eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa odczynników do badań wykonywanych techniką chemiluminescencjiparametry kardiologiczne, hormony, monitorowanie poziomu leków wraz z dzierżawą analizatorówgłównego i backup oraz wymaganego sprzętu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Toruń: Dostawa odczynników do badań wykonywanych techniką chemiluminescencji: parametry kardiologiczne, hormony, monitorowanie poziomu leków wraz z dzierżawą analizatorów: głównego i backup oraz wymaganego sprzętu.
Numer ogłoszenia: 317619 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań wykonywanych techniką chemiluminescencji: parametry kardiologiczne, hormony, monitorowanie poziomu leków wraz z dzierżawą analizatorów: głównego i backup oraz wymaganego sprzętu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań wykonywanych techniką chemiluminescencji: parametry kardiologiczne, hormony, monitorowanie poziomu leków, wraz z dzierżawą analizatorów: głównego i backup oraz wymaganego sprzętu.
1. TSH 3-gn., 3 kontr./tydzień - 9000 oznaczeń
2. FT4, 3 kontr./tydzień - 5000 oznaczeń
3. FT3, 3 kontr./tydzień - 2500 oznaczeń
4. Przeciwciała a-TPO, 2 kontr./tydzień - 1800 oznaczeń
5. Przeciwciała ATG, 2 kontr./tydzień - 1000 oznaczeń
6. Total Beta HCG , 2 kontr./tydzień - 1000 oznaczeń
7. PSA całk., 2 kontr./tydzień - 1000 oznaczeń
8. CA-15.3, 2 kontr./tydzień - 500 oznaczeń
9. CA-125, 2 kontr./tydzień - 1500 oznaczeń
10. CA-19.9, 2 kontr./tydzień - 500 oznaczeń
11. C-peptyd, 2 kontr./tydzień - 1000 oznaczeń
12. PTH, 2 kontr./tydzień - 1200 oznaczeń
13. Prokalcytonina, 3 kontr./tydzień - 3000 oznaczeń
14. CK-MB mass, 3 kontr./tydzień - 9500 oznaczeń
15. Troponina I, 3 kontr./tydzień - 13000 oznaczeń
16. BNP / ew. proBNP, 2 kontr./tydzień - 1600 oznaczeń
17. HBsAg, 2 kontr./tydzień - 3500 oznaczeń
18. anty-HBs, 1 kontr./tydzień - 700 oznaczeń
19. a-HCV, 3 kontr./tydzień - 1500 oznaczeń
20. Syphilis, 2 kontr./tydzień - 700 oznaczeń
21. Homocysteina, 1 kontr./tydzień - 1000 oznaczeń
22. Cyklosporyna, 2 kontr./tydzień - 500 oznaczeń
23. Digoksyna, 1 kontr./tydzień - 140 oznaczeń
24. Teofilina, 1 kontr./tydzień - 60 oznaczeń
25. Karbamazepina, 1 kontr./tydzień - 350 oznaczeń
26. Kw. walproinowy, 2 kontr./tydzień - 500 oznaczeń
27. Wankomycyna, 1 kontr./tydzień - 180 oznaczeń

Podane ilości testów nie uwzględniają ilości kalibratorów i kontroli. Wykonawca na podstawie szacunkowej ilości oznaczeń zobowiązany jest określić niezbędną ilość pozycji do ich wykonywania takich jak:
-akcesoria i płyny systemowe analizatora,
-materiały kalibracyjne
-materiały kontrolne

Specyfikacja techniczna analizatorów: głównego, backup i wymaganego sprzętu
I. Wymagania dla analizatora głównego
1. Wydajność analizatora - minimum 180 oznaczeń na godzinę
2. Data produkcji aparatu nie wcześniej niż 2011 rok
3. Testy wykonywane metodą chemiluminescencji
4. Swobodny dostęp do badanych próbek
5. Odczynniki gotowe do użycia
6. Obowiązkowy system chłodzenia odczynników w analizatorze (4 - 8 st.C)
7. Zastosowanie w pipetorze wymiennych końcówek
8. Pełna automatyzacja badań, z uwzględnieniem automatycznych powtórzeń, rozcieńczeń i zlecania testów dodatkowych
9. Praca z różnymi rodzajami probówek
10. Automatyczne monitorowanie zużycia odczynników i mat. zużywalnych, oraz ilości powstałych odpadów
11. Detekcja skrzepów
12. Automatyczne rozcieńczanie próbek przekraczających zdefiniowany zakres
13. Program kontroli jakości - możliwość archiwizacji wyników kontroli, przedstawienie wyników w formie graficznej, statystyka
14. Identyfikacja odczynników i próbek pacjentów za pomocą kodów kreskowych
15. Archiwizacja danych
16. Instrukcja w języku polskim
17. Zabezpieczenie systemów komputerowych - UPS
18. Udział w zewnętrznej międzynarodowej kontroli jakości dla parametrów kardiologicznych z Zał. Nr 2
19. Podłączenie analizatora głównego do szpitalnego systemu informatycznego na koszt Wykonawcy. Udostępnienie protokołu transmisji danych. Licencja na moduł Laboratorium.
20. Dodatkowy komputer do obsługi analizatora głównego.
Wymagania:
20.1 Procesor min. Core i3 540 3,06 GHz BOX
20.2 Pamięć DDR3 2x 2GB 1333MHz CL9
20.3 Dysk twardy min 320 GB 7200.12 (16MB, SATA II),
20.4 Obudowa z zasilaczem min 350 ATX 120mm FAN,
20.5 Nagrywarka DVD+/-RW,
20.6 Karta graficzna Silent 512MB DSUB & DVI,
20.7 Monitor 21 cali z wbudowanymi głośnikami,
20.8 Microsoft Windows 7 Professional PL OEM - z nośnikiem 64bity,
20.9 Oprogramowanie Microsoft Office,
20.10 Zasilacz awaryjny UPS 350W
21. Chłodziarka witrynowa do przechowywania odczynników z Zał. Nr 2 z obiegiem powietrza, wyświetlaczem temperatury, regulacją półek -szt.1
II. Wymagania dla analizatora backup
1. Analizator musi być kompatybilny w zakresie odczynników, kontroli, kalibratorów, metod badawczych z oferowanym analizatorem głównym.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników o wartości min. 186.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 155.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 2) Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu. 3) Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: 1. zmiany numeru katalogowego produktu, 2. zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 3. sposobu konfekcjonowania, 4. jeżeli wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany, udoskonalony. z zastrzeżeniem, że nie ulegną zmianie ceny umowne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.