eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektuRównamy szanse - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Bielsk Podlaski: Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Równamy szanse - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 317693 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332642, faks 085 7308112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.cp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Równamy szanse - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Równamy szanse, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bib
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, pok. 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, sekretariat (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w 85% przez Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - parametry minimalne 1. Dziennik zajęć pozalekcyjnych MEN-I/6 25 szt. 2. Segregator A4/70 polipropylenowy, dźwignia z dociskaczem, wymienna etykieta grzbietowa, wzmocniony otwór na palec 33 szt. 3. Papier ksero A4, białość 146 C i E o parametrach i właściwościach nie gorszych niż Polspeed 60 ryz 4. Koszulka na dokumenty A4 (miękka)-100 szt. w opakowaniu 13 opakowań 5. Teczka tekturowa zawieszana A4 - 25 szt. 6. Toner do drukarki HP Laser Jet 53 A Q7553A czarny (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 2 szt. 7. Toner do drukarki laserowej Samsung ML - 2010 PR czarny (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 2 szt. 8. Toner do kserokopiarki KYOCERA - KM 2540 (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 9. Toner do kserokopiarki TOSHIBA E 182 (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 szt. 10. Cartridge czarny do drukarki HP Business Inkjet 1000 - czarny C4844A, 69 ml (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 szt. 11. Cartridge do drukarki HP Business Inkjet 1000 - kolorowy C4815A, C4816A i C4817A, 14 ml (oryginalny, firmowany przez producenta sprzętu) - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwóch zestawów interaktywnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zestawu wchodzi: 1. Tablica interaktywna Model - min. 80 cal Technologia - pozycjonowanie w podczerwieni Powierzchnia tablicy - twarda, przeznaczona do projekcji Rozdzielczość - min. 1024 x 768 Komunikacja z komputerem - USB Oprogramowanie w języku polskim, obsługiwany system Windows Zasilanie tablicy - poprzez port USB. Gwarancja - min. 2 lata 2. Projektor Rozdzielczość ekranu - min. 800 x 600 pikseli Jasność - min. 2600 ANSI lum. Kontrast - min. 3000:1 Odległość od ekranu - min. 2 - 2 m Przekątna obrazu - 1 - 9 m Złącza zewnętrzne - 2x USB,1x D-Sub,1x Component,1x S-Video,2x RCA Głośniki - tak 1x 1W Moc lampy - min. 200 W Czas pracy lampy - min. 2500 godz. Głośność pracy - max. 32 dB Gwarancja - min. 2 lata 3. Uchwyt sufitowy do projektora biały Obciążenie - do 50 kg Regulacja pochylenia - min.: góra 30,dół 30 Regulacja w poziomie - 360 Maksymalny rozstaw łapek mocujących - 30 cm Minimalna odległość od sufitu - 63 cm Maksymalna odległość od sufitu - 96 cm 4. Głośniki zestaw 2.1. Ilość głośników w zestawie - 3 szt. (2 głośniki satelitarne +1 głośnik niskotonowy) Regulacja głośności - tak Gwarancja - min. 2 lata 5. Kabel VGA 15M/15M, ferryt, długość - 20 m, potrójnie ekranowany. 6. Kabel USB ferryt Standard - USB 2.0 Końcówka 1 - 1x USB A Końcówka 2 - 1x USB B Długość - min. 500 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa atlasów geograficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atlasy geograficzne Wielki Atlas Świata, oprawa twarda, format nie mniejszy niż A 4 - szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw edukacyjny - szt. 1 - Tajemnice fotosyntezy inaczej barwniki fotosyntetyczne. Celem doświadczenia jest izolacja, rozdział za pomocą chromatografii cienkowarstwowej oraz identyfikacja barwników fotosytetycznych roślin. Prosta metoda pozwala na ilustrację podstaw fotosyntezy i poznanie metod badawczych stosowanych w biologii oraz chemii. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD -120 ml mieszaniny etanol - aceton - 5 ml acetonu - 1 ml wzorca barwników fotosyntetycznych - 10 płytek do chromatografii TLC - 20 końcówek kapilarnych - 5 komór chromatograficznych - 5 pipet Pasteura o pojemności 3 ml - 1 zakręcana probówka z podziałką o pojemności 50 ml - 5 kieliszków 2. Zestaw - Badamy DNA szt. 1. Zestaw umożliwia zapoznanie się z podstawową techniką analizy DNA - elektroforezą. Uczniowie otrzymują próbki DNA - namnożone fragmenty sekwencji DNA pochodzące od czterech spokrewnionych ze sobą osób oraz jednej osoby nie spokrewnionej. Celem doświadczenia jest rozdział elektroforetyczny cząsteczek DNA i ustalenie wzoru dziedziczenia poszczególnych alleli. Zapasowy zestaw próbek DNA. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD - 3 x 0,4 g agarozy w proszku - 100 ml stężonego 15 x buforu TBE - próbki DNA: M, T, A, B, C (10 x 30 mikrolitrów) - 55 mikrolitrów standardu wielkości DNA - 2 x 35 mikrolitrów barwnika do elektroforezy - 4 zestawy aparatów do elektroforezy (pudełko, przewody z krokodylkami, grzebyk) - 50 ml barwnika AZUR A stężonego 2 x 5 pipet - 5 par lateksowych rękawiczek - 60 szt jednorazowych końcówek - 2 płaty elektrod - 1 probówka 50 ml z podziałką 3. Zestaw - szt. 1 - Słodki świat enzymów Zestaw umożliwia rowadzenie trzech niezależnych doświadczeń dotyczących metabolizmu cukrów. Pozwala na badanie reakcji enzymatycznej hydrolizy: skrobi przez amylazę, laktozy z mleka przez laktazę oraz sacharozy przez inwertazę. Zestaw zawiera co najmniej: - ilustrowany przewodnik dla nauczyciela - kartę pracy dla uczniów - płytę CD - 120 ? enzymu amylaza Termamyl - 12 ml enzymu laktaza - 10 ml enzymu inwertaza - 10 g skrobi - 2 x 1 g glukozy - 5 g laktozy - 2,5 g sacharozy w próbówce 50 ml - 1 butelka jodyny - 1 butelka z 1 g alginianu sodu - 7,5 g chlorku wapnia - 50 pasków diagnostycznych do wykrywania glukozy - 5 płytek plastikowych z 24 dołkami - 10 pipet pasterowskich o pojemności 1 ml - 5 strzykawek o pojemności 10 ml - 1 probówka o pojemności 50 ml z podziałką - 1 butelka o pojemności 125 ml na roztwór jodyny - 1 łyżeczka - 5 plastikowych kubeczków - 5 plastikowych kieliszków - 5 sitek - 5 mieszadełek - wata bawełniana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa edukacyjnych programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Edukacyjny program komputerowy z biologii - pakiet dla szkół ponadgimnazjalnych Materiał dydaktyczny zawierający filmy wideo i animacje przestrzenne, prezentacje multimedialne o różnorodnej tematyce np. funkcje organizmu, biologiczne procesy niewidoczne gołym okiem. 1 szt. 2 Edukacyjny program komputerowy z przedsiębiorczości - pakiet dla szkół ponadgimnazjalnych Materiał dydaktyczny. Program ma za zadanie rozwinięcie u ucznia cech osoby przedsiębiorczej, która będzie potrafiła dobrze funkcjonować w warunkach gospodarki rynkowej, odpowiednio ocenić swoje możliwości i umiejętnie wykorzystać zdobytą wiedzę. 1 szt. 3 Edukacyjny program multimedialny - kompendium wiedzy o roślinach, występujących w Polsce. Kompendium wiedzy o poszczególnych gatunkach roślin występujących w Polsce, zawierające dane m.in. o nazwach naukowych, synonimach, siedliskach, rozmieszczeniu, praktycznym wykorzystaniu roślin. 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.