eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Oświęcim: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 317979 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 844 08 44, faks 0-33 843 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: Zadanie Nr 1: - zestawy komputerowe PC wraz z monitorami LCD - 6 szt. - drukarki igłowe 15 cali - 2 szt. Zadanie Nr 2: - switch 52 portowy - 1 szt. - switche 8 portowe - 10 szt. - switche 4 portowe - 2 szt. - szafa krosująca - 1 szt. - kości pamięci - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w zadań zawiera Załącznik A do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.30 - Pamięci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust.1 PZP potwierdzone zgodnie z art.44 PZP oświadczeniem - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części VI SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Zgodnie z art. 23 PZP w postępowaniu mogą brać udział również Wykonawcy działający wspólnie - spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg zasady (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 PZP, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawia następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 PZP - Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Formularz ofertowy: zadanie nr 1 - Załącznik Nr 3/1, zadanie nr 2 - Załącznik Nr 3/2. 6. W zakresie zadania nr 1 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4/1. W zakresie zadania nr 2 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4/2. 7. Certyfikaty lub deklaracje zgodności dla zadania Nr 1- komputery: CE, ISO 9296, ISO 9001, zgodności z Windows XP (HCL); monitory: CE, Energy Star; drukarki: CE 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców: ­ dla zadania Nr 1 co najmniej 2 dostawy o wartości min. 20.000 złotych, oraz załączenie przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy: zadanie nr 1 - Załącznik Nr 3/1, zadanie nr 2 - Załącznik Nr 3/2. 3. W zakresie zadania nr 1 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4/1. W zakresie zadania nr 2 wymaga się złożenia szczegółowej specyfikacji sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4/2. 4. Ceryfikaty lub deklaracje zgodności dla zadania Nr 1 - komputery: CE, ISO 9296, ISO 9001, zgodności z Windows XP (HCL);monitory: CE, Energy Star; drukarki: CE 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców ­ dla zadania Nr 1 co najmniej 2 dostawy o wartości min. 20.000 złotych, oraz załączenie przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 6. Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim pok. 21..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 21..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe, drukarki igłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe PC wraz z monitorami - 6 szt., drukarki igłowe - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Switche, szafa krosująca, kości pamięci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: switch 52 portowy - 1 szt., switche 8 portowe - 10 szt., switche 4 portowe - 2 szt., szafa krosująca - 1 szt., kości pamięci - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.72.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.