwustronnie
2. Tryby skanowania: sieciowy TWAIN, skanowanie do folderu sieciowego, bezpośrednie skanowanie do email (bez urządzenia i oprogramowania pośredniczącego np. komputera), skanowanie do HDD, skanowanie do portu USB.
3. Skanowanie plików wymagane w zapisie: TIFF, JPEG, PDF, XPS, PDF/XPS (kompaktowy), PDF/A-1b, PDF/XPS z możliwością przeszukiwania tekstu, office OpenXML (PowerPoint, Word)
Cechy funkcjonalne 1. Musi istnieć możliwość wysyłania dokumentów do wielu lokalizacji docelowych podczas skanowania
2. Możliwość skanowania dokumentów bezpośrednio do pamięci przenośnej USB
3. Możliwość drukowania plików PDF bezpośrednio z pamięci przenośnej USB podłączonej do urządzenia
4. Zaimplementowane oprogramowanie bezserwerowe umożliwiające wykonanie w czasie rzeczywistym raportów o stanie urządzenia. Za pomocą oprogramowania musi być możliwe:
5. raporty stanów liczników
6. raporty poziomu tonerów
7. raporty i rozliczanie (z przypisanymi kosztami wydruków): aktywność według urządzeń/użytkowników; podsumowanie według urządzeń/użytkowników
8. dziennik zadań do 5000 wpisów
9. odczytywanie raportów zdalnie, z dowolnego komputera, w przeglądarce internetowej
10. indywidualne logowanie (do 48 użytkowników)
11. logowanie przy użyciu obrazów lub kodu PIN lub karty magnetycznej (do 48 użytkowników)
12. logowanie przy użyciu nazwy użytkownika i hasła
13. dostęp i podgląd użytkowników tylko do swoich prac
14. personalizacja wyglądu panelu urządzenia
15. wysyłanie skanów tylko do siebie, bez konieczności wpisywania lub wybierania z listy adresu e-mail
16. wysyłanie skanów na własny sieciowy folder (home directory)
17. uwierzytelnianie lokalne (baza użytkowników na urządzeniu)
18. ustawienia kont użytkowników za pomocą importowania z pliku
19. zabezpieczenie przed wysyłaniem skanów bezpośrednio z urządzenia na adres e-mail spoza listy zatwierdzonej
20. współpraca z LDAP/Active Directory na serwerze z systemem Windows
Obsługiwane systemy operacyjne 1. Microsoft Server 2008 R2 64 bit.
2. Micosoft Serwer 2012 32/64 bit
3. Windows 7 Prof. 32/64 bit
4. Windows 8.1 Prof. 32/64 bit
5. Windows 10 Prof. 32/64 bit
Zgodność z normami Minimum Energy Star
Wyposażenie
Dodatkowe 1. (szafka) producenta urządzenia
2. Urządzenie musi być wyposażone w kompaktowy finiszer wewnętrzny, umożliwiający zszywanie minimum 50 arkuszy A4 o gramaturze 80 g/m2. Finiszer musi być wyposażony w tacę odbiorczą o pojemności 500 arkuszy A4
3. Fabryczna podstawa
Materiały eksploatacyjne Wydajność tonera czarnego przy 5% pokryciu strony: min. 35.000 arkuszy A4, wydajność tonerów CMY: min. 25.000 arkuszy A4 każdy
Obsługa Usługa polegająca na przeszkoleniu trzech administratorów w zakresie zarządzenia urządzeniem. Zakres szkolenia musi obejmować:
1. instalację sterownika na serwerze wydruku (Microsoft Server 2008 R2 64 bit),
2. szczegółową konfiguracją skrzynek użytkowników/kont wraz z ich personalizacją,
3. szczegółowe omówienie zdalnego zarządzania urządzeniem,
4. szczegółowe omówienie zdalnego zarządzania użytkownikami,
5. szczegółowe omówienie konfiguracji sterownika drukarki,
6. szczegółowe omówienie konfiguracji modułu raportowania i monitoringu pracy urządzenia,
7. szczegółowe omówienie zarządzania urządzeniem za pomocą lokalnego panelu.
8. Zamawiający przewiduje, iż czas szkolenia nie przekroczy 7 roboczogodzin.
Szkolenie użytkowników Usługa polegająca na przeszkoleniu trzech głównych operatorów w zakresie obsługi urządzenia w celu szkolenia końcowych użytkowników. Szkolenie musi obejmować obsługę urządzenie w zakresie:
1. wykonywania kopii dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia,
2. wykonywania wydruku dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia,
3. wykonywania skanów dokumentów wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności urządzenia.
4. Zamawiający przewiduje, iż czas szkolenia nie przekroczy 6 roboczogodzin.
Serwis Czas reakcji serwisu do 2 godzin w dni robocze, czas naprawy urządzenia do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233231-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwaracji | 30 |
Termin gwarancji | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: ploter
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Informacje podstawowe 1. Rozmiar modelu: 914 mm
2. Funkcje: Drukowanie
Dane dotyczące prędkości 1. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb best, format A1, papier błyszczący): min 10 min/str.
2. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier błyszczący): Min 9 min/str.
3. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb draft, format A1, papier powlekany): Min 1,1 min/str.
4. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier powlekany): Min 3,5 min/str.
5. Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 35 s/str.
6. Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły):
7. Min 70 wydruki w formacie A1 na godzinę
8. Prędkość druku: Min 70 wydruków A1 na godzinę, 35 wydruków A0 na godzinę
Dane techniczne 1. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb best, format A1, papier błyszczący): Min 10 min/str.
2. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier błyszczący): Min 9 min/str.
3. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb draft, format A1, papier powlekany): Min 1,1 min/str.
4. Czas drukowania obrazu w kolorze ISO N5 (tryb normal, format A1, papier powlekany): Min 3,5 min/str.
5. Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 35 s/str.
6. Czas druku grafiki (tryb ekonomiczny, format A1, papier zwykły): Min 70 wydruki w formacie A1 na godzinę
7. Prędkość druku: Min 70 wydruków A1 na godzinę, 35 wydruków A0 na godzinę
8. Jakość druku (najlepsza) Kolor: Z optymalizacją do 2400 x 1200 dpi
9. Czerń: Do 2400 x 1200 dpi po optymalizacji z wejściowych 1200 x 1200 dpi po wybraniu funkcji optymalizacji dla papieru fotograficznego.
10. Technologia druku: Technologia termiczna HP Inkjet lub równoważna
11. Liczba wkładów drukujących: 4 (błękitny, purpurowy, żółty, czarny)
12. Zgodne rodzaje atramentów: Barwnikowe (błękitny, purpurowy, żółty) pigmentowe (czarny)
13. Obszar niezadrukowany (arkusze): 5 x 17 x 5 x 5mm
14. Gwarantowana min szerokość wiersza: 0,07 mm (ISO/IEC 13660:2001(E))
15. Dokładność linii: +/- 0.1%
16. Maksymalna gęstość optyczna (w czerni) 8 L* min/2,10 D
Obsługa papieru 1. Obszar niezadrukowany (arkusze): 5 x 17 x 5 x 5mm
2. Gwarantowana min szerokość wiersza: 0,07 mm (ISO/IECc 13660:2001(E)
3. Dokładność linii: +/- 0.1%
4. Maksymalna gęstość optyczna (w czerni):8 L* min/2,10 D
5. Podawanie nośników, wykańczanie dokumentów: Podawanie arkuszy,
6. podawanie z rolki, podajnik papieru, odbiornik nośników, automatyczna obcinarka
7. Obsługiwane typy nośników:
8. Papier typu bond i powlekany (bond, powlekany, papier powlekany o dużej gramaturze, ekologiczny, zwykły, śnieżnobiały), papier techniczny (typowa kalka kreślarska, kalka techniczna), folia (przezroczysta, matowa), papier fotograficzny (satynowy, błyszczący, półbłyszczący, premium, polipropylen), papier samoprzylepny (samoprzylepny, polipropylen)
9. Zalecana gramatura nośników: Od 60 do 280 g/m^2 (rolka/podawanie ręczne); Od 60 do 220 g/m^2 (podajnik wejściowy)
10. Standardowe rozmiary nośników (rozmiary rolek - system metryczny):
11. Arkusze o szerokości od 210 to 914 mm
12. Rolki od 279 do 914 mm
13. Rozmiary nośników, do dostosowania: Podajnik wejściowy: od 210 x 279 do 330 x 482 mm podawanie ręczne: od 330 x 482 do 610 x 1897 mm
14. rolka: od 279 do 914 mm
15. Średnica zewnętrzna roli: 100 mm
16. Gramatura nośnika: do 0,3 mm
Łączność 1. Łączność, tryb standardowy: Szybki Ethernet (100Base-T) Hi-Speed USB 2.0 WiFi
2. Języki drukowania: HP-GL/2, HP-RTL, HP PCL 3 GUI, JPEG, CALS G4
3. Sprawność energetyczna: Certyfikat ENERGY STAR(R)
4. Zakres temperatur podczas eksploatacji: 5-40°C
5. Dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji: wilgotność wzgl. 20-80%
Obsługiwane systemy informatyczne Microsoft(R) Windows(R) 7, 8, 10 32/64 bitowe Ultimate/Professional/Home Premium, Windows Vista(R) Ultimate/Business/Home Premium, Windows(R) XP (wersja 32-bitowa, 64-bitowa) Professional/Home, Windows(R) Server 2008 (wersja 32-bitowa/64-bitowa), Windows(R) Server 2008 R2, Windows(R) Server 2003 (wersja 32-bitowa/64-bitowa); Mac OS X v10.6, v10.7, v10.8; Citrix XenApp; Citrix XenServer; Linux (patrz http://www.hplip.net)
Nośniki Papier do plotera typu bond i powlekany (bond, powlekany, papier powlekany o dużej gramaturze, ekologiczny, zwykły, śnieżnobiały), papier techniczny (typowa kalka kreślarska, kalka techniczna), folia (przezroczysta, matowa), papier fotograficzny (satynowy, błyszczący, półbłyszczący, premium, polipropylen), papier samoprzylepny (samoprzylepny, polipropylen)
Możliwość drukowania A4, A3,A2, A1, A0
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232140-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Terin dostawy | 10 |
Część nr: 5
Nazwa: Notebook ,,standardowe"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor I.5 lub równoważny
Pamięć 8GB
HDD SSD 256
Płyta Min 3 portow USB, HDMI, VGA,
System operacyjny Windows 10 Profesjonall
Obudowa
Klawiatura Bezprzewodowa
Mysz bezprzewodowa laserowa
Matryca 14 - 15"
Waga max 2 KG
Bateria min 5 godz.
Monitor Matowa matryca min 23" do 24" , regulacja pozioma, pionowa i regulacja nachylenia
Stacja dokująca
Ms Office Molp Jak w części I
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Ternin dostawy | 10 |
Część nr: 6
Nazwa: Notebook ,,rozszerzone"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor I.5 lub równoważny
Pamięć 8GB
HDD SSD 256
Płyta Min 3 portow USB, HDMI, VGA,
System operacyjny Windows 10 Profesjonall
Obudowa
Klawiatura Bezprzewodowa
Mysz bezprzewodowa laserowa
Matryca 14 - 15"
Waga max 2 KG
Bateria min 5 godz.
Monitor Matowa matryca min 23" do 24" , regulacja pozioma, pionowa i regulacja nachylenia
Stacja dokująca
Ms Office Molp Jak w części I
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Termin dostawy | 10 |
Część nr: 7
Nazwa: Notebook z systemem operacyjnym OS X
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyświetlacz Wyświetlacz o przekątnej od 13,3 do 14 cala z podświetleniem LED
Procesor Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz lub równoważny
Wydajność baterii: Od 6 godzin
Dysk twardy Dysk twardy o pojemności do 1 TB (5400 obr./min) oraz dysk SSD 256 GB
Waga do 2,300 kg
System operacyjny OS X
Ms Office Molp Dla OS X
Jak w części I
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Termin dostawy | 10 |
Część nr: 8
Nazwa: Oprogramowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZWCAD Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
ADOBE CC 3 letnia aktualizacja
VISIO Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
Windows Serwer 2012 Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
Corel Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
Qlab 3 Pro Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
WYSIWYG Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
REAPER 5 Wersja najbardziej aktualna na dzień składania ofert
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: System bezprzewodowej emisji sygnału internetowego w systemie WI-FI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zastosowanie System centralnego sterowania sygnałem WI-FI obejmujący cały budynek Teatr Wybrzeze skladający się z 12 urządzeń nadających
Architektura sieci GigabitEthernet
Porty we/wy 1 x 10/100/1000 Mbit/s PoE
Pasmo 2,4 GHz , 5 GHz
Standardy 802.11a , 802.11b , 802.11g , 802.11n , 802.11ac , 802.1Q
Zysk anteny Min 6 dBi
Bezpieczeństwo - WEP, - WPA-PSK, - WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES)
Funkcje specjalne - VLAN 802.1Q, - Advanced QoS: Per-User RL, - Guest Traffic Isolation, - WMM, - Liczba klientów: 200+, - BSSID: do 4 na Radio
Zasilanie PPoE
Wyposażenie - Zestaw montazowy, - PoE Adapter (24V 0.5A)
- Przewód zasilania, - Instrukcja obsługi
Pozostałe parametry - Montaż wewnątrz budynków
- Certyfikaty: CE, FCC, IC
- Zestaw montażowy: sufit/ściana
- Zasięg: min 183 m
- min prędkości: do 450 Mbps (2.4GHz), 867 Mbps (5Ghz)
Gwarancja min. 2 lata na części oraz min. 1 rok na świadczenie usług wsparcia technicznego w miejscu użytkowania sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Termin dostawy | 10 |
Część nr: 10
Nazwa: Części komputerowe (rozbudowa istniejącego serwera)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pamięć Hewlett Packard Enterprise 32GB 2Rx4 PC4-2133P-R Kit 728629-B21
Równorzędne - 2 sztuki
Procesor E5-2629v3 Równoważny - 1 sztuka
Dyski Hewlett Packard Enterprise 900GB 12G SAS 10K 2.5in SC ENT HDD 785069-B21 Równoważny - 3 sztuk1
Sieć Fortigate 60E koszt + Sandbox + Analizer + Roczna asystata Równoważny - 2 sztuki
Switch Hewlett Packard Enterprise ARUBA 2920-48G-POE+ (740W) Switch J9836A - Limited Lifetime Warranty
Równoważny - 1 sztuka
UPS do serwerowni wersja RACK 3kVA Eaton Eaton UPS 9PX3000IRT2U 3000W/VA RT2U lub APC SMX3000RMHV2UNC 3000VA USB/RS/AP9631/LCD/RT 2U + karty sieciowe
Równoważny - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Termin dostawy | 10 |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- ZAKUP KOMPUTERÓW
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.