eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaUSŁUGI PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Wisznia Mała: USŁUGI PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Numer ogłoszenia: 31787 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, fax 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie: 1. Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębu wsi Rogoż w Gminie Wisznia Mała , zwanego dalej MPZP WIEŚ ROGOŻ ; 2. Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębu wsi Szewce w Gminie Wisznia Mała , zwanego dalej MPZP WIEŚ SZEWCE; 3. Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla obrębu wsi Ozorowice w Gminie Wisznia Mała , zwanego dalej MPZP WIEŚ OZOROWICE; 1. Zakres zamówienia: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji planistycznej związanej z opracowaniem: 1. PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBU WSI ROGOŻ W GMINIE WISZNIA MAŁA , 2. PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBU WSI SZEWCE W GMINIE WISZNIA MAŁA , 3. PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBRĘBU WSI OZOROWICE W GMINIE WISZNIA MAŁA , W ramach przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 1.1. obowiązkiem Wykonawcy jest: 1) Opracowanie każdego projektu MPZP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i stosownymi rozporządzeniami - rysunków i tekstu, wprowadzanie korekt do opracowaniu wynikających z analiz wniosków, opinii, uzgodnień i uwag oraz wymagań Zamawiającego, 2) Sporządzenie dla każdego projektu MPZP prognozy wpływu na środowisko, 3) Sporządzenie prognozy skutków finansowych dla każdego planu, 4) Sporządzenie niezbędnych wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych, 5) Przygotowanie projektów pism i dokumentów w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania wszystkich koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień, w tym zamieszczanie obwieszczeń w prasie lokalnej, 6) Pisemne ustosunkowanie się do wszystkich ewentualnych uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu, 7) Przygotowanie materiałów do prezentacji na dyskusji publicznej oraz dla Rady Gminy, na które złożą się projekt uchwały, załączniki uzasadnienia , 8) Przygotowanie stosownych materiałów planistycznych w niezbędnych ilościach kopii dla czynności formalnych związanych z opracowaniem MPZP, 9) Uczestniczenie w obradach komisji i sesji dotyczących MPZP, 10) Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie MPZP rozwiązaniami, 11) Terminowe wykonanie prac objętych umową zgodnie z harmonogramem , 12) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu: a) tekstu MPZP w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami, b) 3 kompletów rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze ,w tym jeden egzemplarz laminowany do prezentacji oraz jeden egzemplarz czarno- biały , c) rysunków i tekstu w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egz., w formacie ustalonym przez zleceniodawcę (pdf., jpg. i in.), d) analizy wniosków do MPZP w formie wykazu oraz wydruku na mapie ewidencyjnej, e) opracowań graficznych pozostałych zagadnień w 1 egzemplarzu kolorowym, w tym inwentaryzację urbanistyczną , f) kompletu dokumentacji formalno-prawnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.9 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą t.j. 30 dni - art. 85 Pzp ). 3. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 4 w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 W terminie do 22 lutego 2008 r. do godz. 10 45 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferty bez wniesienia wadium będą traktowane przez Zamawiającego jako niekompletne i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW (art.36 ust.1 pkt 5 Pzp) 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - warunek podstawowy. Warunek, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oceniany będzie na podstawie złożonego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, a także nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w należytym wykonaniu przynajmniej 10-ciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,w tym 5 planów obejmujących cały obręb wsi . Oznacza to, że jeżeli wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,w tym 5 planów obejmujących cały obręb wsi to spełnia warunek uczestniczenia w postępowaniu. 3. Wykonawca musi dysponować przynajmniej 1 osobą ,która jest członkiem Izby Urbanistów na dzień składania wniosku . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w Zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu (str. 2 SIWZ)tj.: 1.Ofertę wykonawcy, 2. Załącznik nr 1 - Oświadczenie wykonawcy (Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.), 3.Załącznik nr 2 - Cenę oferty, 4.Załącznik nr 3 - Doświadczenie zawodowe, Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Należy udokumentować wykonanie przynajmniej 10-ciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,w tym 5 planów obejmujących cały obręb wsi . Uwzględnione zostaną tylko te opracowania ,które zostały uchwalone i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa . 5. Załącznik nr 4 - Zaakceptowany wzór umowy, 6. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 7.Załącznik nr 6 - Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie wraz z potwierdzonymi kwalifikacjami ,w tym dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie, z określonym w nim terminem ważności, potwierdzające wpis na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów , wydane na podstawie art. 19 ust. 1 pkt.8 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) przez właściwą Okręgową Izbę Urbanistów. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała pok. nr 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.