Ogłoszenie z dnia 2007-06-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWĘ APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, do kontaktów: Wanda Łakomiak, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax 058 7356110, e-mail: wanda@mir.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mir.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Inny: Jednostaka Badawczo-Rozwojowa; Inne:Prace badawczo rozwojowe w zakresie oceanografii i biologii morza, ochrony środowiska.. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Morski Instytut Rybacki w Gdyni ,81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWĘ APARATURY, SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZKŁA LABORATORYJNEGO. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Formularz oferty - złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 21.25.20.00 - Bibuła filtracyjna Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna Oryginalny kod CPV: 33.21.22.00 - Przyrządy badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze Oryginalny kod CPV: 25.22.40.00 - Balony, butle i butelki z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.62.00 - Butle i butelki płaskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość Przedmiotu Zamówienia > 60 000 EURO < 211.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3, w szczególności: 1)oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w w.w dokumentach oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty wymagane (przedmiotowe) stanowiące ofertę: 1)do każdej partii dostarczonego towaru a także do każdego opakowania danego asortymentu załączy oryginalne etykiety, pozwalające na jednoznaczną identyfikację towaru celem ewentualnej reklamacji. 2)Świadectwa analizy i/lub certyfikat do odczynnika z pozycji 2 (pakiet 4)- Zadanie 1. 3)Zaświadczenie o posiadaniu autoryzowanego serwisu do oferowanego sprzętu oraz instrukcje producenta w języku polskim dla pakietów 5,6,7 -Zadanie 1. 4)Instrukcje użytkowania filtrów w języku polskim - pakiet 1 - Zadanie 1. 5)Próbki probówek - pakiet 2 (pozycja 2) -Zadanie 1(probówki mają pasować do autosamplera AS-70 firmy Perkin-Elmer). 6)Instrukcja obsługi dla poz. 2 z pakietu 3. 7)Instrukcje użytkowania lamp z podanymi optymalnymi ustawieniami lamp - pakiet 5- Zadnie 1. 8)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B do SIWZ 9)Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Załącznik B-1 do SIWZ 10)Parafowany i wypełniony WZÓR UMOWY - Załącznik C do SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mir.gdynia.noweprzetargi.pl/. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku pobrania SIWZ w formie pisemnej;. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2006, godzina 11:40, Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR, pok 404 Bud. B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 Dostawa odczynników chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Badawczego MIR. 1) Krótki opis: Dostawa wzorców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00, 26.15.23.30, 21.25.20.00, 33.21.22.00, 25.22.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60.000 e. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 Dostawa odczynników chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Oceanografii Rybackiej i Ekologii Morza. 1) Krótki opis: Dostawa odczynników i drobnego sprzetu laboratoryjnego zgodnie z opisem przedmotu zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00, 26.15.23.30, 21.25.20.00, 33.21.22.00, 25.22.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60. 000 e. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 Dostawa odczynników chemicznych, szkła i sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Zasobów Rybackich. 1) Krótki opis: Dostawa odczynników i drobnego sprzetu laboratoryjnego zgodnie z opisem przedmotu zamówienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00, 26.15.23.30, 21.25.20.00, 33.21.22.00, 25.22.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60. 000 e. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa trzech lidarów
- Budowa oświetlenia ul. Deszczowej w Gdyni
- Usługa prania, dezynfekcji i maglowania tekstyliów na potrzeby UMG
- Gadżety promocyjne- biuro promocji
- Usługa serwisowania oprogramowania - EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2026
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Dostawa mebli biurowych i kuchennych, archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych, telefonów bezprzewodowych, tabletek solnych do uzdatniania wody, chlorynu sodu (...) w podziale na 8 części.
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Dostawa środków czystości w 2026 roku do szkół z terenu Gminy Ropczyce, gdzie zastosowano podział na zadania
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





