Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tychy: dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych - 1/ZP/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Miejski w Tychach, do kontaktów: Robert Wontek, ul. Cicha 27, 43-100 Tychy, tel. 032 7803990, fax 032 7803379, e-mail: rw22@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/ZP/2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: loco magazyn szpitala ul. Cicha 27. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 696.990.47 ZŁ. , 173.813.08 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 15.03.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: łącznej - 13 939 zł lub na poszczególne pakiety: pakiet I - 6 273 zł pakiet II - 327 zł pakiet III - 437 zł pakiet IV - 3 683 zł pakiet V - 148 zł pakiet VI - 32 zł pakiet VII - 42 zł pakiet VIII - 305 zł pakiet IX - 111 zł pakiet X - 814 zł pakiet XI - 26 zł pakiet XII - 1 735 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: VII. Zawartość ofert 1. Oferta musi zawierać: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), - wypełniony formularz cenowy załączony do SIWZ (załącznik nr 2) 2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty : a. oświadczenie określone w art.24 i art. 22 prawa o zamówieniach publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, d. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 26 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f. bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacje określające obroty, zyski oraz należności i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, g. umowę podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy Oferenta), h. dowód wniesienia wadium, i. oryginalne pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Oferenta), j. informację z banku, potwierdzająca zdolność kredytową Oferenta, k. dokumenty zezwalające na prowadzenie obrotu w zakresie objętym zamówieniem, l. oświadczenie Oferenta o posiadanych świadectwach rejestracji i atestach oferowanych produktów leczniczych. m. zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4). n. wypełniony załącznik nr 5 dotyczący dominacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 26 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. dokumenty zezwalające na prowadzenie obrotu w zakresie objętym zamówieniem, 4.oświadczenie Oferenta o posiadanych świadectwach rejestracji i atestach oferowanych produktów leczniczych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, 2.zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert, 3. bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacje określające obroty, zyski oraz należności i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 4. informację z banku, potwierdzająca zdolność kredytową Oferenta. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.dokumenty zezwalające na prowadzenie obrotu w zakresie objętym zamówieniem, 2.oświadczenie Oferenta o posiadanych świadectwach rejestracji i atestach oferowanych produktów leczniczych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 79 - 24902 z dnia 21.05.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/ZP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, za pobraniem, przelew. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Robert Wontek, Dorota Spyra, Bogumiła Michalak,Ewa Dąbrowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.03.2006, godzina 11:15.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: powtarza się co 1 rok, lub 1,5 roku w zależnosci od czasu zawarcia umowy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA LEKÓW I MEDYKAMENTÓW INNYCH
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dzierżawa dwóch automatycznych myjni endoskopowych dwustanowiskowych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.