Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 317919 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - zadanie nr 1: Dostawa komputerów i monitorów, - zadanie nr 2: Dostawa switchy HP ProCurve 2910al-48G. 3 Szczegółowy zakres ilościowy, rodzajowy oraz minimalne parametry przedmiotu zamówienia zostały określone poniżej: 3.1 Zadanie nr 1: Dostawa komputerów i monitorów; w rodzaju i ilościach: 3.1.1 Komputery PC, ilość 20 szt. 3.1.2 Monitory LCD typ I, ilość 15 szt. (minimalne wymagania w SIWZ) 3.1.3 Monitory LCD typ II, ilość 5 szt. (minimalne wymagania w SIWZ) 3.1.4 Sprzęt komputerowy, o którym mowa wyżej, będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22 i ma spełniać następujące wymagania: a)posiadać deklarację zgodności CE, b)posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c)posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcje obsługi w języku polskim, d)posiadać karty gwarancyjne, e)każda jednostka sprzętu oraz inne części tego wymagające muszą posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 3.1.5 Wykonawca zapewni przez okres 5 lat serwis gwarancyjny. 3.1.6 Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany. 3.1.7 Wykonawca musi podać ceny jednostkowe zgodnie z Formularzem cenowym wraz ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu według załącznika nr 5a do Wzoru oferty (rozdział III). 3.1.8 Koszty dostawy obciążają Wykonawcę. 3.2 Zadanie nr 2: Dostawa switchy HP ProCurve 2910al-48G; ilość 4 szt. 3.2.1 Specyfikacja ściśle określa konkretny model ze względu na konieczność integracji z już posiadanym sprzętem i oprogramowaniem tego producenta. 3.2.2 Switche, o którym mowa wyżej będą dostarczone do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22 i mają spełniać następujące wymagania: a)posiadać deklarację zgodności CE, b)posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c)posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcje obsługi w języku polskim, d)posiadać karty gwarancyjne, e)każda jednostka sprzętu oraz inne części tego wymagające muszą posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 3.2.3 Oferowane systemy operacyjne powinny być w wersji polskojęzycznej i posiadać wszystkie konieczne licencje oraz dokumentację w języku polskim. 3.2.4 Wykonawca zapewni przez okres 3 lat serwis gwarancyjny. 3.2.5 Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i oryginalnie zapakowany. 3.2.6 Wykonawca musi podać ceny jednostkowe zgodnie z Formularzem cenowym oferowanego sprzętu według załącznika nr 5b do Wzoru oferty (rozdział III). 3.2.7 Koszty dostawy obciążają Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że ofertę składają osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawca złoży odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzające status prawny lub formę prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika spółki. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej postanowienia pkt X.7 SIWZ stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana 20-22
50-525 Wrocław
pokój nr 510 (5 piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Gliniana 20-22 50-525 Wrocław kancelaria (parter, pokój nr 04).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów i monitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 szt. komputerów PC, 15. szt. monitorów LCD typ I i 5 szt. monitorów LCD typ II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa switchy HP ProCurve 2910al-48G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 szt. switchy HP ProCurve 2910al-48G.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa przełączników sieciowych
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.