Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Kraków: Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 317758 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego z napędem ręcznym linowo-korbowym na rzece Wiśle w km 57+418 w Jeziorzanach, w ciągu drogi powiatowej nr 2179K Liszki- Rączna - Jeziorzany w km 6+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2019 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy, Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. Zadanie nr 2 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego na rzece Wiśle w km 45+300 w Czernichowie w ciągu drogi powiatowej nr 2183K Liszki - Czernichów w km 8+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi, a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2016 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy - Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwa eksploatacja promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. 4. W kalkulacji kosztów utrzymania górnolinowego przewozu międzybrzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Wykonawcę wizji w terenie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 12 000,00 PLN Zadanie nr 2 - 12 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: a) dysponuje przewoźnikami posiadającymi: - Patenty żeglarskie przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej, - Aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika, b) dysponuje brygadą przewoźników wykonujących przedmiot zamówienia osobną na każde zadanie, w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w ilości nie mniejszej niż: - na Zadaniu Nr 1 - 3 - ch przewoźników - na Zadanie Nr 2 - 3 - ch przewoźników W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób - załącznik nr 4 dla każdego zadania osobny oraz oświadczenie o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ, c) wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór i prowadzenie utrzymania przeprawy promowej (dopuszcza się tą samą osobę na więcej niż jedno zadanie). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać tą osobę w wykazie osób na załączniku nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: - wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie (dokładny opis kryterium w SIWZ) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa żywienia pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 139.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego wraz z mobilnym stojakiem dla potrzeb Wydziału Biologii UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future"
- KR-01/07/25, Zakup wsparcia dla posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej Quantum Scalar i3 dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- (DFP.271.94.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.