eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Domów Studenckich



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Wrocław: Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Domów Studenckich
Numer ogłoszenia: 317329 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Domów Studenckich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Zespołu Domów Studenckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Ilości artykułów podane w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy będą wyliczane przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar odpowiadający parametrom i rodzajowi wskazanym w załączniku 4 do SIWZ. Każdy dostarczony produkt musi odpowiadać wymaganiom polskich norm: produkty muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, dostarczony w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym. 1.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Jana opakowania Janina Hendżak, ul. Chrobrego 45a, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95243,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42976,40

  • Oferta z najniższą ceną: 42976,40 / Oferta z najwyższą ceną: 53261,46

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: Art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne i prawne: Środki czystości, które są przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami ogólnodostępnymi, gotowymi - katalogowymi, o ustalonym standardzie jakościowym i technicznym, jakim jest skład, przeznaczenie, gabaryty, trwałość i funkcjonalność. Dostawa tych środków nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia. Realizacja tych dostaw jest możliwa przez większość podmiotów w tej branży, można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejsce i czas. Dostawy są w pełni porównywalne, jedynym kryterium różnicującym jest cena. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 193 000,00 euro. Zamówienie spełnia przesłanki ustawowe do zastosowania trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.