eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyModernizacja drogi transportu rolnego Broda - Dąbrowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-24

Brusy: Modernizacja drogi transportu rolnego Broda - Dąbrowa
Numer ogłoszenia: 317290 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy , ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. 52 3969302, faks 52 3969303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi transportu rolnego Broda - Dąbrowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi transportu rolnego Broda - Dąbrowa o długości 1480 m oraz szerokości 4,5 m. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dostarczenie ok. 2260 t kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; b)korytowanie, rozciąganie i uwałowanie ww. kruszywa mineralnego łamanego na odcinku 1,48 km wskazanym przez pracownika Urzędu Miejskiego w Brusach drogi Broda - Dąbrowa na szerokości pasa jezdni 4,5 m i grubości nasypu 15 cm po zagęszczeniu; c)wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 44.11.37.33 - 44.11.37.33 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł. (Słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.14.2014 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - Załącznik Nr 9 do SIWZ); 3)Kserokopia dowodu wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: 1) w zakresie zmiany parametrów przedmiotu umowy, w przypadku:wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości, itp.,wystąpienia siły wyższej,zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia, wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia 2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości itp.,konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, braku możliwości niezwłocznego zawarcia umowy z Wykonawcą po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy,zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia,wystąpienia siły wyższej,zmiany parametrów przedmiotu umowy, 3) w zakresie zmiany terminów płatności, w przypadku: nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia, wystąpienia siły wyższej,zmiany terminu wykonania zamówienia, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku: wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia),zmiany urzędowej stawki podatku VAT przy zachowaniu ceny netto bez zmian (dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano), wystąpienia przyczyny o obiektywnym charakterze, istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia). 5) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku: zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcom, zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego) zlecenie części robót podwykonawcy (pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego), rezygnacji z podwykonawcy. Siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność: a) na którą Strony nie miały wpływu, b) przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy, c) której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć, d) której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.