eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprzebudowa Kl. Kardiologii Interwencyjnej, Kardiodiabetologii i Rehabilitacji Kard. USK nr 2 im. WAM-CSW



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31743

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przebudowa Kl. Kardiologii Interwencyjnej, Kardiodiabetologii i Rehabilitacji Kard. USK nr 2 im. WAM-CSW Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, do kontaktów: mgr Marzena Serwach, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax 042 6393452, e-mail: zamowienia.skwam@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.usk2.umed.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Kl. Kardiologii Interwencyjnej, Kardiodiabetologii i Rehabilitacji Kard. USK nr 2 im. WAM-CSW. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa Kl. Kardiologii Interwencyjnej, Kardiodiabetologii i Rehabilitacji Kard. USK nr 2 im. WAM-CSW, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia ok. 1.700.000,00 zł netto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 100

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy PZP. W tym zakresie wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: 1. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 wymagane jest: a) posiadanie niezbędnego doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest należyte wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: wykazana robota budowlana musi przynajmniej obejmować następujący zakres: roboty ogólnobudowlane, roboty z branży sanitarnej, roboty z branży elektrycznej oraz jednocześnie wartość brutto wykazanej roboty budowlanej musi wynosić przynajmniej 2.000.000 zł brutto; b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. co najmniej osoby proponowane przez Wykonawcę na stanowiska kierownicze muszą posiadać uprawnienia budowlane i branżowe do kierowania robotami budowlanymi: w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan.), w zakresie instalacji elektrycznych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt. 3 wymagane jest: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 30% zaoferowanej ceny brutto w PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenie (pkt. 1.a)) oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa (pkt. 2 a)) wskazanych w ofercie przetargowej podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz dokumenty: I. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). II. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej osoby i podmioty proponowane na stanowiska kierownicze) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku do SIWZ). 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej osoby proponowane na stanowiska kierownicze) posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: zaświadczenie o uprawnieniach budowlanych i branżowych do kierowania robotami budowlanymi: w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, w zakresie instalacji sanitarnych (wod.-kan.), w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. III. potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP: 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku przekazania SIWZ Wykonawcy w formie pisemnej - przelewem lub gotówką w siedzibie Zamawiającego. SIWZ jest również dostępna na stronie internetowej Zamawiającego bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 10:30, Sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Realizacja projektu nr 251/2004 \Przebudowa Kl. Kardiologii Interwencyjnej, Kardiodiabetologii i Rehabilitacji Kard. USK nr 2 im. WAM-CSW\, finansowana ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 w kwocie stanowiącej 75% wydatków kwalifikowalnych w ramach projektu. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności - minimum 30 dni, od daty otrzymania faktury. Zamawiający przewiduje możliwość wystawienia dwóch faktur za wykonane prace: jednej faktury częściowej i jednej faktury końcowej. Zamawiający ustala następujące terminy wystawienia oraz płatności tych faktur: faktury częściowej wystawionej po 44 dniach od dnia podpisania umowy na kwotę stanowiącą 30% ceny ofertowej brutto oraz faktury końcowej - wystawionej po zakończeniu prac na kwotę stanowiącą 70% ceny ofertowej brutto. 2. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia - 100 dni kalendarzowe licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy. 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru inwestycji. 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.