Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 317302 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu , ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego , którego parametry techniczne szczegółowo opisano w załącznikach od nr 5 do nr 9 do SIWZ obejmujące niżej wymienione zadania: 1.Urządzenie wielofunkcyjne 2.Drukarka laserowa 3.Monitor LCD 4.Komputer- stacja robocza modernizowana 5.Dysk twardy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 33.19.51.00 - Monitory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną dostawą podobną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą zero - jedynkową na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane należycie. Wypełniony załącznik specyfikacji technicznej dotyczącej oferowanego zadania. (załączniki 5-9 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
51-124 Wrocław
ul. Kamieńskiego 73a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu 51-124 Wrocław ul. Kamieńskiego 73a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych. Zakup urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor.
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISBN pt. "Zabawki. Podróż do świata dzieciństwa w PRL-u". Znak sprawy DW.536.2/1.2025.JW
- Usługa organizacji i realizacji szkolenia doskonalącego w formie stacjonarnej pn. "Kurs mediatora szkolnego/oświatowego" dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław
- Naprawa sprzętu kwaterunkowego
- "Sukcesywna dostawa środków chemicznych do kuchni do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Usługa serwisowa elektronowego mikroskopu skaninowego JEOL IT100.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- ZP.89.2025 - Dostawa stacji obliczeniowych
- "Zakup monitorów interaktywnych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Chodzieży w związku z realizacją projektu pn. Akcja Edukacja - wspieranie edukacji szkolnej w Chodzieży"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz systemu Elektronicznej Przychodni AOS wraz z wdrożeniem w SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby SOR w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim w ramach realizacji zadania "SOR Przyjazny Pacjentowi".
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.