eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sączprace konserwatorskie w budynku Ratusza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31759

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Sącz: prace konserwatorskie w budynku Ratusza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Nowy Sącz, do kontaktów: Janina Chmielowska, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 443 5308 wew. 253, fax 018 443-78-63, e-mail: jchmielo@nowysacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowysacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.nowysacz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.nowysacz.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace konserwatorskie w budynku Ratusza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ratusz, ul. Rynek 1, Nowy Sącz, woj. małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i restauracji westybulu, holu i klatki schodowej w budynku Ratusza Miejskiego w Nowym Sączu wpisanego do rejestru zabytków. Zakres prac został podzielony na dwa etapy: - konserwację techniczną i konserwację estetyczną. Konserwacja techniczna przewiduje usunięcie przemalowań, impregnację, zespolenie z podłożem, uzupełnienie narzutów tynkarskich oraz odczyszczenie i utrwalenie malowidła. W dalszym etapie podjęte zostaną działania estetyczno-plastyczne, które będą zmierzały do odtworzenia pierwotnego wystroju malarskiego i sztukatorskiego pomieszczeń. Zakres prac obejmuje: I) Wykonanie prac konserwatorskich: 1) Westybul: wymiary ogólne: długość - 7,55 m, szerokość - 5,30 m, wysokość 6,35 m. 2) Parter holu: wymiary ogólne: długość - 7,25, szerokość - 5,40 m, wysokość - 4,68 m. 3) Hol: wymiary ogólne: długość - 7,81 m, szerokość - 7,57 m, wysokość - 7,66 m, wysokość od poziomu półpiętra ( spocznika schodów)- 9,31 m. 4) Kamienna balustrada: wymiary ogólne: długość - 11,70 m, szerokość - 0,40 m, wysokość - 1,03 m. II) Wykonanie i montaż 4 szt. kandelabrów wraz z 6 szt. kloszy otwartych oraz wykonaniem i montażem 2 szt poręczy wraz z elementami dekoracyjnymi podpór. Zakres prac obejmuje rekonstrukcję 4 szt. kandelabrów (na podstawie istniejących) - wykonanie odlewów żeliwnych wraz z naniesieniem warstwy mosiądzu na 6 szt. kandelabrów (2 szt. istniejące + 4 szt. nowo wykonane).Wymiary ogólne: wysokość - 800 mm, szerokość - 600 mm. Dostawa i montaż 6 szt. kloszy otwartych (szkło satynowe). Wymiary: wysokość -18cm., średnica -30 cm. Nr kat. 3843 E 603. Poręcze - elementy poręczy wraz elementami podpór wykonane z mosiądzu metodą na mokro. Wymiary: dł. - 3,80 m, szer.- 6 cm, głębokość 2 cm. - szt. 2. Elementy dekoracyjne podpór - szt. 8. III) Wykonanie instalacji elektrycznych. Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtyczkowych oraz montaż kurtyny powietrznej. IV) Wykonanie rusztowania do realizacji prac. Zakres prac obejmuje wykonanie rusztowania (z zabezpieczeniem przejścia dla pracowników i petentów) niezbędnego do realizacji pełnego zakresu prac. V) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej - o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 2004 nr 150 poz.1579) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje: I) Wykonanie prac konserwatorskich: 1) Westybul: wymiary ogólne: długość - 7,55 m, szerokość - 5,30 m, wysokość 6,35 m. 2) Parter holu: wymiary ogólne: długość - 7,25, szerokość - 5,40 m, wysokość - 4,68 m. 3) Hol: wymiary ogólne: długość - 7,81 m, szerokość - 7,57 m, wysokość - 7,66 m, wysokość od poziomu półpiętra ( spocznika schodów)- 9,31 m. 4) Kamienna balustrada: wymiary ogólne: długość - 11,70 m, szerokość - 0,40 m, wysokość - 1,03 m. II) Wykonanie i montaż 4 szt. kandelabrów wraz z 6 szt. kloszy otwartych oraz wykonaniem i montażem 2 szt poręczy wraz z elementami dekoracyjnymi podpór. Zakres prac obejmuje rekonstrukcję 4 szt. kandelabrów (na podstawie istniejących) - wykonanie odlewów żeliwnych wraz z naniesieniem warstwy mosiądzu na 6 szt. kandelabrów (2 szt. istniejące + 4 szt. nowo wykonane).Wymiary ogólne: wysokość - 800 mm, szerokość - 600 mm. Dostawa i montaż 6 szt. kloszy otwartych (szkło satynowe). Wymiary: wysokość -18cm., średnica -30 cm. Nr kat. 3843 E 603. Poręcze - elementy poręczy wraz elementami podpór wykonane z mosiądzu metodą na mokro. Wymiary: dł. - 3,80 m, szer.- 6 cm, głębokość 2 cm. - szt. 2. Elementy dekoracyjne podpór - szt. 8. III) Wykonanie instalacji elektrycznych. Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtyczkowych oraz montaż kurtyny powietrznej. IV) Wykonanie rusztowania do realizacji prac. Zakres prac obejmuje wykonanie rusztowania (z zabezpieczeniem przejścia dla pracowników i petentów) niezbędnego do realizacji pełnego zakresu prac. V) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej - o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. 2004 nr 150 poz.1579). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także szczegółowo określone w niniejszym ogłoszeniu: II) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP pod uwagę będą brani wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru lub zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; III) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brani wykonawcy, którzy: 1) wykonali z należytą starannością w ciągu 5-ciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem (prace konserwatorskie wnętrz murowanych zabytków nieruchomych) oraz wartością (min. 100 000,00 PLN) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, w specjalności: a) architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie, oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie, oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; będącymi jednocześnie członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 r. nr150 poz. 1579), tj. osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. IV) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brani wykonawcy, którzy: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnienie tego warunku; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. V) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: I, II, IV ppkt 2); natomiast przy weryfikacji spełnienia warunków, o których mowa w pkt: III ppkt 1, 2 i 3 oraz pkt. IV ppkt. 1) pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Przy sprawdzaniu spełniania warunku, o którym mowa w pkt III ppkt. 1) zamawiający nie będzie sumował wartości kilku robót budowlanych, a także wartości robót budowlanych poszczególnych wykonawców, w celu osiągnięcia wymaganej wartości roboty budowlanej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełnią określone przez Zamawiającego w pkt. III.2) Warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli więcej niż 7 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, wówczas do składania ofert zostanie zaproszonych 7 wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów według dodatkowego kryterium kwalifikaji wykonawców: największe doświadczenie zawodowe - 100 %. Wykonawca, który wykaże się największym doświadczeniem zawodowym tzn. wykonał z należytą starannością w ciągu 5-ciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia najwięcej zamówień odpowiadających rodzajem (prace konserwatorskie wnętrz murowanych zabytków nieruchomych)oraz wartością (100 000,00 PLN) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów (100), zaś pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów odpowiadających stosunkowi: ilość wykonanych prac konserwatorskich wnętrz murowanych zabytków nieruchomych o wartości 100 000,00 PLN wykazanych we wniosku badanego wykonawcy do największej ilości wykonanych prac konserwatorskich wnętrz murowanych zabytków nieruchomych o wartości 100 000,00 PLN wykazanych we wniosku wg następującej formuły: Wskaźnik doświadczenia zawodowego = (ilość wykonanych prac konserwatorskich wnętrz murowanych zabytków nieruchomych o wartości 100 000,00 PLN wykazanych we wniosku badanego wykonawcy / największa ilość wykonanych prac konserwatorskich wnętrz murowanych zabytków nieruchomych o wartości 100 000,00 PLN wykazanych we wniosku)x100,00 Zamawiający uzna, że wykazana robota budowlana została należycie wykonana, jeżeli Wykonawca załączy dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP. II) DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, oraz w niniejszym ogłoszeniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) w przypadku osoby posiadającej uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń: decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579), lub udokumentowany wykaz prac na budowach przy zabytkach nieruchomych w okresie minimum 2 lat zgodnie z § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 października 2000 r. w sprawie zasad i trybu udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, archeologicznych i wykopaliskowych oraz warunków ich prowadzenia i kwalifikacji osób uprawnionych do wykonywania tych prac (Dz.U. z 2000 r. nr 93 poz. 1033), lub zaświadczenie uzyskane na podstawie § 18 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. z 1994 r. nr 16 poz. 55), lub zaświadczenie, wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Z 1964 r. nr 31, poz. 197); b) w przypadku osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich - dokument potwierdzający posiadanie tytułu zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz dokument potwierdzający odbycie po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków lub dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) lub Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu; d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymogi określone zostały w opisie warunków udziału w postępowaniu. III) Dokumenty, o których mowa w pkt II są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. IV) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa pkt II) ppkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. V) Dokument o którym w pkt. IV) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. VI) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt IV) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. IV) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najniższa cena 90 2. najdłuższa gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 65 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W Kasie Urzędu Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1 - w godzinach pracy Kasy Urzędu (pon.: 09.00 - 13.00 i 15.00 - 16.45; wt. - piąt.: 08.00 - 13.00 i 15.00 - 15.45), na konto zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział w Nowym Sączu nr 64 1020 3453 0000 8702 0045 4595, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwanego dalej \wnioskiem\. 1)Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek sam lub jako partner w konsorcjum. 2)Wniosek powinien być sporządzony w jednym egzemplarzu, w języku polskim pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie, czytelnie lub literami drukowanymi. 3)Wniosek należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jego integralność i poufność - zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości wniosku, kolejne ponumerowanie stron itp. 4)Zamawiający zaleca aby wniosek był złożony w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu), która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie: \Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na Prace konserwatorskie budynku Ratusza.5)Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać wniosek w przypadku stwierdzenia jego opóźnienia. 6)Koszty opracowania i dostarczenia wniosku obciążają wyłącznie wykonawcę. 7)Wniosek oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym (osobę - osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy), zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8)Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy - osoba inna niż określona w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wówczas należy dołączyć właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 9)Wykonawcy mogą wspólnie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 10)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11)Dla ułatwienia wniosek można sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej: www.nowysacz.pl. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.