Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Skierniewice: DOSTAWA
SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM I WYPOSAŻENIEM
dla Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 317670 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, faks 046 8333186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM I WYPOSAŻENIEM dla Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz akcesoriów komputerowych i innego sprzętu (np. projektorów) o ogólnych parametrach i konfiguracjach podanych w FORMULARZACH CENOWYCH, które stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c do siwz. Szczegółowe opisy poszczególnych pozycji zamówienia podano w formularzach p.t. OPISY WYMAGANYCH I OFEROWANYCH PARAMETRÓW ZAMAWIANEGO SPRZĘTU - stanowiących załączniki nr 7a, 7b, 7c do siwz. Zamówienie jest podzielone na trzy części, które obejmują następujące pakiety sprzętu: a) Zestawy komputerowe stacjonarne - ogółem 12 szt.; b) Zestawy komputerowe przenośne (laptopy) - ogółem 5 szt.; c) Akcesoria komputerowe i inny sprzęt związany z komputerami - ogółem 13 poz. asortymentowych, obejmujących 28 szt. rzeczy. Zamawiający ma następujące wymogi: 1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, odpowiedniej jakości i wolny od jakichkolwiek wad oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce, a w szczególności ma spełniać wymogi Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska. 2. Przekazany użytkownikom sprzęt musi posiadać zainstalowany system operacyjny oraz wymagane oprogramowanie. 3. Sprzęt musi posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane prawem (np. certyfikat CE) oraz legalne oprogramowanie, bezterminowe licencje itp. 4. W Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do siwz, Wykonawcy muszą wpisać ceny oraz wskazać producenta, model, typ i oznaczenie oferowanego sprzętu. 5. W formularzach p.t. OPISY WYMAGANYCH I OFEROWANYCH PARAMETRÓW ZAMAWIANEGO SPRZĘTU - stanowiących załączniki nr 7a, 7b, 7c - należy podać producenta, typ, model i wszystkie istotne parametry oferowanego sprzętu. 6. Wraz z dostawą Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć i przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi i konserwacji sprzętu (w języku polskim), licencje na zainstalowane oprogramowanie, certyfikaty, karty gwarancyjne, płyty instalacyjne z zapasowym oprogramowaniem itd., itp. - bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. 7. Sprzęt musi posiadać kompletne okablowanie, które jest niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 8. Wymaga się aby Wykonawcy udzielili co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnili serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 9. Zamawiający wymaga odrębnego fakturowania za poszczególne rzeczy będące przedmiotem zamówienia. 10. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia (tzn. pakiety). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności na identyczny sprzęt oraz na części lub elementy wyposażenia, zwiększające funkcjonalność zakupionego sprzętu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.72.00-1, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (na podstawie art. 44 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - składa się je według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz (oryginał)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie niższej od ceny ofertowej, zaoferowanej w niniejszym postępowaniu (każda!). Zatem, Wykonawca jest obowiązany podać rodzaj wykonanych 2 dostaw, ich wartość i termin wykonania, nazwy i adresy odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, iż dostawy te zostały wykonane lub są należycie wykonywane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (na podstawie art. 44 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - składa się je według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz (oryginał)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (na podstawie art. 44 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - składa się je według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz (oryginał)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY (na podstawie art. 44 uPzp) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - składa się je według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz (oryginał)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że wykonawcy, są gotowi przyjąć oraz spełnić wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych i wymogi Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to w skład kompletu dokumentów wchodzą także następujące dokumenty: 1. OFERTA - wypełniony formularz p.t. Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do siwz, wraz z załącznikami. 2. FORMULARZE CENOWE - na drukach lub wg wzorów stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do siwz. wraz ze szczegółowymi danymi technicznymi oferowanego sprzętu. 3. Druki p.t. OPISY WYMAGANYCH I OFEROWANYCH PARAMETRÓW ZAMAWIANEGO SPRZĘTU - na drukach lub wg wzorów stanowiących załączniki nr 7a, 7b, 7c do siwz.. 4. Parafowany formularz UMOWY stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej siwz. 5. Harmonogram realizacji dostawy 6. Inne dokumenty, załączone do oferty według potrzeb i uznania Wykonawcy, a potwierdzające możliwość właściwej realizacji zamówienia (np. pełnomocnictwa, zobowiązania podwykonawców, certyfikaty itp.). Wyżej wymienione dokumenty mają m.in. na celu wykazanie, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W oparciu o te dokumenty zostanie przeprowadzona ocena ofert według zasad i kryteriów podanych w pkt. XV niniejszej siwz, odrębnie dla każdej części (pakietu) zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można ją pobrać w siedzibie zamawiającego (96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, pokój 22), za odpłatnością 10,00 zł, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - w Kancelarii..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe stacjonarne - Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawarty w załączniku nr 7a do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy komputerowe przenośne (laptopy) - Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiarty w załączniku nr 7b do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria komputerowe i inny sprzęt - Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawarty w załączniku nr 7c do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.72.00-1, 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- "Przebudowa budynku dydaktycznego Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - w podziale na 2 zadania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.