eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiniadostawa samochodu śmieciarki oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia - fabrycznie nowego - na podstawie umowy leasingu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31750

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Trzebinia: dostawa samochodu śmieciarki oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia - fabrycznie nowego - na podstawie umowy leasingu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Marian Fiszer, Michał Walczyk, ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6110992, 6115262, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, gospodarka.komunalna@um.trzebinia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.trzebinia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu śmieciarki oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia - fabrycznie nowego - na podstawie umowy leasingu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Trzebinia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Samochód śmieciarka bębnowa: 1. Podwozie : - 6 kół w tym 2 napędowe - rozmiar 22,5 cala; - dopuszczalna masa całkowita - 15000 kg; - rozstaw osi - 4300 mm do 4400 mm - obciążenie osi przedniej minimum 5600 kg - obciążenie osi tylnej minimum 10000 kg - silnik o pojemności nie mniejszej niż 6 500 cm sześc. i mocy od 220KM do 230KM - norma emisji spalin EURO 3; - wspomaganie kierownicy; - skrzynia biegów manualna minimum 6 biegów - kabina 3 osobowa, odchylana; koloru białego - hamulce tarczowe osi przedniej - hamulce bębnowe osi tylnej - system antyblokujący ABS; - maksymalna długość samochodu - do 9000 mm - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej - ogranicznik prędkości do 30 km/h z blokadą biegu wstecznego - ogranicznik prędkości do 85 km/h - tylne zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną regulacją wysokości zawieszenia - tempomat 2. Bęben śmieciarki: - objętość bębna zbiorczego - min. 14 m sześc.; - sposób zagęszczania odpadów: śrubowo-obrotowy (bębnowy); - mechanizm załadunku - tylny; - średni stopień ugniecenia od 3 do 3,5; - czas poróżniania pojemnika 1100l - 8 do 16s; - bęben winien być kryty elastycznym i trwałym oblachowaniem, odpornym na korozje; - system centralnego smarowania; - samochód winien być wyposażony w lampy błyskowe komunalne(tzw. koguty), oraz w sygnał dźwiękowy cofania; II. Samochód ciężarowy samowyładowczy: 1. Podwozie : - 6 kół w tym 2 napędowe - rozmiar 22,5 cala; - dopuszczalna masa całkowita - 15000 kg; - rozstaw osi - 4300 mm do 4400 mm - obciążenie osi przedniej minimum 5600 kg - obciążenie osi tylnej minimum 10000 kg - silnik o pojemności nie mniejszej niż 6 500 cm3 i mocy od 220KM do 230KM - norma emisji spalin EURO 3; - wspomaganie kierownicy; - skrzynia biegów manualna minimum 6 biegów - kabina 3 osobowa, odchylana; koloru białego - hamulce tarczowe osi przedniej - hamulce bębnowe osi tylnej - system antyblokujący ABS; - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej - zderzak stalowy - ogranicznik prędkości do 30 km/h z blokadą biegu wstecznego - ogranicznik prędkości do 85 km/h - tylne zawieszenie pneumatyczne z elektroniczną regulacją wysokości zawieszenia - tempomat - hak pociągowy 12 ton 2. zabudowa: wywrotka trójstronna - długość ok. 4 500 mm - szerokość ok. 2 550 mm - podłoga : materiał stal 18G2A gr. 5,00 mm - rama pośrednia wykonana z wysokogatunkowej stali 18G2A piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo wielokrotnie w kolorze podwozia. - rama pośrednia wzmocniona pod montaż żurawia za kabiną. - burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej ( uchylna ). - nad burtami nadstawki z siatki o wysokości 1200 mm ( uchylne ) z możliwością demontażu za pomocą żurawia. - burty o wysokości nie mniej niż 800 mm wykonane z materiału stal 18G2A gr. 3,00 mm. po dwie na stronę otwierane w osi dolnej. - nad burtami bocznymi siatka o wysokości min. 1200 mm w postaci ramek z siatką stalową oczko max 60 mm ( uchylna ) z możliwością demontażu za pomocą żurawia. - siłownik ( podskrzyniowy ), pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne. - ściana przednia wzmocniona podwyższona do ustalonej wysokości o osłonę do plandeki. - sterowanie wywrotem z kabiny kierowcy. - wciągarka koła zapasowego na ścianie przedniej lub pod skrzynią ładunkową - osłony świateł tylnych.( demontowana krata uchylna ) - aluminiowe osłony przeciw wjazdowe ( rowerowe ) uchylne. - nadkola z tworzywa sztucznego plus chlapacze. - wodoodporna skrzynka narzędziowa ok. 40 - 60 L. - oświetlenie zewnętrzne światła obrysowe zgonie z przepisami ruchu drogowego. - plandeka okrywająca zwijana na ścianie przedniej. - konstrukcja stalowa piaskowana i malowana dwukrotnie farbą podkładową epoksydową oraz malowana nawierzchniowo w kolorze RAL ( grubość powłoki lakierniczej minimum 200ľm) - skrzynia ładunkowa dzielona na dwie równe części przegrodą, 3. Żuraw do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - moment udźwigu, max.: 4,7 tm - wysięg hydrauliczny nie mnij niż 5,00 m - wysięg/udźwig: ok. 2,00 m - 2270 kg ok. 2,30 m - 1980 kg ok. 3,60 m - 1310 kg ok. 4,90 m - 960 kg - maksymalna masa żurawia ok. 610 kg 4. Wciągarka - OtwieradłoWciągarka przeznaczona do otwierania zasobników na surowce wtórne typu IGLOO. Przystosowana do współpracy z żurawiem z zamontowaną 5 tą funkcją. Charakterystyka techniczna: - maksymalny udźwig: min. 800 kg, - ciśnienie robocze: 10 Mpa, - skok roboczy haka: 500 - 600 mm, - kok cylindra hydraulicznego: 500 - 600 mm III. Ciągnik rolniczy: - silnik o mocy min 80 KM - skrzynia przekładniowa : min 10 biegów w przód i 2 w tył /synchroniz. 2-5/ - prędkość maksymalna min. 30km/h - ogumienie : przód 13,6 R 24 tył 16,9R24 - osprzęt dodatkowy : - spychacz czołowy / szerokość 2,0 m , głębokość robocza ok. 0,15 m , wysokość ok. 0,6m , masa 300 - 350 kg - kosiarka bijakowa - szerokość robocza min. 160 cm - praca maszyną w pionie 900 - praca maszyna w skłonie dolnym 650 - masa maszyny do 510 kg - hydrauliczne sterowanie - napęd z wałka odbioru mocy IV. Miniładowarka kołowa: - miniładowarka kołowa przegubowa /łamana /, o sterowaniu burtowym, - kabina operatora - zamykana, ogrzewana; wyposażona w pas bezpieczeństwa, - wyposażenie w oświetlenie robocze, lampę ostrzegawczą - silnik turbodoładowany o mocy min. 42 kW, chłodzony cieczą, - hydrostatyczny napęd 4 kół - sterowanie ramieniem ładowarki nożne, - sterowanie układem jazdy dźwigniami, - nośność statyczna powyżej 1700 kg, - pionowe podnoszenie łyżki, - układ samopoziomowania łyżki przy podnoszeniu, - wysokość podnoszenia powyżej 3 000 mm licząc od podłoża do sworznia łyżki, - prędkość jazdy do 20 km/h - ogumienie z odwracalnymi obręczami - całkowita szerokość maszyny z łyżką ładowarkową nie większa niż 1600 mm, - wysokość maszyny z kabiną do 2 000 mm, - hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu dodatkowego ( szybkozłącze ), - instalacja hydrauliczna do zasilania osprzętu dodatkowego o wydajności min. 100 l/min, - system sterowania osprzętem z kabiny operatora przyciskami na dźwigniach sterowania jazdą, - gwarancja na ładowarkę min. 36 miesięcy lub 4000 mt-g , w zależności co upłynie wcześniej, - osprzęt dodatkowy : - łyżka z zębami otwierana o szerokości nie większej niż 1600 mm, - widły do palet, - pług nastawny do odśnieżania z hydrauliczną regulacją kąta spychania, - pług do odśnieżania wirnikowy z ustawianym hydraulicznie kierunkiem i zasięgiem wyrzutu, - kosiarka bijakowa o szerokości koszenia powyżej 1700 mm, - kosiarka rotacyjna o szerokości koszenia powyżej 1800 mm, - dodatkowe 4 koła ( opony z bieżnikiem do trawy + felgi ) V. Pług odśnieżny: - wyposażony w pneumatyczny układ sterowania takimi funkcjami jak podnoszenie i opuszczanie. - skręty w lewo, prawo realizowany ręcznie poprzez przestawienie metalowego drążka. - odkładnica stalowa, zabezpieczająca przed rzucaniem śniegu na kabinę kierowcy. - lemiesz podzielony na min 4 gumowe segmenty. - oświetlenie drogowe i obrysowe wymagane przepisami prawa drogowego. - 2 stojaki do magazynowania. Dane techniczne pługa odśnieżnego Szerokość odśnieżania nie mniej niż - 2 700 mm Szerokość odkładnicy nie mniej niż - 3 100 mm Kąt skrętu odkładnicy - +/- 30 ° Prześwit odkładnicy w pozycji transportowej - 300 mm Czas podnoszenia odkładnicy nie dłużej niż - 10 s Prędkość jazdy podczas odśnieżania - 10-50 km/h Masa pługa nie więcej niż - 500 kg DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ OFEROWANEGO SPRZĘTU Warunki leasingu: - rodzaj leasingu - operacyjny - opłata wstępna - opłata wstępna 1% + kaucja w wysokości 9% - forma spłaty - raty degresywne - waluta leasingu - PLN - oprocentowanie wg stawki WIBOR - 1M - wartość resztowa (wykup leasingu) - wartość wykupu 1% 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Oryginalny kod CPV: 34.14.10.00 - Pojazdy samowyładowcze Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze Oryginalny kod CPV: 29.37.10.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe Kod CPV wg słownika 2008: 16.71.00.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe Oryginalny kod CPV: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne Oryginalny kod CPV: 29.52.31.31 - Pługi odśnieżające lemieszowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia został szczegółowo zawarty w pkt II.1.5 ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. V. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. VI. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Warunkami udziału w postępowaniu są również: VII. Wykonanie minimum dwóch dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. VIII. Wykonawca winien posiadać środki finansowe - lub zdolność kredytową - w wysokości 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych). VIII.1. Posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta zostanie odrzucona Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie dokumentów oraz oświadczeń składanych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia a) Oświadczenie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania dostaw na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje; g) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1. w pkt I ppkt b, c , e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. w pkt I ppkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. III. Dokumenty o których mowa w pkt I lit. b, d, e . powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt I lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt III stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. - UWAGA Dokumenty wymienione w pkt. I (II lub VI) przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta w Trzebini, ul. Piłsudskiego 14a, wejście B (pokój nr 4).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.