Ogłoszenie z dnia 2010-11-09
Częstochowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 317729 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Papier do drukarek A4 , gramatura 80g/m2, biały w ryzach - 500 ark., klasa min. B Białość CIE 161. 1200 ryz Blok do flipcharta 60x84 cm, czysty min. 30 kartek 20 Markery pernamentne do tablic suchościeralnych grubość linii pisania 1-5 mm : czerwony, czarny, zielony, niebieski po 10 z każdego koloru 40 Markery do flipchartów z tuszem na bazie wody, szerokość linii pisania B 2,0 mm, okrągła końcówka: czerwony, czarny, zielony, niebieski po 10 z każdego koloru 40 Koperty listowe C 6, samoprzylepne bez okienka, białe- opakowanie 1000 szt. 60 Koperty listowe C 5, brązowe op. 500 szt. 10 Koperty listowe C 5, białe op. 500 szt. 10 Skoroszyt zwykły kartonowy A4 biały o grmaturze 250 g/m2, wewnątrz metalowy wąs. 3000 Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, brązowe wym. 280x400x40 mm 100 Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejace, białe wym. 280x400x40 mm 100 Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, brązowe wym. 250x353x40 mm 100 Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, samoklejące, białe wym. 250x353x40 mm 100 Koperty aktowe C 4 , zaklejane na krótkim boku, samoklejące, białe op. 250 szt. 6 op. Koperty aktowe C 4 , zaklejane na krótkim boku, samoklejące, brązowe op. 250 szt. 4 op. Teczki wiązane A4 białe, gramatura 300 g/m2 3.000 Księga korespondencyjna - 300 kartek, zszywana w twardej okładce A4 30 Skoroszyt plastykowy A-4, przednia okładka przezroczysta tylna kolorowa w kolorach: czerwony ( 1000 szt.) zielony (1000 szt.) żółty (1500 szt.) granatowy ( 300 szt.) szary ( 300 szt. ) pomarańczowy (1000 szt.) czarny ( 300 szt.) biały ( 1500 szt. ) turkusowy ( 1500 szt. ) różowy (1500 szt. ) 9.900.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLO-KOLOS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- P.W. Solo-Kolos Z.P.Chr., ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32458,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38632,72
Oferta z najniższą ceną: 38632,72 / Oferta z najwyższą ceną: 38632,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa - nabycie materiałów biurowych na podstawie umowy sprzedaży. Materiały biurowe (papier, koperty, teczki, itp.) są powszechnie dostępne (powszechnie dostępny oznacza liczny bez ograniczeń). Przedmiot zamówienia bez ograniczeń jest dostępny u wielu podmiotów funkcjonujących na rynku. Wszystkie materiały biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe, które łatwo opisać prostymi parametrami technicznymi, łatwo wskazać ich cechy, rodzaj itp. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 8 593,20zł, co stanowi kwotę niższą od tych wskazanych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp. Istniej duża liczba wykonawców, którzy mogą zrealizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej działalności. Do postępowania zostało zaproszonych pięciu z nich. Liczba ta zapewnia konkurencyjność. Są to podmioty zajmujące się dostawą materiałów biurowych, największe hurtownie na rynku lokalnym.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.