Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Grójcu przy ul. Brzozowej - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji z siedzbą w Radomiu; do kontaktów: 1. Renata Wielgus, Marek Wójcik - br. budowlana; 2. Krzysztof Krysiak - br. elektryczna; 3. Krzysztof Brzyski - br. sanitarna, 4. Leszek Jaczyński - sprawy formalne; ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 1. 048 3453065, 048 3452360; 2. 048 3453968; 3. 025 6432430; 4. 048 3453003, fax 048 3452002, e-mail: leszekjaczynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): mazowiecka.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Grójcu przy ul. Brzozowej - etap I 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grójec, ul. Brzozowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Grójcu przy ul. Brzozowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie budynku administracyjnego o wysokości 21,02 m, powierzchni użytkowej 3227,36 m kw., kubaturze 17 843 m sześc., powierzchni zabudowy 1006,58 m kw., wraz z przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu o powierzchni 6000 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 36.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000 PLN - wniesione w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: Złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat obiektów odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom objętym przedmiotem zamówienia wraz z referencjami. Informacji na temat przeciętnej liczny zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat. Oświadczenie o wysokości łącznego obrotu z ostatnich trzech lat. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za każdy wykonany obiekt o wartości powyżej 1 500 000 PLN, potwierdzony referencjami poświadczającymi kwotę, wykonawca otrzyma 1 punkt. Za najwyższy łączny obrót za okres 3 lat wykonawca otrzyma 5 punktów, za kolejne mniejsze wartości obrotów wykonawcy otrzymają odpowiednio o punkt mniej. Punkty za liczbę potwierdzonych obiektów oraz uzyskanych za wysokość obrotów zostaną zsumowane. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy uzyskali w kolejności najwyższą liczbę punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencii Dzialałności Gospodarczej. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Wykaz osób wyznaczonych do kierowania robotami w poszczególnych branżach wraz z uprawnieniami oraz dokumentami poświadczajacymi ich przynależność do Izb Samorządu Zawodowego. Dokumenty finansowe, potwierdzające wysokość obrotów za okres ostatnich 3 lat. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 10:30, w siedzibie zamawiającego, pokój nr 206.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sprawowanie nadzoru konserwatorskiego nad realizacją robót budowlano instalacyjnych,prac konserwatorskich oraz zagospodarowanie terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS
- "Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych, prac konserwatorskich oraz zagospodarowania terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS"
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Radomiu w celu likwidacji barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych
- P.39.2025 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.