eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaUsługi kominiarskie w budynkach Gminy w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Dąbrowa Górnicza: Usługi kominiarskie w budynkach Gminy w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 317619 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w budynkach Gminy w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje: a) badanie stanu przewodów kominowych i połączeń paleniskowych, wyszukiwanie nieszczelności w ścianach przewodów kominowych oraz sprawdzanie prawidłowości palenisk dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Wydawanie opinii kominiarskich dotyczących przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, b) przeprowadzenie okresowych kontroli polegających na sprawdzaniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych, dymowych wentylacyjnych i spalinowych wraz z analizą spalin pod kątem zawartości tlenku węgla w spalinach z urządzeń gazowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych z przewodami kominowymi, badanie przyczyn wadliwego działania ciągu przewodów kominowych oraz wydanie opinii i zaleceń dla budynku, c) konserwacja oraz badania sprawności wentylacji mechanicznej, d) czyszczenie przewodów, kanałów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z przykanalikami oraz nasad kominowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 21.09.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. z 2006r. Nr 80 poz. 563.) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania na piśmie administracji o konieczności wykonania robót stwierdzonych w trakcie czyszczenia, e) wskazywanie przewodów i miejsc na podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewaczych na paliwo stałe, ciekłe lub gazowe oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych i dokonywanie odbioru po przeprowadzonej kontroli, f) informowanie zamawiającego o konieczności usunięcia stwierdzonych usterek w świetle obowiązujących przepisów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75/2002 poz 690 z późn. zm.), g) wykonanie ewentualnych robót wynikających z zaleceń pokontrolnych, rozliczenie robót odbywać się będzie w oparciu o KNR, cennik usług kominiarskich, kalkulację indywidualną. Zakres rzeczowy i finansowy potwierdza inspektor nadzoru administracji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00 - 74.72.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp, 2. dysponują lub będą dysponowali osobami,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( minimum 5 osób min. 1 osoba z dyplomem mistrza kominiarskiego, i 1 os. z uprawnieniami do czyszczenia i konserwacji wentylacji mechanicznej), 2a)zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby,którymi będzie dysponował, 3. dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. np. aparaturę kontrolno-pomiarową, materiały.. 3a)zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (usługi kominiarskie) i wartością (minimum 50 000,00 zł.brutto) usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. Referencje). Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą :oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły;spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda dokumentu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp (załącznik nr 3). 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda; a) wykazu -załącznik nr 5, wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, z uwzględnieniem pkt.4 rozdz. III. b) dokumenty (minimum 1, np. referencję) potwierdzające że wykazane zamówienie o którym mowa w punkcie 3a zostało wykonane należycie. c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z uwzględnienie pkt. 3 rozdz.III; ci) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. c) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( minimum 5 osób). e) dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwagi: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp), dokumenty o których mowa w rodz. IV pkt 3 lit a,b,c,ci,d,e SIWZ zostaną złożone wspólnie,natomiast dokumenty , o których mowa w pkt 1a,2 zostaną złożone oddzielnie przez każdy podmiot. b)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c)Nie ujawnia sie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.IV pkt 1a SIWZ - składa dokument : wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,(dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit.d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dat wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio okres wymieniony powyżej (lit.d.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-303 Dąbrowa Górnicza. ul.Tysiąclecia 20 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: 41-303 Dąbrowa Górnicza. ul.Tysiąclecia 20 - kancelaria pok. nr 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.