eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawy materiałów viscoelastycznych i pasków fluoresceinowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Rzeszów: Dostawy materiałów viscoelastycznych i pasków fluoresceinowych
Numer ogłoszenia: 31762 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów viscoelastycznych i pasków fluoresceinowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów viscoelastycznych i pasków fluoresceinowych wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: -Część nr 1 Roztwór hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 2,5 ml x 1 amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 2 Roztwór hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 2 ml x 1 amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 3 Roztwór hialuronianu sodowego 1,4 % do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 1 ml x 1 amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 4 Roztwór hialuronianu sodowego 1,0 % do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 0,85 ml x 1 amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 5 System wiscoelastyczny do stosowania wewnątrzgałkowego zawierający: 1) 1,8 % Kwas Hialuronowy o objętości 0,55 ml x 1amp/strz.; 2)1,4 % Kwas Hialuronowy o objętości 0,8 ml x 1amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 6 System wiscoelastyczny do stosowania wewnątrzgałkowego zawierający: 1) roztwór hialuronianu sodowego 1% do stosowania wewnątrzgałkowego o objętości 0,55 ml x 1amp/strz.; 2) 3 % hialuronian sodu i 4% siarczan chondroityny o objętości 0,5 ml x 1amp/strz. - 1 pozycja; - Część nr 7 Paski Fluoresceinowe x 1 szt. - 1 pozycja. 2.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załącznikach nr 1 - Formularzach cenowo - ofertowych będących integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla danej Części, na okres: Część nr od 1 do 7 - przez 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: alternatywnych, równoważnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga by oferowany przedmiot zamówienia: 1.spełniał wymagania zawarte w Formularzu cenowo - ofertowym dla oferowanej Części; 2.był wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679, z późn. zmian.), spełniał wymagania zasadnicze oraz był wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał). Uwaga: 1.Kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów określonych powyżej Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej oferowanej Części, dostarczy Kierownikowi Apteki Zamawiającego na każde żądanie, w trakcie realizacji umowy, w terminie do 4 dni od daty otrzymania wezwania. Przedstawione dokumenty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 2.W przypadku braku prawidłowych wymaganych dokumentów opisanych w punkcie 1 powyżej zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowane Formularze cenowo - ofertowe, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.3. winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W pkt. III.3.1), III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5), nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki tych zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 , bud. J.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W Sekcji IV.2.1 oraz w Załączniku I pkt 4 dla Części od nr 1 do 7: Kryteria oceny ofert podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, podanym przez Wykonawcę na Formularzu cenowo -ofertowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia w danej, oferowanej Części. Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (10,00), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru podanego w SIWZ. 2. Planowany termin otwarcia ofert: 04.02.2013r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3. Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/A/6/13, Postępowanie nr 6. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5.Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał). - punktor drugi: Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składają osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w tym każdy ze wspólników spółki cywilnej, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ(oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 6. W Sekcji II.2) oraz w Załączniku I pkt 3 dla Części od nr 1 do 7: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano 12 miesięcy. Dostawa przedmiotu zamówienia: przez 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roztwór hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 2,5 ml x 1 amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roztworu hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego objętość 2,5 ml x 1 amp/strz. Lepkość ( 5s ?1 ) - 5000 mPa s; Osmolarność - 265-300 mOs mol/I; Masa czasteczkowa - 86000 Daltonów; ph - 6,8 - 7,6. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 1 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 2000 szt. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roztwór hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 2 ml x 1 amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roztworu hydroksypropylometylocelulozy 2% do stosowania wewnątrzgałkowego objętość 2 ml x 1 amp/strz. Lepkość 3,0 - 4,5K mPa s; Masa cząsteczkowa - .086 milionów Daltonów; ph - 6,8 - 7,8. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 2 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 1000 szt. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roztwór hialuronianu sodowego 1,4 % do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 1 ml x 1 amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roztworu hialuronianu sodowego 1,4 % do stosowania wewnątrzgałkowego objętość 1 ml x 1 amp/strz. Masa cząsteczkowa: powyżej 3,2 - 3,5 x 10 do 6 Da; Lepkość: (0,1 s ?1 ): 120000 mPa s; Osmolarność: 280-330 m Osmol/I; ph 6,8 - 7,6. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 3 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 60 szt. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roztwór hialuronianu sodowego 1,0 % do stosowania wewnątrzgałkowego, objętość 0,85 ml x 1 amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa roztworu hialuronianu sodowego 1,0 % do stosowania wewnątrzgałkowego objętość 0,85 ml x 1 amp/strz. Masa cząsteczkowa: 2 500 000 Daltonów; Lepkość: 25000 mPa s; Osmolarność: 310 +/- 50 mOsm; ph 7,2 +/- 0,4. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 4 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 60 szt. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System wiscoelastyczny do stosowania wewnątrzgałkowego zawierający: 1) 1,8 % Kwas Hialuronowy o objętości 0,55 ml x 1amp/strz.; 2)1,4 % Kwas Hialuronowy o objętości 0,8 ml x 1amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wiscoelastycznego do stosowania wewnątrzgałkowego zawierającego: 1) 1,8 % Kwas Hialuronowy otrzymywany w procesie biofermentacji o objętości 0,55 ml x 1 amp/strz. Masa cząsteczkowa : 3,2 - 3,5 x 10 do 6 Da; Lepkość (0,1 s ?1 ): 100000 mPa s; Osmolarność: 280-330 m Osmol/I; 2) 1,4 % Kwas Hialuronowy otrzymywany w procesie biofermentacji o objętości 0,8 ml x 1 amp/strz. Masa cząsteczkowa : 3,2 - 3,5 x 10 do 6 Da; Lepkość (0,1 s ?1 ): 80000 mPa s; Osmolarność: 280-330 m Osmol/I. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 5 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 10 op. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System wiscoelastyczny do stosowania wewnątrzgałkowego zawierający: 1) roztwór hialuronianu sodowego 1% do stosowania wewnątrzgałkowego o objętości 0,55 ml x 1amp/strz.; 2) 3 % hialuronian sodu i 4% siarczan chondroityny o objętości 0,5 ml x 1amp/strz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wiscoelastycznego do stosowania wewnątrzgałkowego zawierającego: 1) Roztwór hialuronianu sodowego 1% do stosowania wewnątrzgałkowego o objętości 0,55 ml x 1 amp/strz. Masa cząsteczkowa : 2 500 000 Daltonów; Lepkość: 25000 mPa s; Osmolarność: 310 +/- 50 mOsm; ph 7,2 +/- 0,4; 2) 3 % hialuronian sodu i 4% siarczan chondroityny; objętość 0,5 ml x 1 amp/strz. Lepkość 40 000 +/- 20 000; Osmolarność:325 +/- 40 mOsm; Masa cząsteczkowa : NaHa >500 000 siarczan chondroityny ~ 22 500; ph 7,0 +/- 0,5. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 6 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 10 op. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Paski Fluoresceinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków Fluoresceinowych x 1 szt. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania zgodne z potrzebami Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistyki oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 7 będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: 1500 szt. na okres 12 m - cy, licząc od dnia 19.03.2013r. z możliwością wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy przed jej zakończeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym podpisaniu Aneksu do Umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.