eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Lublin: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części
Numer ogłoszenia: 317711 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części: Część I - wykonanie wyceny 2 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem naliczenia oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego: - działka nr 1/12 o powierzchni 3062 mkw (obręb 40 - Węglin Południe, arkusz 5) położona przy ul. Orkana 4, - działka nr 42 o pow. 11.181 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 4) położona przy ul. Smoluchowskiego 2. Część II - wykonanie wyceny zabudowanej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 - działka nr 44/1 o powierzchni 3237 mkw (obręb 36 - Śródmieście, arkusz 5) - w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu. Część III - wykonanie wyceny 4 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego: - działka nr 38/1 o pow. 10333 mkw (obręb 38-Trześniów, arkusz 4) położona przy ul. Zawieprzyckiej 8a, działki nr nr 85/4 o powierzchni 1585 mkw i 88 o powierzchni 320 mkw (obręb 36-Śródmieście, arkusz 4) położone przy ul. Jasnej 7/Wieniawska 5-9, działka nr 3/5 o powierzchni 2673 mkw (2-Bronowice, arkusz 4) położona przy ul. Łęczyńskiej 43a. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i ze standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych. Rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest do uczestniczenia w rozprawach administracyjnych, a w przypadku odwołań do uczestnictwa w postępowaniu administracyjnym toczącym się przed organami odwoławczymi. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną do wykonania przedmiotu umowy dokumentację..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa), rzeczoznawcy majątkowego, nadane w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. uprawnienia zawodowe (świadectwa), rzeczoznawcy majątkowego, nadane w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. Z 2004 r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Dokumenty wymagane w pkt 2.1. winien złożyć każdy wykonawca. 4.2.Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1.1. oraz dokument wymagany w pkt 3.1 winien być złożony wspólnie przez wykonawców. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 1.8.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: W zakresie przedmiotu zamówienia: - w sprawach merytorycznych: - p. Małgorzata Zdunek - Wydział Gospodarowania Mieniem, ul. Wieniawska 14, piętro 7, pokój nr 711, telefon (081) 466 2750; - p. Monika Różycka-Pitucha - Wydział Gospodarowania Mieniem, ul. Wieniawska 14, piętro 7, pokój nr 711, telefon (081) 466 2711. W zakresie procedury: p. Agnieszka Radaj - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon (081) 466-3022.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części - I część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części Część I - wykonanie wyceny 2 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem naliczenia oraz aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego: - działka nr 1/12 o powierzchni 3062 mkw (obręb 40 - Węglin Południe, arkusz 5) położona przy ul. Orkana 4, - działka nr 42 o pow. 11.181 mkw (obręb 43 - Wrotków, arkusz 4) położona przy ul. Smoluchowskiego 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części -część II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części Część II - wykonanie wyceny zabudowanej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 - działka nr 44/1 o powierzchni 3237 mkw (obręb 36 - Śródmieście, arkusz 5) - w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części - część III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny działek gruntu Skarbu Państwa - III części Część III - wykonanie wyceny 4 działek gruntu Skarbu Państwa położonych na terenie miasta Lublin celem sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego: - działka nr 38/1 o pow. 10333 mkw (obręb 38-Trześniów, arkusz 4) położona przy ul. Zawieprzyckiej 8a, działki nr nr 85/4 o powierzchni 1585 mkw i 88 o powierzchni 320 mkw (obręb 36-Śródmieście, arkusz 4) położone przy ul. Jasnej 7/Wieniawska 5-9, działka nr 3/5 o powierzchni 2673 mkw (2-Bronowice, arkusz 4) położona przy ul. Łęczyńskiej 43a..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.