eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Leasing pojazdów do transportu chorych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Rybnik: Leasing pojazdów do transportu chorych
Numer ogłoszenia: 317663 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing pojazdów do transportu chorych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing pojazdów do transportu chorych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznik nr 1A do tego dokumentu - tj. formularz specyfikacji technicznej. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części). Poszczególne części zamówienia charakteryzuje orientacyjnie załącznik I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). Umowa na okres 48 miesięcy od dnia wydania pojazdów przez wykonawcę zostanie zawarta w ciągu 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej. Przekazanie pojazdów zamawiającemu musi nastąpić najpóźniej w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Zamówienie przewiduje prawo opcji - tj. możliwość wykupu pojazdów, będących przedmiotem umowy leasingu po jej upływie (zgodnie z istotnymi dla stron postanowieniami, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz w nw. ustawie w wysokości: dla pakietu nr 1: 14 000,00 zł, dla pakietu nr 2: 4 000,00 zł Wykonawca powinien zsumować wadia dla pakietów, na które składa ofertę i w ten sposób ustalić łączną wartość wadium dla swojej oferty. W przypadku złożenia oferty na obydwa pakiety łączna wartość wadium wynosi 18 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku dokumentu nr 2 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605, Dz. U. 2008 Nr 188, poz. 1155).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy zamawiającego, tj. 7:00-14:35 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: LSOR-92-pPN/49-2008). Koszt specyfikacji: 19,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionego formularza specyfikacji technicznej dla całości dostawy (załączniki nr 1A) wraz z zawartą w nich informacją o warunkach gwarancji i serwisu, a także dołączenia do oferty wymienionych w treści załącznika nr 1A: świadectw homologacji, certyfikatów CE. W szczególności dla poszczególnych pozycji formularza specyfikacji technicznej wymagane są następujące dokumenty: Pakiet 1 poz. 1: I.12. Aktualne świadectwo homologacji oferowanego pojazdu - pojazd specjalny sanitarny. Pakiet 1 poz. 2: I.12. Aktualne świadectwo homologacji oferowanego pojazdu - pojazd specjalny sanitarny. XII.6. Certyfikat CE na instalację tlenową. XII.A.10 Certyfikat CE na nosze. Pakiet 2: I.11. Aktualne świadectwo homologacji oferowanego pojazdu - pojazd specjalny sanitarny. XII.9. Certyfikat CE na instalację tlenową. XII.A.10 Certyfikat CE na nosze.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leasing trzech pojazdów do transportu chorych 9-cio miejscowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing trzech pojazdów do transportu chorych 9-cio miejscowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2, 34.11.41.22-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leasing jednego pojazdu do transportu chorych min. 4-ro miejscowego (w tym jedna osoba na noszach).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing jednego pojazdu do transportu chorych min. 4-ro miejscowego (w tym jedna osoba na noszach).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2, 34.11.41.22-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.